Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

7000/min:
1. fokozat: 31,1 km/h
2. fokozat: 45,7 km/h
3. fokozat: 60,1 km/h
4. fokozat: 74,3 km/h
5. fokozat: 88,7 km/h
6. fokozat: 98,3 km/h
7. fokozat: 103,7 km/h

11500/min:
1. fokozat: 51,1 km/h
2. fokozat: 75,0 km/h
3. fokozat: 98,7 km/h
4. fokozat: 122 km/h
5. fokozat: 145,7 km/h
6. fokozat: 161,5 km/h
7. fokozat: 170,3 km/h
Hi az
én Mitom 7.be 120-nál pörög 7000-ret. 2000-es és abban még 7 sebesség van.
Aha mondjuk lehet hogy jók ezek az adatok. Minden esetre közel járnak az igazséghoz az biztos.
Bár jobb lett volna mondjuk 11500-as fordulatra kiszámítani mert az kb a max fordulat. Vagy csak 10 ezerre tudod? Na mindegy azért köszi

Üdv
Hát vazze", nem tudom, mit mutatnak a Mito műszerei, de itt bizony elég érdekes dolgok jöttek ki. Pedig tutira hiteles ez az xls, már sok motorostól és autóstól kaptam róla visszajelzést, és tényleg jó.

Szóval ezek a tényleges sebességek, nem a műszerek által mutatott értékek, 10 000/min estén:
1. fokozat: 44,4 km/h
2. fokozat: 65,2 km/h
3. fokozat: 85,9 km/h
4. fokozat: 106,1 km/h
5. fokozat: 126,7 km/h
6. fokozat: 140,4 km/h
7. fokozat: 148,1 km/h

Ha valakit érdekel, elküldhetem az xls-t, jól lehet vele lánckerék-variációkkal számolni meg ilyesmi.
A Freccia könyvvel kapcsolatban bocsi még egyszer, ugyanis nincs itthon a fényképező.
Ha ez valamit is számít, holnap 5 órám van, utána gyorsan elmegyek érte, és már csinálom is! Még egyszer bocsánat, de holnap már tényleg csinálom!
Sorry.
e-mail davidwrc@citromail.hu
lehetöleg max 20 Mb-t küldjél max
előre is köszi
Primer áttétel (20/65) 3,25
Szekunder áttétel (14/41) 2,93
Váltómû áttételek
2,727/1,857/1,411/1,142/0,956/0,863/0,818

Kerékméret: elöl 2,75 x 17, hátul 4,00 x 17
Gumiméret: elöl 110/70 H 17, hátul 150/60 H 17
e-mail davidwrc@citromail.hu
lehetöleg max 20 Mb-t küldjél max
előre is köszi
Freccia könyv: Bocsánat, már tök elfelejtettem! Sorry! Havert megpróbáltam rábeszélni, de nem hajlik a dologra, mert rohadt sokáig tart a scannelés, 145 oldalas a könyv. Esetleg annyit tudok felajánlani, hogy lefényképezgetem. Most lemegyek gyúrni, aztán neki állok. Ma kaptok mondjuk 30 oldalt. OK? Addig is kérem az Emil címeket, hogy hova kell küldeni!

Továbbá:
Kérném szépen a Mito áttételeit! Meg gumiméretet! Nem nagy ügy kiszámolni, hogy milyen fordulaton mennyit megy.

Annyit elárulok, hogy az Elefántom 6.-ban 100-nál 6100-at forog, és ennél a tempónál még egész pontos az órája. Pedig ez egy Enduro, ami állítólag csak a rövid áttételei miatt ugrik jól...
El kellene költözni valami mediterrán országba
Isten látja lelkem megmondanám nektek, hogy melyik foozatban mennyit pörög a mito 100nál, de nemhogy erre nem emlékszem, hanem lassan már motorozni is elfelejtek Kutyául seznvedek, de gondolom ti is... azt álmodtam ma, hogy ülök valahol a főút mellett, ahol 10mp-enként húztak el a jobbnál-jobb, szembbnél-szebb gépek én meg csak a szememmel követtem őket, miközben keservesen bőgtem. Már egyre rosszabbul viselem ezt az időszakot, ha nem lesz gyorsan tavasz, akkor becsavarodok
bocsi
Amúgy nekem a 100 hetesbe olyan 7 ezer körül van.
A freccia könyvét azt Safee igérte nem én. Ha jól emlékszem ő volt.
Jahj és ha valakinek a birtokában van a MITO Evo-ról valami 6 sebességes leírás az jelezze már nekem. Mert én nem hiszem el, hogy annyi lenne, hogy kiszednek egy fogaskereket a gyárban és kalap kabát.
zol2891 nem sikerült még be scannelned a Freccia könyvét?
Kb 1 km-t mentem vele annak tiszteletére, hogy beindult, és nem volt minden tiszta dzsuva meg vizes taknyos. Mindegy. Lehet, hogy 5. volt, mert én nagyon kevesellem azt a 100-at 8000-nél akárhogyan is nézzük.
Ja hát akkor lehet hogy tényleg 5-be voltál csak. Majd ha jobb idő lesz meglátjuk
Aggodalomra semmi Ok! Majd kitalálok valamit, hátha segítségemre lesz a nagy CAGIVA guru is a BALATONMOTORS-tól, és akkor megoldódik. Hozzáteszem a gyorsulásom így sem gyenge! Sőőt elég korrekt! Na de majd látjuk! az is lehet, hogy 5.-ben volt, mert olyan hideg volt mint a szar! És nem az élvezkedésről szólt csak hogy menjek már vele. Tavasszal meglátjuk. de nem fogom a fejemet a falba verni, akkor sem, ha 6.-ban megy 100-at 8000nél mert akkoris majdnem új motor. Ez van! Ezt kell szeretni. Csak akkor elmegy a CAGIVA is a JÓÉDES ANYJÁBA, ha egyszerűen annyi a model frissítés 2000-től, hogy kiszedik belőle a 7. fokozatot és kalap kabát. Ez nem fer dolog! Komolyabbnak gondoltam őket, hogy akkor a 6. fokozathoz más mekkora fogaskereket raknak a váltóba vagy valami ilyesmi. De ez van!
Értem hogy menni fog mint a szél de a fordulatszám akkor se fog változni. Ha az áttételek maradnak akkor az is változatlan marad. Legfeljebb jobban fog gyorsulni fojtás nélkül.
Tyt!

Excuse me! FOJTÁS!
De most észre vettem még mielőtt a kicsi szemed sértené!
Még mielőtt hatalmas agyalásba nem kezdtek, hozzá teszem, hogy a blokkjában 4698km van ami nem ilyen kókler visszatekergetős dolog, hanem valós, mert tényleg új állapotú. Valahol van benne egy folytás amit még eddíg nem sikerült kinyomozni, hogy hol bujkál! :-) Majd meglátjátok ha rájövök menni fog mint a szél!
a lánc szettet, bocs.
Nézd+ a http://www.nagyvas.hu/motorosbolt.html -n
Kijön-