Szia!
Én az enyémet képes motoron vettem egy miskolci sráctól 14000-ért a rövidített, mart karjaimat fekete, vörös színben.
Ő külföldről rendeli, az árut, szal várni kell rá. Nekem a hasonló évjáratú /2002/ sv 650 karjai tökéletesek voltak, tehát én ahhoz valót rendeltem. Szerintem mindenképpen megéri ilyen mart, rövidített kart rendelni, mert nem sérül boruláskor, szebb is és, színben is variálható és árban is jó!
Bitte. :)
Szia. Szívesen segítek, ha tudok, olajat + szűrőt már cseréltem, légszűrőt még nem, de a leírtak alapján nem egy ördöglakat... Pesti vagyok, ha aktuális lesz,szólj...
Uh, nem tudok leszállni a mocimról.
Baromi sok motorom volt, de vhogy ez annyira kezes, kemény, iszonyat jó vele motorozni.
Viszont továbbra is meg akarom csinálni rajta egy alapvető szervizt (olaj, szűrő, stb.. csre) mert én mindig megcsinálom új motoromnál (biztos ami biztos)
Bárki aki Pesten (Buda mégjobb) lakik, tudna ebben segíteni. Természetesen fizetek is érte, csak ahogy korábban írtam, nem akarok egyedül nekiesni.
Ha kell egy kis információ, ezzel a biztosításos dologgal kapcsolatban, hívj fel.... Sajnos egy ilyen tapasztalatom már van.... Számom: 06-húsz/nyolcnullanégy-70hatvan6
Köszönöm a tippet!
Sajnos Triumph-ék nem tudnak futóművet javítani, így nem vállalták a munkát.
Nekem csak a jobb csuklóm és a bal combom ütődött meg. Komoly dolog szerencsére nem történt.
Most azon aggódom, hogy más hülyesége miatt ne nekem kelljen fizetni, mert a biztosítók általában nem a teljes javítási költséget állják.
Tekintettel, h itthon nincs márkaszervíz, kevesen értenek hozzá.
Én annak idején a Triumph Budapesttől vásároltam, és azóta is hozzájuk hordom. Tudnak biztosítózni, műanyagozni, fényeztetni, ilyesmi (nekem is csinálták már ...). www.triumphbudapest.hu a Damjanich utcában. Ha kell, motoros-traileren el is szállítják.
Mondd nekik, h én irányítottalak hozzájuk....
Neked lett vmi bajod? Remélem, nem - ez a legfontosabb.
Dexnek igaza van: térd, csizma, lábtartó (bár ugye ne a térded érje el az aszfaltot, hanem az aszfalt a térdedet).
Minden motort úgy készítenek - még a choppereket is - hogy először a lábtartó érjen le, ami jelzi is az átlagos dönthetőségi határokat.
A Raptornál ölég magasan van, de így is az az első...
Sziasztok! 1,5 éve hajtok egy Raptor 650 ie-t. Megvolt az első ütközésem tegnap. Egy idősebb hölgy autójával dupla záróvonalon és buszsávon át megfordult villámgyorsan, korát meghazudtoló módon. Jobb oldalába csapódtam kb 35-40 km/h-val. A futómű kapott egy kis ütést, a kormányzár pöcök és lyuk nincs egy vonalban. Valamint a fejidom letört.
Keresek egy megbízható szervízt ahol a biztosító felé is tudnak számlázni. Elismerte vétkes a károkozást szerencsére.
Tud valaki ajánlani ilyet Észak-Pest, Észak-Buda környékén?
