Na ki is szedtem belőle nincs semmi bajaforro vizbe is probáltam szerintem csak annyi a baja hogy tulságosan hamar nyit ki...
Valaki nem tudja hogy hol lehet uj termosztátot venni Mito EVOBA????????
köszi srácok
Sokat segitettetek akkor meg is keresem mert enyémbe nyáron 55körül van ami elég kevés mert beszéltem 1 szakértövel és mondta hogy az hideg elmegy a viszkozitás...
Sziasztok! Anno én is megírtam a Cagiva Mito II-vel szerzett tapasztalataimat. Az anyag (képekkel, tesztekkel, linkekkel együtt) érdeklődők számára elérhető itt: www.milestone.hu.
"Nem értem ha tényleg ilyen szuperül mennek a dieselek akkor miért nincs semmelyik autós versenyen egy sem."
Pedig vannak. Hogy ne menjünk messze: http://www.krezidiesel.hu nézd meg a videókat. FRT kupa. Bár azok már tényleg ezerrel felhúzott füstokádó szörnyetegek, de 180-190 lóerőig simán mennek különösebb füst nélkül. Ez pedig utcára több mint elég...
Ehhez a diesel témához szeretnék hozzászólni.
Nem értem ha tényleg ilyen szuperül mennek a dieselek akkor miért nincs semmelyik autós versenyen egy sem. PL rally vagy túrakocsi bajnokságok. A benzines csak pörög, pörög??? Akkor te még nem láttál evo-t vagy imprezát. 4500 max 5000-nél elváltják rallyverseny közbe,mert akkora nyomaték van benne meg persze erő. Azok többet nem pörögnek. Nyometékgörbéje meg 2000-től leszabályzásig vízszintes. De még a kettes golfnak is 2250-től-6000-ig 250Nm a nyomatéka 1,8-as turbo motorral. Úgyhogy azt sem kell pörgetni. De térjünk vissza a mocikhoz
Hi JAMAL
Bocs hogy most írok de csak most olvastam a kérdésed az azt jelzi hogy a sztendert nem csuktad fel az én Rs -emnél is azt mutatja az a világító sárga led a bal szélén a műszerfalon.
Akkor ezzel most mára lezárom az OFF-ot:
Először is nem egy szaros Fordot veszünk alapul, hanem inkább egy VW-csoportos 1.9-es motort. Könnyedén felhúzhatók 200 lóerő köré. És ezek széleshátú kigyúrt dízel ménesek, nem alultáplált benzines kiscsikók. Egy 200 lóerős dízel azonos súlyú kaszniban simán úgy megy, mint egy 230-240 lovas benzines. Minimum. Mert sokkal nagyobb a nyomatéka. Csak egy hosszú váltó kell hozzá, mert a dízel nem forog el annyit.
A benzines autót állandóan pörgetni kell, visszaváltogatni, mert nincs benne erő. Csak fordulaton megy, meg zabál is rendesen. A dízel megy alulról is, rugalmasságra megeszi bármelyik benzinest reggelire. Érdemes lenne egyszer kimenned a Tököli reptérre, és megnézni a felhúzott dízel gépeket, amiket pl. Papp Csabi vagy Krézi csinált. Amikor a szaros szutyok dízellel nyomják le pl. a Honda NSX-et meg ilyeneket. Ezeknek az autóknak a Mazda RX8 vagy hasonló nem ellenfél.
És ami a lényeg az egészben: a benzines tuningjánál rohamosan nő a fogyasztás is, ez a dízelre nem igaz. És ami a poén, az az, hogy ezeket artósan bírják ezek a húzott motorok. Több 100 ezer km. Csak a hidegüzemre kell odafigyelni, óvatosan bemelegíteni. Aztán reggeltől estig padlógázo taposhatod neki, előzgetheted vele a benzines sportgépeket, és sajnálhatod őket a benzinkúton.
Persze erre az egészre fel lehet hozni a benzines motor finomabb járását meg ilyesmit, de szerintem ha nem próbáltál még ki egy jó turbódízelt, addig ne szóld le őket...
