Köszönöm szépen, de ismerem az oldalt...
De köszi.
Nekem a jobb oldali géped nem tetszik. A 2-es Golf optikai tuningját mindenki ugyanúgy csinálja. Nagy lökhárító, böhöm nagy felni (ami a jó peres gumival olyan mint a biciklikerék) meg mittomén. Inkább valami egyedit kéne kitalálni, nem?
Koszi polo!
Nekem is nagyon tetszik a gep, es a parameterei is bejonnek. Most lenne egy 97-es 600e Ft körül, (kis sérüléssel) de mivel ez az egyetlen hasonló eladó Canyon a neten, nincs mihez hasonlitani, nem tudom jó ár e ez.
Mennyire megbizhato, szervizigenyesek ezek a gepek? (szar kérdés? )
Kereskedőket kérdeztem, de mindegyik azt mondta, amit vártam: a japán motort árusító az dícsérte, az olaszt értékesítő meg az olaszt... Szóval nem lettem okosabb
Üdv,
poppec
Túl sok infóval nem tudok szolgálni. Az ismeretségi körömben volt egy 1998-as évjáratú 600-as Canyon. Svájcból hozták be anno, műszaki probléma soha nem volt vele a kopó fogyó alkatrészeken kívül. Belerakott 2 év alatt majd" 14.000 km-t, aztán eladta (és vett egy 1200-es Banditot). Nagyon szerette, most gondolkodik rajta, hogy visszatér a túraendúrókhoz. Menni ugyan nem mentem vele, de ültem rajta. Szerintem kényelmes, meg nem utolsó sorban szép motor!
Üdv Mindenkinek!
Új vagyok a fórumban, sőt nagymotorosként is.
A használt piacon találtam 2 szimpatikus motort amiket kiszemeltem magamnak: egy 600-as Canyont ill. egy 900-as Elefantot.
Viszont se tesztet, se véleményt, tapasztalatot nem talaltam egyikről sem, se itt a fórumon, se máshol.
Tudtok vmit mondani, ami megerősít vagy eltántrít ezektől a gépektől?
Nagyon köszönöm előre is!
Üdv,Péter
Szerintem is hülyeség. Lehet, hogy ha nem a két fülemmel hallom akkor el sem hiszem. Engem ugyan nem érdekel, akkor is marad a csavaros megoldás:
1. így legalább nem zörög
2. tuti nem hagyom el
Ha meg ezzel megsértek bármilyen törvényt, akkor ez van! Tehetnek egy szívességet....
Ez hülyeség, a gépjárművek 70 %-án legalább át van fúrva a rendszám a csavarozás miatt. Az én motoromon 3 helyen van átfúrva. (el is törném annak a kezét, aki csinálta ezt az igénytelenséget) Az autómon is át van fúrva az első tábla.
Nemrég kaptam egy mailt Carbonmadtől, hogy ma készen lesz a Super City tankja! Már alig várom! Sajnos a festő még hátra van, de ha összeraktuk a moccot akkor maj rakok fel róla képeket.
Tegnap végre átvehettem a forgalmiját. Az eredetvizsgán nehezményezték, hogy át van
fúrva a rendszám, és így nem tudják, hogy milyen minősítést kap majd a motor. A forgalmijában "B" szerepel, ez nem tudom mit jelent. "A rendszám egyedi azonosító, annak megrongálása pedig bűncselekmény"-ezt mondták az eredetvizsgán. Hiába védekeztem, hogy nem én fúrtam át, hanem így vettem. Ezeknek nincs jobb dolguk, mint hogy ilyen marhaságokat találnak ki?
Irgumburgum!
Kizárólag utcai gép. Meg néha mecsek-járat. Bár az elején lévő gumi közelebb áll a terephez, 70-től 90-ig búg is mint a dög, de nem gáz. A hátulján utcai gumi van, és simán peremre rakom.
És ha ő elégedett volt a Frecciával, és most egy papírost akar, akkor mi van vazze? Attól, hogy nekem endurom van, nem akarok senkit arra ösztönözni, hogy bokorugróra váltson. Távol álljon tőlem.
Gondold végig, mibe kerül a Mito, és mibe a Freccia!
tavaszal megyek motorral szombathelyre találkozhatnánk 1et nem???van ott egy két motoros haverom (egyiknek mito evoja van)mehetnén egy kört a környéken
De köszi.
Nekem a jobb oldali géped nem tetszik. A 2-es Golf optikai tuningját mindenki ugyanúgy csinálja. Nagy lökhárító, böhöm nagy felni (ami a jó peres gumival olyan mint a biciklikerék) meg mittomén. Inkább valami egyedit kéne kitalálni, nem?