Nem raktam fel fordítva.
De mivel fordítva működik, ezért megpróbáltam fordítva feltenni, és nem lehet feltenni úgy, hogy kapcsoljon is. Ez így marad szerintem.
Hello
Tudna segíteni valaki?
Kicseréltem a váltót 6sebességesre, de fordítva vannak a sebességek. Ez mitől van, mit szúrtam el?
Egyes föl, többi pedig lefele.
Hello
A baloldali markolatról érdeklődöm.
Nekem a kuplungkarom, elvan törve, meg ahol bevan fűzve a bovden, ott van egy feszítő, az is elvan törve. Ezek neked jók, mert a képen nem látszik olyan jól.
Köszi.
Kipróbálom ma a robogóm akkumulátorjával, és bikakábellel megmérem a töltését, úgy hátha nem fogja zavarni a multimétert.
Köszönöm eddigi segítségedet.
Tudsz nekem egy képet küldeni a gázkarnál, azt a részt, ahol a bovden csatlakozok egy feszítőn át, mert hiányzik nekem.
Meg a kuplung felőli markolatnál a bovden feszítőt.
Sziasztok! Keresnék NEM törött, NEM hiányos komplett idom szettet, Prima 50-es-re. Nem baj, ha a fényezése hibás, egyedi színűre szeretném fújni! Előre is köszönöm! Árat mindenféle képpen írjatok!
Akksi nélkül is kellene működnie, de ha ugyanaz a jelenséget fogja produkálni akkor zárlatos az akksid. Nekem van egy plusz feszültség szabályzóm, csak az a baj, hogy messze vagy tőlem (~75km)
Volt egy kis időm és nézegettem a töltést de nagyon felidegesített.
Szétszedtem minden csatlakozót, a gyújtáscsatlakozót is, de nem boldogultam vele. Nem tudom emlékszel e, ugyanígy volt a régi primámmal is. Amint egy kis gázt adok, elmegy a világítás. De legalább működne már a világításom, mert így nem lehet vele közlekedni.
Szerintem a feszültség szabályzóm lesz a rossz, de az a baj, még méregetni sem tudok, mert ha a multimétert a közelébe viszem, meghülyült teljesen.
Nem tudom, de akkumulátor nélkül fog ez működni normálisan?
Megnéztem a szervizkönyvében 3 dl olajat ír, de most összesen az első teleszkópban, vagy száranként?
Mert száranként kicsit sokallom, meg már az elejét is raknám össze fele.
Szerintem.