Az 1850-es hozzászólásban van egy piros evo. A tulajtól kérdezném a kipufogója hol van? Vagy a másik oldalon? Mert ha jól emlékszem az én evomnak ezen az oldalán van. Vagy miért raktad át oda?
"szokták azt csinálni hogy feldörzsárazzák a hajtókart és nagyobb tügörgöt tesznek bele"
Miért? Akkor a hajtókar is ki szokott kopni?
Egyébként ez miért rossz megoldás? Autókban is létezik főtengelyköszörülés túlméretes csapágyakkal.
De így a ahjtókarcserével már értem, hogy miért kerül egy főtengelyfelújítás 25 ezerbe, eddig nagyon sokallottam. De hajtókarcserével reálisabb.
Jah ha már az eséseknél tartunk akkor én tavaly nyáron robogóval egykerekeztem sokat és egyszer elrontottam és egy szál polűóban meg sortban csúsztam hason a motor után és közbe fogtam a kormányt:))) lett egykét lyuk rajtam :D Meg összel elcsúsztam mitoval pályán full bőrcuccba szal semmi bajom se lett szerencsére :)
Akkor még egy kicsit vissza megyek az időben:
Anno a kis Romettel állandóan az udvarban motorozam, reggeltől estig. Na most: a hátsó fék mág igen elfáradt. Ugyan fogott rendesen, de baromi hosszó volt a pedálút, és a kart hátra lehetett hajtani. És hát miért ne hajtsam hátra? Aztán a következő körben nem találtam a féket, a garázsajtó pedig már nagyon közeledett... Hát egy kis reflex már szorult a 8 éves kis srácba, egy megpróbáltam elfordulni. Hát nem sikerült, a kormánnyal húztam egy csíkot a garázsajtóra...
Egyébként 7 évesen a legelső elindulásom már egykeréken történt. Bő gáz, rá a kupplung, a bátyám és faterom kapták el a pici mocit.
esés hát,nekem az első esésem után a motort 2 hónapig elfelejtettem eltörött a csuklóm,túl kis ívben fordultam,lejtős részen és merre dőlt a motor... így most már viccesnek találom,de akkor nagyon szar volt
ha már az eséseknél tartunk...cagiva elött volt egy derbi supermotom és egyik nap az erdőbe toltuk neki (namármost elötte esett az eső és k...ra csúszott) az eső kimosott egy fának a kérgét énmeg késön vettem észer és nekimentem beszorult az első kerék és motoral előre szaltóztam 1et a bukóm széttörött de szerencsére nem lett semi bajom
a motornak se a villa se a váz pedig 90kilo vagyok elég nagy terhelést kellet kibirnia neki
Aztán 2002 nyarán volt még egy érdekes dolog. Egyik haveromnak volt egy Aprilia RS robogója, majdnem minden nap összetörte valamelyik részét.
Szóval négyen motorozunk haverokkal, elöl a robogós gyerek, utána egy szimó, aztán én, a végén még egy szimó. Faszán egy kereszteződésnél balra akarunk menni, rendesen besorolunk középre, ahogy kell. 3-an megállunk, aztán egyszer csak az utolsó simós hülyegyerek úgy 50-el nekemjött. A motor kicsúszott alólam, leültem az aszfaltra, és azt láttam, hogy a zöld Simson kb fél méter magasan repül és függőlegesen esik le elsőkerékre. (a vázát újra kellett hegeszteni, de már amúgy is tiszta görbe volt az egész motor...)
De ami a poén: a kereszteződésben az egyik sarkon volt egy zöldségesbolt, ami a robogós gyerek (aki minden nap tönkre tett valamit a motorján) apjáé volt. Szerencsénkre pont akkor jött ki a fater, benézett a kereszteződés közepére, és odakiabált: - "Ottó, már megint te voltál a hibás?!"
Hát ezen a mai napig szanaszét tudom röhögni magam, ha eszembe jut.
Ha valami bulin lapos a hangulat, mindig felhozza valaki ezt a történetet, mert tényleg iszonyat nagyokat tudunk röhögni rajta!
2001 július 26: motorozgattam mindenfelé faszán az 1 hónapos segédmotors jogsimmal. 1 hét alatt mentem 1000km-t, pedig ki sem mentem a városból! (ami akkora, mint egy falu)
Aztán 26-án elcsúsztam egy aknafedőn egy kanyarban, és eltörtem a lábam. Szóval nyár végéig fekvőgipsz, mankózással kezdtem a gimit, nyár végén kaptam műanyaggipszet, amit november közepén vettem le. Addig mankózás volt.
ma mentem egy kört a géppel csodálatos volt nem tom ti hogy vagytok vele de ha télen nem lennének ilyen kis motorozások akkor megörülnék fejem verném a falba
csak végdob nélkül próbáltam egyszer..