Az egyik ismerősöm szeretne egy rendezett papírokkal rendelkező Freccia C12-t. Ha tudtok v.kit aki szeretne megválni a motorjától és érdekli egy 1992-es évjáratú 1.8D Ford Fiesta (1 év műszaki, jó motorikus és esztétikai állapot + alufelni garnitúra) csere, akkor jelezzen.
Köszi!
jahj félre olvastam az üzenetet. Lazitsd fel a villákat aztán majd beigazítod a sport prom-ba is el volt tekeredve. De azt én tudom miért (50km/h+wartbourg). :-)
Geri!
a benzin oktánszáma csökkenhet ezekben a hideg hónapokban? Meg miért van az, hogy ha áll a paripám 2-3hétnél többet, nem akar beindulni? Benzin szikra ok! Le kellene engednem a benzint, és kicserélni, mert ez még lehet, hogy az a benzin, amivel szeptemberben behozták. Sőőőt, biztos. A karbi alját meg nem annyira szeretem leszedni. Vagy be kellene indítanom legalaább hetente egyszer?
Egy 2T motornak sohasem lesz olyan a blokkja, hogy enni lehessen róla! Csak ha nem használod! A villát amikor szétszeditek forgassátok meg egy eszterga padban, mert lehet, hogy el van görbülve és azért eszi a szimeringeket!
Rgötön kérdeznék is vmit... vki megtudná nekem mondani hogy a PHB28-as karbiba gyárilag milyen fúvókák vannak téve? Meghogy az első képen -kicsit rosszul látszódó- lévő (fő)fúvóka (az az ugye? abba megy bele a tűszelep) nem gáz-e úgy ahogy van? Egy okos valószínűleg egy csavarhúzóval elnyírhatta kicsit a tetejét, bár elvileg a tűszelep helye endben van.... egyrészről. Mésrészt a második képen felülről látható a kormánymű. Ha megnézitek a kerék és a kormány egymáshoz viszonyított állása kicsit abnormális. Erős homlokráncolás közben kicsit fejetvakarva, értetlenül állok a dolog előtt. Azt már régebben is észrevettem mentközben, hogyha a kerék egyenesen van, akkor a kormány már nem, viszont ez nem volt annyira zavaró/észrevehető vezetésügyileg és gondoltam csupán csak elállítódhatott az egyik előző tulaj birtokában és hogy majd ebben az időszakban vmikor majd visszatérek rá. Az a vmikor most jött el, viszont nekem úgy tűnik, hogy csak az lehet a magyarázat, hogy a villában kell lennie egy csavarnak. Bár ne lenne, de ha igazam van akkor erősen odabaszna a képzeletemben azon nyomban megjelenő súlyos pénzösszegek kezemből való kirepülésének gyomorszorító látványa. Mi a meglátásotok mi a helyzet a kormányművel??????? Az előző tulajnél és nálam is volt szimering cserélve a villákon, sőt az előző lovas azt mondta hogy kiszedték és átis nézték pket... csak észrvették volna ha vmi nem oké velük nem?? Nem tudom.
Öööö egyelőre azt hiszem ennyi... jah nem, mégegy. Vhol a blokkból szivárog az olaj... illene újratömítetni a blokkot mi?
az is borzasztó hogy nem engednek be motorokat csak 96-től fiatalabbat ,akitől vettem a motorom ott ált neki 6 db yamaha enduro 40ezer kmel oylan volt mint ha 2 éves lenne és nem tudta lerendszámozni és most ott ál neki rengeteg motor és nem tud vele semmit csinálni (ezzel most nem az akarom mondani hogy minden szart hozzanak be hanem aminek megfelelő a müszaki állapota az mér nem lehet levizsgásztatni)nem tom neketek mi a véleményetek nekem ez
én ott voltam,de nekem szerencsére nem kellett bontani semmit,mer láccik a motorszám is,ha fölnyitom a tankot,váz szám meg a kormánynál van..
de az a csávó elég laza volt,csak azt néze, ami feltétlen kellet,mindenhez írált,ien méréseknél csak a hasára ütött,meg ahol lehetett azt jelölte,h nem vizsgálható..
Rendszámosan vettem,de igy se semmi lóvé volt,ráadásul amikor az eredetiséget csinálták kizártak a műhelyből.aztán már csak otthon vettem észre hogy letörtek min.két fület a burkolatról,állatok!
sok gond van ezzel a magyar állattal..
hát azé van,aki megfizeti a minőseéget,lde legtöbben azt nézik,h meik az olcsó,az én mitom is ne mvolt olcsó,monnyuk rbszert attam érte,meg 120kilót,így sztem megérte,mer a block full felvan újítva,kaptam új gumiszettet hozzzá,új fékbetétek vannak benne,egyedül lánc kell,de amúgy pöpec gép, könynen indul,meg megy szépen..
amúgy ez téleg elég vad,150k...monyuk én ezért akartam már rendszámosan venni a mocit..
