Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szervezzünk tavaszközép-vég, nyáre elejére közös Cagiva gurulást!!! Nagy kuriózum lenne az biztos :))
safee ujabb emil ment
most szétszakadt TDI ről tettem be sorozatot
megyek tvezni,majd egy ora mulva.
Kostolgatsz? Kostolgatsz? gyere inkább msn-re :)
Oké, remélem nincs semmi baja. Majd ha melegebb lesz meglátom mit csinál.
0 fokban ha mesz vele,akkor sem fog nagyon 40 fole menni,nemhogy ha allsz vele.
Nekem kb 33 fokon van...a futott pinceben.
Hát ez 0 fok körül volt. De indulás előtt álló helyzetben is melegítettem a motort minimum negyed óráig vagy 20 percig.
Hát nemtom, nekem ilyenkor is beáll 60 fokra és kész...
nem csak a sárga 1,9 es annak az adagoloját a krézi csinálta.
a szürke az 1,6 TD gt 20 al párosítva, a fehér az sima 1,6 D , a gyöngyház kék, sötétitve az 1,6 td gt17 el formálva, és a sima kék , az meg megint 1,6D
154 a Polini es 180-as a Malossi ha jol tudom.165os meg nem hallottam.
Azért kérdeztem, mert én 165-ösről tudok...
-5 fokban ne csodalkozz,ha nem megy 40 fok fele.
mert ekkora hengereket gyart a polini :)
Hi
Lehet hogy már egyszer kérdeztem... de normális az hogy nem megy 40fok fölé a mitomon a vízhőfokmérő? Vagy lehet hogy csak egyszerűen szar a mutató..
Hogy jött ki ez a 154 CCM? Ez van a hegerre írva?
yayaya úgyvolt hogy új lesz de valami gebasz van az importőrrel és 3 hónapig Mo közelébe sem kerül mito de találtam egy polinis 154 ccm rs-t 32-es karbival és geci jó állapotban van 2001-es 13 000 km-el de a poliniben 400 van csak.
JAMAL úgy volt hogy Mito-t vezsel nem??? Hááát kár :)

Még mindig várom a választ arra, hogy mik a Dell"ortho PHB28 ND karbi gyári fúvókái!!??
Koszi a segitseget es az infot, sracok!! Ha nyelbe utom a dolgot, még talalkozunk!:)
Helló. bocsi hogy ide is írok de remélem valaki esetleg tudja a gondomat.

Kb 3 napja kaptam egy csodaszép polinis rs-t (154) . Még csak ismerkedek a mocival és egy doogra nem jöttem rá... a műszerfalon van négy "ikon" az 1 nem tom mi.... 2 pilács 3 üres váltó 4 index. Na most mivel ez nekem állandóan sárgán világít aszittem a benzin teletettem de még mindig világít. amennyira indítgattam csak 1 percekre kb tehát 45-50 C°nem volt melegebb. Lehet hogy az jelezné az üzemi hőmérsékletet vagy mit akar jelenteni. lécci segítsetek.
Köszi a képeket!
Nagyon tetszik az az 1-es Golf sorozat.
Azok mind 1.9-es gépek?
húú bazzeg ne is emlísd az éretségi tételeket
egyből a vizsgák utánn elégettem az összeset, már ami megvolt
a 120 ból összesen 37 db volt meg
Itt van egy dakar verziómagas plexivel (az egész motor magasabb, ülésmagasság is 6-7 centivel nagyobb), az oldaltáskás pedig olyan mint amit Te mutattál, az utcai. Egyébként iszonyat jó az ilyen gépekkel motorozni, jó utcai gumival simán térdkoptató kell hozzá.
Bár én csak 750-essel mentem, de 900-as állítólag sokkal erősebb, baromi nyomatékos és rugalmas gép.
Ittmegtalálod a teljes modelpalettát évjárat szerint.
Nem tudom sajnos melyik Elefantot lattam, nem ismertem még a modelpalettat amikor nezegettem, igy eszembe se jutott megkerdeni...
De szerdan körbenyálazom újra és megkérdezem! Ha fotó alapján el tudjátok dönteni, akkor csatolom máris! "94-es amugy a kicsike.