Valaki nem tudja hogy hol lehet uj termosztátot venni Mito EVOBA????????
Sokat segitettetek akkor meg is keresem mert enyémbe nyáron 55körül van ami elég kevés mert beszéltem 1 szakértövel és mondta hogy az hideg elmegy a viszkozitás...
hát mi szabájozza a hízhőfokot??csak a termosztát...
70fok körül kell sztem lennie ,de nem ienkor télen,hanem monuyk nyáron..
Régen ezek a 900-as Elefántok verhetetlenek voltak a Dakaron.
Pedig vannak. Hogy ne menjünk messze: http://www.krezidiesel.hu nézd meg a videókat. FRT kupa. Bár azok már tényleg ezerrel felhúzott füstokádó szörnyetegek, de 180-190 lóerőig simán mennek különösebb füst nélkül. Ez pedig utcára több mint elég...
A múltkor volt itt téma a 900-as Elefánt:
Nem értem ha tényleg ilyen szuperül mennek a dieselek akkor miért nincs semmelyik autós versenyen egy sem. PL rally vagy túrakocsi bajnokságok. A benzines csak pörög, pörög??? Akkor te még nem láttál evo-t vagy imprezát. 4500 max 5000-nél elváltják rallyverseny közbe,mert akkora nyomaték van benne meg persze erő. Azok többet nem pörögnek. Nyometékgörbéje meg 2000-től leszabályzásig vízszintes. De még a kettes golfnak is 2250-től-6000-ig 250Nm a nyomatéka 1,8-as turbo motorral. Úgyhogy azt sem kell pörgetni. De térjünk vissza a mocikhoz
Bocs hogy most írok de csak most olvastam a kérdésed az azt jelzi hogy a sztendert nem csuktad fel az én Rs -emnél is azt mutatja az a világító sárga led a bal szélén a műszerfalon.
Először is nem egy szaros Fordot veszünk alapul, hanem inkább egy VW-csoportos 1.9-es motort. Könnyedén felhúzhatók 200 lóerő köré. És ezek széleshátú kigyúrt dízel ménesek, nem alultáplált benzines kiscsikók. Egy 200 lóerős dízel azonos súlyú kaszniban simán úgy megy, mint egy 230-240 lovas benzines. Minimum. Mert sokkal nagyobb a nyomatéka. Csak egy hosszú váltó kell hozzá, mert a dízel nem forog el annyit.
A benzines autót állandóan pörgetni kell, visszaváltogatni, mert nincs benne erő. Csak fordulaton megy, meg zabál is rendesen. A dízel megy alulról is, rugalmasságra megeszi bármelyik benzinest reggelire. Érdemes lenne egyszer kimenned a Tököli reptérre, és megnézni a felhúzott dízel gépeket, amiket pl. Papp Csabi vagy Krézi csinált. Amikor a szaros szutyok dízellel nyomják le pl. a Honda NSX-et meg ilyeneket. Ezeknek az autóknak a Mazda RX8 vagy hasonló nem ellenfél.
És ami a lényeg az egészben: a benzines tuningjánál rohamosan nő a fogyasztás is, ez a dízelre nem igaz. És ami a poén, az az, hogy ezeket artósan bírják ezek a húzott motorok. Több 100 ezer km. Csak a hidegüzemre kell odafigyelni, óvatosan bemelegíteni. Aztán reggeltől estig padlógázo taposhatod neki, előzgetheted vele a benzines sportgépeket, és sajnálhatod őket a benzinkúton.
Persze erre az egészre fel lehet hozni a benzines motor finomabb járását meg ilyesmit, de szerintem ha nem próbáltál még ki egy jó turbódízelt, addig ne szóld le őket...
És most: ON
De a motorlandrol nem ismersz?:)
Ilyen nev nem hiszem,hogy van tobb....tudod,vigyazok az Image-emre :)
te vagy nevetséges
autos gyorsulas,nevetseges :D