Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az önindító meg hasonlók teljesen érthetőek. Igaz pályagép, de nem feltétlenül csapatoknak és versenyzőknek, hanem azoknak a gazdag srácoknak (magyarokat ez a veszély kevésbé fenyeget mint külhonban) szánták szerintem, akik szeretnének egy pályára megálmodott géppel, annak saját környezetében próbálgatni maguk határait. Az ilyenek fogják a motort, rá egy utánfutóra, le a pályára és uccu neki... nekik jól jön az önindító, akiknek meg nem kell, azok fogják és leszerelik..
Én se tudtam letölteni a mito szervizkönyvét mert mindig jelszót kért. Aztán írtam egy e-mailt a srácoknak. Írtam hogy legyenek szívesek adni már egy jelszót had tudjam letölteni és másnap már jött is a jelszó. Ott valahol az oldalon van egy e-mail cím te is írj arra nekik. Biztos neked is adni fognak egyet.
www.motorosok.hu/szervizkonyvek/
Itt is vannak szervízkönyvek, de innen nem tudom letölteni, mert regisztálni kellene csak nem tudom hogy hol. A motorosok.hu -n már regisztráltam de azt a jelszót nem fogadja el, ha valaki tud róla valamit akkor írjon.
frankó az új sp525 van egy két dolog ami érthetetlen például ha full pályagép akkor minek rá önidító meg a baloldali kapcsolószervek mer ha meggondoljuk egy kapcsoló sincs bekötve, ezektől eltekintve gyönyörű gép lett, olaszok megint nagyot alkottak. Az ereje 40 ló fölött kéne hogy legyen
van freemailen is: davidwrc@freemail.hu
egyébként én se szeretem az msn-t
Fire és Davidwrc!
Nincs véletlenül freemailes címetek? Úgy néz ki az ügy, hogy csak a citromailes címekkel van baj. Sok helyre küldözgettem tegnap cuccokat, és mindenhol jó volt.






Az msn használatára még nem jöttem rá, a büdös életben nem használtam...
hogyne lenne :)

:
a szívemből beszélsz
Nem mitogeri, nem másoltam ki sehonnan, én írtam a szöveget. Cikkíróság nem elklépzelhetetlen.. :P