A kipufogó csak akkor ér le, ha elesel! A koptató pedig fölösleges, csak beakadhat az aszfalton... Borítsd bátran a gépet, ha megvan a technikád, akkor a térded ér le először, ha kevésbé akkor a csizmád, v ha a technikád nem olyan kiforrott, viszont rendesen borítod a lábtartód alja fog leérni... Ha pedig tovább akkor a váltópedálod gumija.... de ezek erre vannak.... Ezek már azok az esetek, amikor az eleje és a hátulja is koppon van... Addig meg hajrá! :)
A hátsó féket a helyén rohadt nehéz lelégteleníteni! 3 szerelőnél voltam (ez azért őket is minősíti), ameddigre valaki meg tudta csinálni. Levéve ilyen ilyen fecskendős megoldással áttolva az olajat rajta sikerült, azóta tökéletes!
Én is motoroztam már, a bowdenem javíttattam, de ha Pesten járok lehet veszek egyet pluszba....
Egyet értek a Rosso 2 jó, én még jó árban a Bridgeston Bt 16-ot ajánlanám pluszba, 1000 v2-eseken is jól funkciónál haveroknak, jól tapad és a közepe kemény így az kevésbé kopik.... Méretben pedig csak a gyárit!
A hétvégén mentem egy kört. Nagyon szépen ment a gép. úgy vette a kanyarokat mint az álom. Viszont felmerült bennem egy kérdés mi ér le először egy nagyobb döntésnél? Az előző gépemen volt koptató a lábtartón, de itt gyanítom, hogy a kipufogó lesz az áldozat. Jól gondolom?
Sziasztok motorosok. segítséget szeretnék kérni a motorom hátsó fékéhez,mert nagyon lent fog a fék pedál és már nem tudok utána állítani.
A fékbetétek újak.Szétszedtem az egész hátsó féket mert a dugók kicsit beragadtak összeraktam pumpálom és tiszta levegős volt utána szétszedtem a főfék munka hengert ott kicseréltem egy ó gyűrűt,mert kopott volt utána már volt hátsó fékem,de nagyon lent fog a pedál még kb 5-6 centire kell lenyomni,hogy fogjon valamit. Nem tudom mi lehet a baj. Segítsetek légyszíves, hátul 1 dugós Bremboo fék van. Válaszotokat előre is köszönöm
Bocs Fiúk-Lányok, eltűntem, de már motorozom, amióta kis napsütés is van, motoromat még télen rendberakattam, lett rajta pár változtatás, majd mutatok képeket.
Gumi téma: tuti, h rosszabb lesz a kanyarosási képessége egy szélesebb gumival. Az Angel ST jó választás, mostanság az az egyik legjobb sporttúra gumi. A rosso2 is nagyon jó, bár véleményem szerint hamar elkopik, mert puhább középen :). Ugyanúgy, mint a Sport attack, vagy race attak a Contitól. nagyon jó gumik, de nálam 1 szezont bírtak ki (illetve kevesebbet) 10e km alatt.
Dex! szívesen, ha mégis kell vmi, szólj, félretetetem a srácokkal.
Én is most állok gumi csere előtt. Bár már megvettem, eredetileg én is a rosso 2-t akartam, de épp nem volt raktáron sehol. Így hagytam magam rábeszélni az Pirelli angel ST-re. Még nincs fent de kíváncsi leszek. Itt vettem: www.revolutionmotor.hu. A srác nagyon korrekt volt, de csak kereskedéssel foglalkozik. Vannak szerelő partnerei ahol 1000Ft-ért felszerelik a gumik darabját. Ha minden igaz most pénteken teszik fel nekem egy kis telóolaj és fékfolyadék csere kíséretében. Az MT03-as fórumon van egy MCemru nicknevű tag aki tud még jó áron gumikat szerezni. Talán őt is érdemes megkérdezni.
Nem próbálkozok 190-es gumival, de viszont mindenképp cserélem a mostanit. Nézegettem használtakat de vagy leharcoltak vagy öregek. Szerintetek a pirelli diablo rosso2 jó választás lenne, ennek még az ára is elfogadható.
Akkor mikor hozhatjuk össze? Odamotorozom és akkor ott meg is tudnánk csinálni ezeket?
Üdv
Gergő