A régiről marják le a gumit majd újra gumizzák, nekem fzx 250-hez csinálták, mivel japán belpiacos, így nem kaptam rá bontottat. azt hiszem 4e volt darabja. Sztem az sv-vel azonos lehet.
Nekem egy lakatos barátom csinálta szívességből....
Az eredeti alapján nem biztos, hogy le tudják gyártani. várhatóan ott kell hagyni a motort a dobokkal együtt. Biztos van olyan cég aki meg tudja oldani ott a közeledben is.
Korábban ezt a céget is ajánlották: http://janodob.hu/
Meg tudod adni a műhely elérhetőségét? Kell nekik a régi mintának vagy a tied alapján tudnak még gyártani? (Miskolcon lakom.) Ja, és mennyibe került mindez?
Köszi!
Elég kicsi az esély, hogy a hazai piacon használtan találsz kimondottan raptorra valót. Újat tudsz rendelni, de az elég húzós áron lesz. A legegyszerűbb megoldás ha veszel egy tetszőleges dob párt és készíttetsz hozzá egy összekötő csövet. Én is ezt csináltam. Valamelyik hirdető oldalon találtam egy Ducati Monsteren 620ie-re gyártott Martin dobpárt. Az összekötő cső nem volt jó ezért azt cserélni kellett. Én hangtompítóval használom, de már azzal is nagyon jó hangja van...
Pécsen van rá szakosodott műhely, nem lett olyan szép mint a gyári, de profin megcsinálták. Nálam teljesen át volt már szakadva, és farsot szívott, képtelenség volt alapjáratott álítani.
Sziasztok! Honnan lehet, érdemes venni v. rendelni a 2001-es raptoromhoz a karburátort a hengerrel összekötő gumi alkatrészt? Úgy láttam több helyen berepedt. A 2001-es évjáratú Suzuki sv 650-el megegyezik?
Válaszokat előre is köszönöm.
Nem hiszem, hogy feltöltöd a kipufogót vízzel. Ha egy kicsi belemegy azzal nagy gond nem lehet.
Nálam alap szabály, hogy nagynyomásúval nem mosok motort. Ennek több oka is van. Egyrészt az elektronika tömítései, a kábelvégek nem arra vannak kitalálva, hogy ellen álljanak az ilyen nagy erőnek. Másrészt a csapágyak szimeringjei sem kedvelik.
Szóval első lépésként próbáld meg lemosni hagyományos módszerrel. Vödör, meleg víz, mosószer, szivacs, ecset, és sima folyó víz. Ha így is beázik akkor érdemes tovább keresni a problémát.
A korábbi motoromnál pl típushiba volt, hogy ha nagynyomású mosóval mosták akkor a kábelköteg, sztender kapcsolónál lévő végébe be tudott menni a víz. Emiatt letiltott az elektronika amíg az ki nem száradt.
Köszi! A Raptoromat 4 hónapja vettem, úgyhogy biztosan fogok még kérdéseket feltenni! Főleg mert magam szeretném szerelni
Köszönöm az eddigi segítséget, mindenkiknek!
Szia! Service Manual szerint az ezresé 190mm.
Én úgy tudom, hogy villaszög és a teleszkóp mérete megegyezik a 650-el ezért ott is ugyanennyi lesz.
De nyugodtan javítson ki valaki ha rosszul tudom!
C30-as acélból készült. Ki kell könnyíteni, hogy borulásnál ne a váz görbüljön.Ez egy váz tartó csavar helyére van betekerve azért kellet acélból gyártani,mert kiváltja a csavart.
Az eredeti alapján nem biztos, hogy le tudják gyártani. várhatóan ott kell hagyni a motort a dobokkal együtt. Biztos van olyan cég aki meg tudja oldani ott a közeledben is.
Korábban ezt a céget is ajánlották: http://janodob.hu/
Köszi!
Keresek sport kipufogot a raptoromra.
Válaszokat előre is köszönöm.
Gyertyapipa, gyújtókábel környéke ázik be, Mosás után fújasd meg kompresszorral.
Nálam alap szabály, hogy nagynyomásúval nem mosok motort. Ennek több oka is van. Egyrészt az elektronika tömítései, a kábelvégek nem arra vannak kitalálva, hogy ellen álljanak az ilyen nagy erőnek. Másrészt a csapágyak szimeringjei sem kedvelik.
Szóval első lépésként próbáld meg lemosni hagyományos módszerrel. Vödör, meleg víz, mosószer, szivacs, ecset, és sima folyó víz. Ha így is beázik akkor érdemes tovább keresni a problémát.
A korábbi motoromnál pl típushiba volt, hogy ha nagynyomású mosóval mosták akkor a kábelköteg, sztender kapcsolónál lévő végébe be tudott menni a víz. Emiatt letiltott az elektronika amíg az ki nem száradt.
Mi ázhat be a motoromon, mert mosás után nem megy az egyik henger. A hiba egy-két napon belül megszűnik, az a vmi. megszáradhat
Köszönöm az eddigi segítséget, mindenkiknek!
Feltöltöttem a 650-es szerelési kézikönyvét. Innen tudjátok pár napig letölteni:
http://s1.toldacuccot.hu/letol...
Én úgy tudom, hogy villaszög és a teleszkóp mérete megegyezik a 650-el ezért ott is ugyanennyi lesz.
De nyugodtan javítson ki valaki ha rosszul tudom!
Mi a gyári mérete a képen látható raptor teleszkóp beállitásának?
Köszi előre is!
Ha nem gond a te bukógomba méreteidet is megnézném, de nem életbevágóan fontos. Köszönöm
A rajzon a tengely közepén látható 25mm es beszúrásnak mi a jelentősége? Elhagyható esetleg, mert a gyártást nehezíti kissé.
Köszi!
Sajnos nincs a közelemben a gép. Várhatóan hétvégén tudom csak lemérni ha még szükség van rá.
R.