Egyébként tényleg fura a Cagiva lépése. Lehet, hogy vannak ott komolyabb változások is, amik még csak később fognak kiderülni amolyan csattanó szerűen és ezért most még szándékosan nem húzták le teljesen a leplet az SP525-ről. Ha ez igaz lenne, akkor már kicsivel érthetőbb a dolog, ha pedig valóban szinte egy az egyben olyan az a motor mint a széria Mito, akkor már kevésbé. Viszont talán erre az utóbbi esetre is lenne észszerű magyarázat. Elképzehető, hogy amint kiderült, hogy az egyedüli komoly vetélytárs, az aprilia kihozta az új RS-t, a vezetőség kutyafuttában gyorsan leült egymással és úgy döntöttek, hogy akkor a Cagivának is muszáj kihoznia egy valamilyen formában új nyolcadliterest. Az nem kérdés, hogy az Aprilia most szélárnyékból -mondjuk ki- ügyesen kielőzött, szóval tényleg lépni kellet vmit. Viszont általában a gyárak, ha vmi váratlanul újjal rukkolnak ki, azt nem szokták jó előre hangoztatni, pont azért hogy megmaradjon a lépéselőnyük és a meglepetés erejével utdják lecsapni a konkurenciát. Ha a Cagivások csak későn tudták meg az Aprilia szándékát, akkor érthető, hogy miért nincs annyi fejlesztés, miért nem egy tök új utcai géppel jöttek ki és miért ilyen -úgymond- hirtelen összerakott vas az SP525. A hirtelen szó azért meredek, mert biztos egy ízig-vérig pályára született, kis kanyarfaló szörnyeteget alkottak így is, de az már való igaz, hogy túl sokat változtatniuk nem kellett a széria miton, csupán pályára beállítani. Ha megnézitek még a pályaidommal sem foglalkoztak annyit, mert az 1994-es 500-as GP Cagiva szinte ugyanígy néz ki (a C494 ebből a 94-es motorból jött, de azért nemhiszem hogy a mito R ennek a lebutításából született... az idom talán), így egy jóképességű tervezőnek körülbelül 2 napi munkájába kerülhetett. Hát nem tudom, én kétkedve fogadom az PS525-öt és a Cagiva iránti szeretetből bízom benne, hogy nem lapul ott újítás az idomok alatt, hogy jól odatudja mutatni a világnak. Ha nem, az se baj, mert pályán így is verhetetlen lesz, és míg a cagivások tudnak majd mire nyáladzani miközben a péálya szélén állnak, addig az apriliásoknak nincs ilyen RS (vagy van??). Lényeg a lényeg a Cagivának egy valami azért sikerült. A kedélyeket így is eléggé felborzolta, mert igazából még semmit nem tudni a Mito R-ről, csak képeken láttuk, bár igaz milánóban közelebbről is, mégis -kis túlzással- róla beszél mindenki. A titkolózás hatásos :)
Ez igencsak félkész, most nézem, hogy az oldalidomon ott az index helyen :) Meg a kép kedvéért dobhattak volna rá pályagumit :))) Szó mi szó ezen még van mit csinálni...
te,ezt a szöveget kimásoltad calahonnan,vagy motoros cikk írónak készülsz?beszarok,miközben olvastam volna,elkezdtem nyálazni az újjam,és spekuláltam,hogy mikor kell lapoznom:))))))))))))))))))
Egyébként nekem elsőre az jut eszembe erről a masináról,hogy ez egy félkész ötlet.Kijönnek egy félig megújított formavilággal(hozzáteszem mondjuk nemrossz) de nincs háttere,alapja,a közönséges mucsajröcsögei gyerek majd nemtudja hova tenni magában,,míg egy aprilia rs125öt azt igen.-
Tetszik az egész elképzelés,De ahogy Atti is mondta,egy kis fantáziával,meg ugye a pályára használatos átalakításokkal akár mi is tudnánk varázsolni ilyet.Csak én belegondolni sem akarok annak a rugóstagnak,meg a kerekeknek az árába:)
Az,hogy a benzin és levegő ellátását finomították,azt lehet parasztba úgy is mondani,hogy a motor (talán) időjárás függő karburálást,és pl egy elég fordulatéhes membránt kapott.Gondolom a Rezó felépítése is más lehet,de így elgondolva az a 37 ló nem is olyan nagy kunszt,mert ha ezt igazán pályára tervezték volna(mármint csakis pályára!) akkor szerintem megcsinálták volna közel 42-44ló teljesítményre,hiszen ha belegondoltok,a mai 2t 125ös gyárikrosszok is annyiak.Szóval szerintem ez valami félkész hibrid(az én szememben) mert ez pályára annyira nemvolt nagy livés,de valami guszta lámpával,egy olcssóbb futóművel utcára akár még eladható is lenne.
hát nemtudom...sántít ez a Mito...
alapjában véve nemtúlsok módosítást látok rajta ránézésre... az idom ami leginkább szembeötlik...
az első villa az szerintem detto ugyanaz mint a gyári, maximum tettek bele valami spéci rugót+ spéci olajat...
első féktárcsa az valami spéci...és a kerekek is , de szerintem alapjában véve egy és ugyanaza a motor mint az eredeti...

Egy ügyes kezü idomgyártó simán varázsolna bármelyik halando EVO ból ugyanilyen kaliberű motort...szerintem