Szerintem akkor is hülyeség az egész. Egy ilyen motornak 300 ezer a piaci ára, nehogy má" 150-et költsek a rendszámra...
Akkor inkább megveszek egy rendszámost 200 ezerért, ráköltök 100-at, maximum 150-et, hogy tip-top legyen, és minden tuti.
aztán meg csodálkozik az állam hogy rendszám nélkül járnak, ha nem húznák ennyire le az embert akkor több lenne a rendszámos moci. Sok 125/50-est (vagy mást) 16év feletti vezeti és még sincs rendszáma mert bele kerülne több mint 200e-be (forgalomba helyezés+jogsi) ami majdnem/vagy a motor ára.
hát igen,vannak kókány motorok,de azér vannak szépen karbantartottak is,én most vettem mitot,enger gabitól,ő azér karbatarotta,nincs összewkókányolva,a block fulra fel lett újítva,van új gumiszett,új fékbetétek,szval egybe van a gép..vettewm bene új aksit,meg lánc szett kell még rá,aztán full jó lesz a kicsikém..
Azért nézzél meg egy svájcból behozott motort, meg nézzél meg egy itthon használt, össze-össze kontárkodott gépet, és akkor meglátod. Itthon az emberek többsége le sem szarja a motorját amíg megy addíg a maximumot kell neki nyújtani, ha beokádik valami akkor, meg jön a fikázás, hogy ilyen szar az aprilia, cagiva, vagy bármit lehet mondani. Meg milyen kibaszott drága a dugattyú, meg jó lesz még az egyszer beállt beégett hajtókar, csak fel kell köszörűlni, mert az cakk-um pakk egy 10-es, az új hajtókar meg 20ezer. Ha le kell szedni az oldalidomot fel kell hozzá használnod az egész szerszámosláda tartalmát, mert minden csavar más. Sajnos ez az átlag! Lehet, hogy találsz jó motort példának okáért nézz fel a használtautóra és találsz olyan lepusztult vasakat tényleg nagy pénzekért! Én megmondom az igazat itthon én csak motorhibás 125-ös motort fogok venni és én megcsinálom magamnak nagyon patenttra (pályára). Például autókat miért éri meg még mindíg ilyen regadó mellett is külföldről behozni??? Itthon nincs jó autó??? Mert kint jobban karban van tartva. Nincs annyira lepusztulva lelakva mint itthon. Detto a motor is.
Értelmetlen hülyeségekért kell ilyen tízezres összegeket fizetni!
Én abba nem merek belegondolni, hogy akkor mennyibe kerülhet forgalombahelyezni egy Hayabusát vagy egy méltóságteljes 12R-t. Ott már az átírás is 21Ft/ccm. Mert ugye 500ccmm felett emelni kell azt is! Ez egyébként gusztustalan ami ebben az országban van! Mert ugye akkor lenne értelme ennek ennek a határ összenyitós játéknak, ha mindenki szabadon kereskedhetne. Például megveszek kint (uniós országban) egy R6-ot vagy 106GTI-t aztán itthon elviszem műszakivizsgára a nevemre íratom, rendszámot vátok rá biztosítás, és kész! De NEEEEEEEEEEEM. Mert mi magyarok mindent másként értelmezünk.
Például nekem meg mondjuk bárkinek egyszer van származás ellenőrzés (7000ft) evvel tisztáztuk az eredetét a gépnek akkor mia bánatos F***omnak kell még rá eredetiségvizsga (14000ft)??? És ez csak egy dolog. Ott hagysz közel 150et meg két hónap ide-oda járkálás, és még csak egy kibaszott rendszámtáblatartó sem fér bele ebbe a keretbe! Na de mindegy nem lovalom bele magamat! Mert úgysem mi fogunk ezen változtatni. Meg úgyis ennél még csak rosszabb lesz!
bazz,150k forgalomba helyezni??
ezek rablók...
ahol leeht,minden baromságér elkérnek 1 rakás pénzt,a mito átítása is 25körül volt,amonnyuk apám fizette meg intézte,de azér voolt vele munka,bele se merek gondoltni,h randszámoztatás mekkora munka,na meg menniy pénz...
én is most helyztem forgalomba a gépet és bazze ott húznak le ahol csak tudnak nekem is 150ezer körül áll meg, aztán most emelték meg a regadót 62ezerről 95ezerre hát mennyenek az anyukba
El sem hiszem, vége van a herce-hurcának! MEGVAN VÉGRE A RENDSZÁM!!!!!!!!!!! Azt hittem végletekig húzzák még az embert! De végre megvan! összeszámolni nem is merem, mert rengeteg forgalombahelyezni egy motort! Már csak jóidő kell, aztán GO akárhova!
Az egyik ismerősöm szeretne egy rendezett papírokkal rendelkező Freccia C12-t. Ha tudtok v.kit aki szeretne megválni a motorjától és érdekli egy 1992-es évjáratú 1.8D Ford Fiesta (1 év műszaki, jó motorikus és esztétikai állapot + alufelni garnitúra) csere, akkor jelezzen.
Köszi!