Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja,oké,nemhinném,h oan sürgős kérdés lenne ,maj írok ha van vmi..
Nincs de ha véletlenül a közeljövöben kérdésed lenne a számom 06706356787,majd irok de a hétvégén szalagavató bálom van.Szeva.
aha,mostmár képbe vok,de azon a geci térkéen nincs feltüntetve...
msn ed van?
NA MINDEGY MAJD BESZÉLÜNK MÉG MOST LÉPNEM KELL,ADDIG IS MINDEN JÓT.
Nem ez az aszfalt okozta,mert csusztam 3-4 métert.Amugy 18 vagyok és Hódmezövásárhelyre járok suliba a Kalmár Zsigmondba,de szerintem ugyse ismered.Nme csoda hogy nem találtad meg Hódmezövásárhely és Tótkomlos között van Orosházától 30km re
uhh szegény gép..
ez a kutya okozta sérülés?
őő nem ismerem azt a ferit,hány éves vagy meik suliba jár?
hol van ez a békés sámsom,nem sikerült megtalálnom a térképen..
msn ed van?
ezért kár lenne ujra fujatni a motort, ha jol láttam az sima fehér nem gyöngyház vagy metál.
csak meg kell csiszolni, szorogitt, azt bele kell fujni, fehérrel, és összepoliozni.
Ja amugy mito1 de utolsó széria mert 93. decemberi.Amugy még nem is láttam ilyen fiatal mito 1-et.
Ez egy hosszu történet...A lényeg hogy egy kutya kijött elém még tavaly és a kutya gazdája állja a festést meg a maticák árának felét.Igy már érthetö miért lesz lefestve,nem?
Mito 1? vagy 2?

Ha rám hallgatsz csak kicseréled a matricát, és kalap kabát! Ennyiért kár lenne az egész gépet lefesteni! Én szerintem! De hát aztán mindenki azt csinál amit akar. Nem lesz igénytelen, ha csak a matricát cseréled is ki rajta!
JA és még valami.Multkor valaki mondta hogy miért kell a motorom ujrafesteni.Hát ezért:
Hy Fireball,bocs hogy ilyen későn válaszolok de csak most volt idöm. Ja Békés megyei vagyok Békéssámsoni,Tótkomlóstól 10km-re.Szerintem is jó ötlet a talizás,egyik haverom Szarvasi nem tudom ismered-e,Holvár Ferenc.Van egy fekete Swarbija,és most akar venni egy mitot.
szerintem az enyémnek az a baja hogy nagyon hoszú vagy ez nem baj??enyém csak úgy indul hogy kiveszem a gyertyát és hőlégúvoval felforrósitom utána belerakom és már megy is akkor a gyertya hibája hogy nem indul ugye???
a planetem 99es
a Mitoba gyárilag NGK BR 9EG gyertya van, ha vki nem hiszi http://www.cagiva.it (onnan szedtem) az én Mitomban BR 9 EVX titán elektróbás verseny gyertyám van és semmi bajom fele (ez már nem az első ilyen)
tudja vki a Delorto PHBH 28 ND karbinak mekkora gyária a főfúvóka mérete??
Polo
rendszám nélkül nem érdekel?
NGK BR10EG ez a gyári gyertyája a mitonak is meg az Rs nek is!! (úgytudom)
és ebből is az irridiumos asszem!
amikor megvettem,nekem is elég nehezen indult pár nap álás után is,aztán rájöttem,h csak a benzincső rövid,és nem a helyén megy,és megtörik a cső...
orvosoltam a problémát,mostmár indul1 hónap állás a 0fokos garázsba,odamek,önindító,2-3 mp ig és már megy is..
Neked milyen idős a planet? Én ilyet olvastam valahol! NGK BR9 EG, Champion QN 84
hidegen nekem is nagyon nehezne indul mondjuk hétvégén ki lesz pucolva a karbi de akarok bele venni egy új gyertyát de eddig akiket megkérdeztem anyifélét mondtak hogy milyet vegyek bele akkor most milyet kéne beleraknom mer foggalmam sincs???????
Nem új, hanem olyan 500km-es. És nem is belelvaló, hanem kisebb hőértékű mint a gyári. De akármilyet rakok bele, ezt csinálja. Ha leveszem a karbi alját, utána meg elsőre indul. Lehet, hogy lecsapódik benne a pára, és ezáltal viz lenne a karbi aljában? Mert nekem ez az ötletem van, ami ép kézlábnak tűnhet.
Én például szívesen tökön rúgnám azokat, akik mindenféle sportgyertyákat rakosgatnak ezekbe a motorokba. Bátyám Frecciájába is az volt vásárláskor, és az én elefántomban is. Miért nem lehet megérteni, hogy nem jó? Hidegen egyszerűen használhatatlan a motor, nem akar szépen menni. Csak fordulaton hajlandó normálisan menni, de azt ugyebár hidegen nem szabad...
gyertya új benne?belevaló?
Mert szerinted nincs ilyen???

A karbit már kipucoltam 3hete. A tank teljes tiszta. De a hajszárítós okosságot még nem próbáltam. Ez van nyilván nem szereti a hideget. Jahj és gyertyát is cseréltem már.
A benzin oktánszámank csökkenése?!

Először: szedd szét a karbit, pucold ki. Lehet, hogy felesleges, de ártani nem árt, ha tiszták a dolgok...
Továbbá: karburátoros motor. Kiszárad. Ez van.
Amúgy ha a hosszabb állás utáni indításnál kapásból gyertyát cserélnél, és hajszárítóval tolnál neki meleg levegőt a légszűrőházba, simán jó lenne...