Bár motorikusan nem tudom mi lakozik az idom alatt, viszont egy szó mint száz :NAGYONSZÉPPPPPPPPP
De olyan furcsa, ha pályagépnek készült akkor a jobboldali kormánycsutkán minek vannak fent a kapcsolók? Jah és az önindítót is kapásból le lehetett volna szedni róla, felesleges, meg a gyújtáskapcsolót is.
Az SP525 egy kicsit talán reakció a vetélytárs Aprilia lépésére, bár akkor már a ráncfelvarott utcai géppel kellett volna kirukkolni. Vmiért újra megcélozta a versenypályákat a Cagiva, gondolom előbb utóbb kiderül mi a gyár célja. Nem hiszem, hogy az átlag fiatalok lennének megcélozva ezzel a motorral, hanem inkább azok a pénzes srácok, akik szeretnének versenyezgetni esetleg csak pályázgatni. Kis túlzással talán egy olyan alapgépként akar szolgálni a Cagiva, mint a Honda az RCV211-el. Megveszi és már mehet is benevezni egy nyolcadliteres versenysorozatba. Külföldön sok helyen nagyobb hagyománya van ennek mint nálunk. Egyébként biztos lesz olyan, hogy vki megcsinálja utcai gépnek, mert úgymond köznyelvien szólva vagi a kinézete, de mint írtam biztos vagyok benne, hogy elég keményen pályára van beállítva, szóval nem lenne elég csupán indexeket és lámpát rátenni.
Igen ez az SP525! Viszont kár, hogy nincs rajt bukógomba!!! nagyon tetszik bár nemtudom, hogy ki fog a fiatalok között enniyért venni pályagépet--- Mondjuk tenni kell az elejébe egy kis lámpát, hátuljára valami pici ledest és kész is azt utcai gép:) persze 50esként :D
A lentebb megmutatott Cagiva ha jól tudom az "SP525" vagy máshogy a "Mito R" néven fut, egyébként Milánóban már látható volt (remélem BPestre is hozzák). Az R persze itt egyértelműen a verseny szót hivatott jelölni és ennek megfelelően kétséget kizáróan pályára született a kis nyolcadliteres. Ezt a leghozzánemértők is könnyen láthatják, ugyanis se index, se lámpa, se visszapillantó nincs a motoron, a gyönyörű formájú pályaidomairól nem is beszélve, így sajnos közútra ebben a formájában alkalmatlan. Ezeken kívűl gondolom a futómű, a rugós tagok, a kormányteló sem utcára lett beállítva, viszont pályán annál nyálcsorgatóbb a kétkerekű. Alapjában véve maga a szerkezet vélhetően nem forradalmian új, de a CRC által egykét ráncfelvarráson azért átesett. Elmondásuk szerint finomítottak az üzemanyag és levegő ellátáson, a kipufugórendszeren is csiszoltak és talán könnyítettek itt-ott pályagép lévén, de ennél pontosabb infókat az újításokat illetően nem szellőztetett ki a gyár. Mindenesetre azt fennen hangoztatják, hogy annál a pályagépnél, amivel Valentino Rossi 1994-ben megnyerte első nemzeti bajnoki címét (igen, az egy Cagiva Mito volt), erősebb és hatékonyabban teszi, amit elvárnak tőle.

(Azt csak zárójelben mondom, hogy a Cagiva az SP525-höz kísértetiesen hasonló nagytestvért, a C494-et is -legfalább is azt hiszem ez a neve- kiállította Milánóban, melyben szintén 2ütemű, viszont 500köbcentis erőforrás dobog. A kidolgozás hasonló, a rugóstagok, fékrendszer, váz és szinte minden olyan mint a kistesón, de persze megfelelően felnőve a feladathoz. Szóval a C494 egy igazi GP500 replika, mely szerintem pályán lazán lenyomja a soros4-es 600-asokat. Hát remélem lesz valaha szerencsém találkozni vele! )

safee!
nemtom mi a fasz van ezzel a szarral,de megin nem jött ,emg,nincs semmi csaolva a mailhez..:(
szval nemtom h mi van,msn ed nincs esetleg?
ma a 3. mitomat hoztam haza,lesz mit dolgozni:))
Csakhogy csorogjon a nyálatok :) Mitogeri most mutatta és hááááát ez nagyon dúúúúúúúrva!

Szerintem nagyon állat, tank evo oldalidomok evo, a többi meg pályaidom, Geri mondta még, hogy erősebb blokkot is kapott picivel... 2006-ban jelenik meg.
(remélem még nem volt ide belinkelve)
akkor jó tanulást hozzá.
na és hagy legyen enyém az 1500-adik hozzászólás is
Sikerült megnyitni, olvasgatom, okosodom... remélem én leszek a következő massimo tamburini :))

köszi egyébként
majd jelentkezem, de mostanában tanulgatok vizsgákra.. nameg dolgozok mellette
és sikerült megnyitni?
olvasgatod ?
átjött, és no para :)... egyébként miről is van szó?? én nem tudok semmiről :)
DennyM sikerült áhúzni a cuccot?
a cd re gondolok. mert ha nem akkor benyomom a dc-t.

de ha igen akkor arra kérlek hogy ne nagyon add oda másoknak, nem szeretném ha esetleg bajom lenne belőle hogy odaadtam.