Nyilván van egy bizonyos határ mikor a motorozhatóság rovására megy.
A másik motoromba 260-as van, és gyakorlatilag cibálni kell, hogy be tudjon dőlni, mindig visszaáll a moci. Az nem kanyarodásra való, de ütősen néz ki.
Sztem a 180-190re való átváltás még belefér ennél a mocinál.
Ha kanyarodni is akarsz a motorral NEM szabad nagyobbra cserélni a gumit (szélességben!)! Meredekebb lesz a fala, és olyan lesz egy ponton mintha beesnél a kanyarba!
Kicsit utánanéztem ennek a gumidolognak.
5,5"-ra csakis a 180 as ajánlott, 6"-ra 190-es. Ami érdekes a Benelli TNT gyárilag 7"-os felnivel van szerelve 190-es gumival de van aki 200-asra cseréli. Azért az már komoly méret.
Helló!
Szerintem belefér de.......állitólag annyira megváltozik a kanyarstabilitása a gépnek ,hogy nem éri meg.Én is agyaltam annak idején,hogy egy mérettel főlé kéne menni,de lebeszélt a gumis(ő is motorozik)Persze ha nem kell sok pénzt adni érte? Egy próbát lehet ,hogy megérne.Aztán Te megosztanád a tapasztalatod velünk
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata hátsó gumi ügyben?
180/55 17" helyett 190/50 17"
Mennyit változik a motor kezelhetősége a méretnövelés miatt, egyáltalán elfér-e a 190-es gumi?
Hát nem egy kezdőmotor!
Normális közúti használatnál 5L körül eszeget, városban 6,5-7L.
Típushiba: Dekompresszor ciripel az első hengernél meleg motornál.
Ha valami sor négyről ülsz át az 1000-es raptorra akkor egy darabig szokni kell, mert nagyon bután reagál a hirtelen gázadásra(kicsit kiforratlan a befecskendezési térképe)
Üdv.
Épp motor vásárlás előtt állok és egy 1000res raptor igencsak felkeltette az érdeklődésemet. Tudnátok pár alapinfót adni róla mert nem vagyok igazán képbe a típussal gondolok itt fogyasztás, típushibák mire kell külön odafigyelni a gépnél?
Kösszi szépen, nagyon rendes tőled, de Budán vok, szal vhol itt a környéken kellene megoldanom.
De mégegyszer köszi!
Mindegy, ha mást nem nekiállok egyedül is, majd utána járok mit hogyan.
Én szívesen segítek ingyen és bérmentve, ha gondolod, persze csak akkor, ha nem a világ másik végén vagy! Én Békéscsabán! Te?
Nekem is csinálnom kéne az olajcserét stb, már meg is van véve a Motul olaj, csak lenne időm és ne fájna a derekam....
Mivel most vettem a motort, és bár az előző gazdája nagyon megbecsülte, szeretnék egy ált. szervizt megejteni rajta (csak az alapdolgok, olaj, szűrő, stb...csere)
Ebben vki esetleg tudna segíteni? Nem akarok ezért szakszervizbe menni, de nem akarok egyedül nekiesni (bár nyilván nem egy ördöngősség), mert a levegő szűrő is vmilyen speckó (nem gyári) szivacs amihez folyadékot kaptam, stb...szal jó lenne egyszer végig csinálni egy olyannal aki már ezt megtette korábban.
Természetesen fizetnék a segítségért.
Más: Polis! Köszi a segítséget! Bovden probléma megoldva!
Még 1-2 hét és remélhetőleg összeáll a motor és fel lesz készítve a szenzora! Tényleg! Valaki jön motorral a motor kiállításra? Feltéve ha jó idő lesz!
Minden bovden maradt az eredeti.
Meg akartam hagyni az eredeti kormánybefogót, mert sztem az nagyon laza, nem akartam azt "elveszteni", ezért maradtam az eredeti 22-es kormánynál.
Ergonomiailag is nekem vhogy jobb, jobb érzésem van ezt markolni, mint az eredetit, de lehet h. csak mert hozzászoktam ezekhez az enduro kormányokhoz.
Szal örülök a cserének.
Sajnos nincs a motor a közelemben, ezért nem tudom megnézni a 9-es alkatrészt a valóságban. Le tudod fényképezni mire van szükséged, mert az MT-men volt egy hasonló, CAGIVA feliratú kis gumi bak. Pár méretet is megadhatnál. Ki tudja...
Nekem csak apróságok kellenének, pl innen a 9-es és a 16-os számú cucc, az egyik 9es gumi akármit pl elhagyta az egyik szerelő, aki csinálta a motort és csak azt vettem észre, h zörög valami... Már próbáltam ebayról is venni, kevés sikerrel. A jelenlegi kötegelős megoldás meg nem az igazi....
Qurva sok "szakember" van kis Hazánkban! Szóval ha ilyet/ilyeneket tudnál valahonnan... én vevő lennék rá! :)
Amúgy kiderítettem, a gyári akku YTX9L-BS jelölésű. A mérete, pozitív saru elhelyezése ugyanaz mint az YTX9-BS, azaz H:150 Sz:87 M:105.
A különbség a kapacitásban és az indítóáramban van, ami az első akku esetében a gyári kívánalom szerinti 9Ah és 160A, míg a másik akku 8Ah és 120A indítóáramú. Viszont ilyen aksit itthon csak aranyárért lehet kapni, ha egyáltalán lehet.
Mint mondtam az enyémbe az YTX12-BS van ami 130mm magas, és nincs semmi kokányolás, csupán rendesen a helyére kell rakni, hogy alul is ott legyen ahol kell. Oldalt a vezetékköteget kell picit eligazgatni, berakáskor és kivételkor, az a legmacerásabb.Nekem nem akadozik semminek, pedig raktam még a talpa, és az oldala alá (amelyiken fekszik) egy 8mm vastag lágy gumilemezt is.
Helló!
Magasabb akku biztos ,hogy nem fér el oda!Csak kókányolással....ugyanis a fényképeden látható fém konzolba akad be az ülés első műanyag kampója. A gyári aksi mérete 150*87*105.Én kb 3*szedtem ki a helyéről (még az sem mindegy ,hogy mere vezeted el a kábelokat)Nem ment a helyére az aksi normálisan ,és az istenért sem tudtam a helyére csúsztatni a z ülést......
Akkor még is csak én vagyok lemaradva
És akkor csak az YTX9-BS aksi fér be nektek? Olaszba meg szoktam nézni ezeket a gyönyörűségeket, csak úgy szerelemből (természetesen nem csak az utcai nézelődésre gondolok) egyben sem láttam még ilyet. És így kell megtudnom. Még ilyet
Mi kellene Raptorhoz? Nekem van, ill. lesz pár dolgom.
Ami van: hibátlan villaszárak, keveset futott első féktárcsák ill. féknyergek, komplett hátsó kerék, és még ez az ami nem jut most eszembe.
Ami még biztosan lesz: egy komplett első kerék.
A másik motoromba 260-as van, és gyakorlatilag cibálni kell, hogy be tudjon dőlni, mindig visszaáll a moci. Az nem kanyarodásra való, de ütősen néz ki.
Sztem a 180-190re való átváltás még belefér ennél a mocinál.