Én azt tanácsolom, inkább vegyél hozzá nagyobb karburátort és azt fúvókázzátok be a motornak megfelelően. Az a baj a kisebbnek nem olyan a keverékképzése.
köszi írok is neki . Am 1 kérdés ha 17 es a karbim és 19 eset akarok esetleg itt is lehet nagyobb fúvókát beletenni mint a simsonnál vagy kell 1 új 19 es karbi ?
Nem jól keresed.
Az a gond a 3 sebességessel, hogy alapból is nagyon lomha, túl sokat esik vissza a fordulat váltáskor, amit nagyon, vagy inkább szinte sehogy sem tudsz jól kihasználni. Főleg városon belül. Emiatt volt rajta a 10-es lánckerék, hogy jobban gyorsuljon.
Nekem, ahogy írtam 15van.
Most kapott egy 6-os váltót, de sajnos nem Prima-é, így fordítva van benne a fokozat.
Most valamivel jobb a végsebessége, de nem sokkal, inkább a lényeges az, hogy jobban komotorozható maga a motor.
Jobban van elosztva a sebesség. Nem kell úgy kipörgetni, hogy haladni is tudj.
Most tervezem a teljes fényezését, és kapni fog egy 21-es karburátort.
Szia Bandez95 üdvözöllek a Prima-sok körében!
Sok probléma lehet, de elsősorban meg kéne nézned a karburátorodat. Milyen karburátor van rajta, tisztítsd ki, majd állítsátok meg. Ha a kicsi karburátor van rajta, akkor felejtős, mert ott az alapjáraton kívül nem tudsz mit állítani.
Mostanában hasonlóval találkozok én is.
Kipufogóm, eltömődik, így mintha "Fojtva" volna a motor, nem tud teljesen kipörögni.
Ez abból van, hogy nekem ki lett kötve a különolajozás, és sokat jártak vele sok olajjal, így tele van olajsárral a kipufogóm.
Egyszerű, leszedem, kitakarítom, kijön egy rakás korom, majd szépen megint kitud pörögni, de ebből érzem, már úgyis a kiégetés marad.
Tanácsolom, nézd meg te is, hogy a kipufogó gát, szabadon tudjon kiáramolni.
Ha nem hoznak javulást, nézd meg a gyertyádat, majd mérjetek kompressziót. Legalább egy kompresszió méréssel, tudni fogjátok, hogy milyen állapotban van a henger és dugattyú kapcsolata.
Sziasztok egy olyan problémám van a motorommal, hogy valamiért 60 km/h-nál lefullad, vagyis nem tudom tovább húzni olyan minha nem érzékelné a gázadást. Én még új vagyok hiszen kb 1 hónapja vettem a bicajt. Szóval kérdésem mi lehet a baj? a válaszokat előre is köszönöm!
Nekem a mostani Prima-m is 3-sebességes volt, majdnem ugyanilyen adottságokkal.
A 6-os váltó cseréje nem foglya megoldani a gondodat.
Ajánlom hogy vegyél egy 15-ös első lánckereket, cseréld ki a váltót 6-sebességesre, és a gyári pici karburátort egy 21-esre.
Anélkül, ha csak váltót cserélsz, nem fog szinte semmivel sem jobban menni, csak az áttételek vannak jobban elosztva.
valaki nem tud eladó 6 sebis váltótt ? Kéne nekem mert 3 sebis és 80 at megy 11ezres fordulattal . 10 ezres a 70 es sebesség és kellene több hogy ne fogorja szét magát
Szevasz,a
nevem Artur.Azt szeretném kérdezni hogy tudnál-e nekem is küldeni kapcsolási rajzot,és mi lkenne az ára?Igaz nekem primám van,de valaki azt mindta egyezik a két tipus elektronikája.Elöre is köszönöm Artur
Sziasztok! Nagyon hálás lennék ha tudna valaki segiteni.C.PRIMA-tip. motoromon nincsen szikra,egy szerelö tanácsára vettem másik alaplapot,de nem hozott eredményt. Ha tudnátok segiteni merre keressem a hibát nagyon megköszönném.
Nem tudom miből való, előfordulhat. Végülis most így marad.
Újabb gondom van. Csak 5 sebesség van benne, és szerintem az 5-ik ami hiányozhat, mert az elsők megvannak. A nagyobb fokozatnál érzem azt, hogy kikell jól húzatnom, mielőtt az utolsó fokozatba kapcsolnék, az meg szerintem a hatodik lehet, de lehet hogy csak úgy érzem, mert az utolsót amit most kapcsolni tudok, azt nem nagyon bírom kipörgetni.
Néha látok Lucky-sat külfldi oldalakon, de egSzerűbb és olcsóbb ha egy jó dekorosnál megcsináltatod.