Szép az összes Cagiva, de közülük is a legszebb a Super City!
Autót adna cserébe az ismerősöm, de úgy látszik idáig senkit nem érdekel a dolog. Pedig jó a verda, én szinte minden nap utazom benne. Ha esetleg Mitot adnának érte, szerintem abban is benne lenne. Csak hát v.kinek éppen a Freccia a ! Másnak meg más!
És ez így van jól!!!
A főfúvóka 130-as, egyébként pedig majdnem mindegyik 65-ös, kivéve egyet amelyik 90-es ha jól emlékszem.... sajna arra már pontosan nem, hogy melyik-melyik volt... majd lemegyek holnap aztán megnézem esetleg
te vaze,nem műxik az msn em.. nemtom mi a fazs lelte,de azt írja,h a szolgáltatás nem érhető el,meg a parner lista nm érhető el...
nemtom mi leeht vele...resetelek 1et,hátha meggyógyul
Helló. Valaki tudja hol tudnák venni használt ,őőő hátsó motortartó baknak hívják asszem . nah szal valami ilyen hátsó cucc kéne rs apriliára használtan tehát ilyen 4-5 000 többet nem szeretnék rá költeni.
Szóval lényeg a lényeg, -csakhogy ne legyen szükség többé a nyugtatásra szánt vizesborogatásnak- megkérdezem a biztonság kedvéért mégegyszer, hogy akko ne essek kétségbe, meglehet csinálni a komrányművet... ugye? kell a nyugtatás, mert ebben a témában úgy bokáig vagyok csak elmerülve, nemvagyok elsővilla specialista, de ami késik.... arra várni kell :P
A PHB28-as karbihoz pedig változatlanul várom a gyári fúvókaméreteket, tehát ha vki ezen ismeret birtokában van, ne legyen rest megosztani... az enyémben megnéztem mik vannak, de azon lepődnék meg leginkább ha azok gyáriak lennének, de minden meglehet.
Gyertya!
Én úgy tudom a Mito Evo-hoz gyárilag a tűszelepes B95 EGV való (közel 5000HUF), de ettől függetlenül minden Cagivás-fórumos oldalon BR9 EG-t láttam, ami állítólag szinte ugyanúgy teljesít mint a gyárilag megjelölt, csak feleannyiba kerül. Nagyobb hőértékűt gondolom gond nélkül lehet beletenni, de talán felesleges... érdekel, majd utánanézek (az RS-be tényleg BR10-es való, de ez ne tévesszen meg senkit). Ha vkinek meg nagyon bő a pénztárcája vehet bele versenygyártyát is mint ahogy lentebb a kollega említette. Vhol hallottam, hogy azokkal ugyan jobban teljesíthet a blokk a felsőbb tartományokban, de cserébe az alapjárat gyengébb lehet.. de hogy mennyire igaz, azt nem tudom! és nem is bonyolódok bele, mert a gyertyákhoz se nagyonértek... sok ilyen van sajna. Hiányosságaim folyamatosan pótolom, szíves megértésüket előre is köszönöm.
budapesten 15cm hó este hát soha nem lesz vége ennek a télnek
Hát ez a moci...
Szép az összes Cagiva, de közülük is a legszebb a Super City!
Autót adna cserébe az ismerősöm, de úgy látszik idáig senkit nem érdekel a dolog. Pedig jó a verda, én szinte minden nap utazom benne. Ha esetleg Mitot adnának érte, szerintem abban is benne lenne. Csak hát v.kinek éppen a Freccia a ! Másnak meg más!
És ez így van jól!!!
TAVASZT AKAROK!!!
Ez Mi a bánat? Folytás? Vagy mi lehet ez? Mert a katalizátor az a rezonátorban van valahol. Más dolgokra meg gondolni sem tudok.
Nem hiszem el, hogy csak a kib*szott Mito létezik! Miért?
Állandóan csak a Mito meg a Mito! Ezt nem bírom!
A Mito gyönyörű! A Mito tökéletes! És nem létezik semmi más! Csak Mito van!
Csak rendszámos Freccia érdekelné. Idáig két Freccia-ja volt, de mind a 2-t smkp-nak vette. Most szeretne végre teljesen legálisan közlekedni.
Most vagyok végzős a szegedi Deák Ferenc Gimiben!!
amúgy én is gyári méretet keresek mert szal ez a 140 közel se biztos
köszi
nemtom mi leeht vele...resetelek 1et,hátha meggyógyul
Szóval lényeg a lényeg, -csakhogy ne legyen szükség többé a nyugtatásra szánt vizesborogatásnak- megkérdezem a biztonság kedvéért mégegyszer, hogy akko ne essek kétségbe, meglehet csinálni a komrányművet... ugye? kell a nyugtatás, mert ebben a témában úgy bokáig vagyok csak elmerülve, nemvagyok elsővilla specialista, de ami késik.... arra várni kell :P
A PHB28-as karbihoz pedig változatlanul várom a gyári fúvókaméreteket, tehát ha vki ezen ismeret birtokában van, ne legyen rest megosztani... az enyémben megnéztem mik vannak, de azon lepődnék meg leginkább ha azok gyáriak lennének, de minden meglehet.
Gyertya!
Én úgy tudom a Mito Evo-hoz gyárilag a tűszelepes B95 EGV való (közel 5000HUF), de ettől függetlenül minden Cagivás-fórumos oldalon BR9 EG-t láttam, ami állítólag szinte ugyanúgy teljesít mint a gyárilag megjelölt, csak feleannyiba kerül. Nagyobb hőértékűt gondolom gond nélkül lehet beletenni, de talán felesleges... érdekel, majd utánanézek (az RS-be tényleg BR10-es való, de ez ne tévesszen meg senkit). Ha vkinek meg nagyon bő a pénztárcája vehet bele versenygyártyát is mint ahogy lentebb a kollega említette. Vhol hallottam, hogy azokkal ugyan jobban teljesíthet a blokk a felsőbb tartományokban, de cserébe az alapjárat gyengébb lehet.. de hogy mennyire igaz, azt nem tudom! és nem is bonyolódok bele, mert a gyertyákhoz se nagyonértek... sok ilyen van sajna. Hiányosságaim folyamatosan pótolom, szíves megértésüket előre is köszönöm.
Mielőbbi tavasz!
Mi legyen akkor a tankpaddal? Rendeljek neked is?