Hy Fireball.Én valmi olyat is hallottam hogy egy csávó valami vasutnál nem tudta bevenni a kanyart és egy tábla leszakította a fejét,de nem tudom hogy ez igaz-e.Ugy tudom busája volt és valami emlékmüvet emeltek az emlékére.
Láttátok a legujjabb kamuzást?1991-es mito,evo képpell 185kilóméterrel Hihető.Nézzétek meg a motor.hu-n,és vegyétek meg(persze ha már vlaki nem vitte el)
úgyláccik,ezek az 1.2 es banditok ien veszéjesek...
amúgy én is ismerek 1 srásot,motor balesete volt haver keresztapjának a mocijával,a b nőjével mentek,elestek,a csaj meghalt a csávó lebénult...
de nem atta föl a srác,azelött ktm el nyomta,most 1.2 es banditot vett pár éve( a baleset kb 5éve volt) és oan,h oldalkocsis,kurvajól néz ki,ien modern hozzá való oldalkocsi van rajta,nagyon tuti gép..sajna kép nincs róla..
nekem egy cagiva planetem van és az bisztos hogy mito evo müszerfalat rá lehet kötni mer a planet az egy az egybe mito csak idomtalan,csak az a kérdés hogy 4ütem fordulatszámmérő jó e rá (én beszéltem egy faszival aki azt mondta hogy ő bármilyet rá tud kötni csak az a baj hogy debreceni)
Nekem is összetörte magát egyik ismerősöm a nyáron 1.2-es Bandittal. De szerintem már írtam is anno a lánctémánál. Nemtom hány ezer kilóméteren nem fújta be a láncot. (a motorlajba is 2X ezer volt már, igénytelen emberke...) Az egy dolog, hogy mindig ész nélkül ment, de láncszakadás miatt dobta el a gépet. Bár neki csak lába törött...
EVIL:
Nem, nem hiszem. Bátyámnak is 1.2-es Banditja van, mostanában - amikor véletlenül jó idő volt... - egyre többet mentem vele. Bár neki fejidomos van, az annyira nem tetszik. A csupasz kereklámpás az igazi.
Tudok ésszel motorozni. És legalább nem kell állandóan visszaváltogatni mint egy kicsin, 80-nál berakom 5.-be, és onnan visszaváltás nélkül lehet vele előzgetni.
Imádom az ilyen gépeket, beleszerettem.
aha,jó a story,91 es evo,kapásból nincs,14ezret nem pörög soha,meg 100ér amúgy se adnak ien mocit,vagy lehetséges,h vmi lehajtottr törött 91es mito 1 ,100k ért,d akkort nem evo..
én oanról hallottam,hogy a gyertyapipába van vmi szar,ami érzékeli,h mien gyorsan adja a szikrát a gyújtás,vagy oat is hallottam,h az érzékelőt a gyújtás vezetékére kell rögzíteni és úgy érzékeli h mien sebességgel gyújt a cuc,és kiszámojja ,h emnyni a ford,és kijelzi a digit órán
én ienről tudok,monnyuk ez a robogókhoz kapható tunnig,amin alapból nincs ien,de akartsz rá,de akkor műxik ez a nagyobb mocinál is..
Milyen mocira akarod feltenni? És a fordulatszámmérőn hány, és milyen bemenetek vannak? Mert ha 3 bemenet van rajta (esetleg +1 a világításnak), akkor már nem olyan hű de bonyolult az ügy... Rá van írva valami?
Hát... Szerintem számít. Arra is kíváncsi lennék, hogy az utólag felszerelhető fordulatszámmérőket hogyan kötik be...
Kaphatja a gyújtásról, vagy a töltésről, vagy mittomén. Vagy ha komolyabb, akkor a külön computerről.
De hogy egyik motorét hogyan lehet rákötni egy olyanra, amin gyárilag nem volt fordulatszámmérő? Hát fogalmam nincs...
Mit jelent az, hogy jeladós?
Többnyire a fordulatszámmérő kap egy testet, egy gyújtásáramot és egy váltakozó áramot. (ezutóbbi függ a motofordulattól)
Mi a jeladó?
további?:)mer most is oan jó idő van?:)
volt ma vagy 1-2 fok,monnyuk én ma jót mociztam..:) huhh,de king volt,már rég mentem a mitoval,1 hónap álllás a kb 0 fokos garázsba,önindító neki,kb 2-3 mp és röfffffffffffff már megy is,aztán vagy 10percig pöfögött magába,aztán szépen elindultam vele:)
Szasztok nem akarok nagyon hirdetgetni de eladom a Mito Evo-mat meg van egy Rs 125 -ünk is eladó szóval ha valakit érdekel akkor csak írjon. Na további jó időt mindenkinek és ennél csak jobb legyen.
hát nekem van hengerfej a mitomon...
nah meg volt a motorozás,kurvajó volt.. haverommal mentünk,föülült mögém és mentünk,meg haveromnak volt 1 kisseb balesete,őt meglátogattuk,jogsi persze az nincs..:)
de ment szépen a mito,ne mvolt semmi gond,belemelgítettem,aztán mentünk..áhh de jó érzés volt újra mitovalmenni:)
Ja, és ha valakit érdekel:
Van még egy eladó hibátlan állapotú Cagiva hengerfejem is, az enyémről maradt meg, kerekhengeres blokk. Azt nem tudom, hogy a termosztát jó e benne, de a felette lévő vízcsonk is rajta van.
amúgy én is ismerek 1 srásot,motor balesete volt haver keresztapjának a mocijával,a b nőjével mentek,elestek,a csaj meghalt a csávó lebénult...
de nem atta föl a srác,azelött ktm el nyomta,most 1.2 es banditot vett pár éve( a baleset kb 5éve volt) és oan,h oldalkocsis,kurvajól néz ki,ien modern hozzá való oldalkocsi van rajta,nagyon tuti gép..sajna kép nincs róla..
emil ment néked.
most néztem meg a freemailt, és válaszoltam .
ugyhogy fejlödök.
Nekem is összetörte magát egyik ismerősöm a nyáron 1.2-es Bandittal. De szerintem már írtam is anno a lánctémánál. Nemtom hány ezer kilóméteren nem fújta be a láncot. (a motorlajba is 2X ezer volt már, igénytelen emberke...) Az egy dolog, hogy mindig ész nélkül ment, de láncszakadás miatt dobta el a gépet. Bár neki csak lába törött...
EVIL:
Nem, nem hiszem. Bátyámnak is 1.2-es Banditja van, mostanában - amikor véletlenül jó idő volt... - egyre többet mentem vele. Bár neki fejidomos van, az annyira nem tetszik. A csupasz kereklámpás az igazi.
Tudok ésszel motorozni. És legalább nem kell állandóan visszaváltogatni mint egy kicsin, 80-nál berakom 5.-be, és onnan visszaváltás nélkül lehet vele előzgetni.
Imádom az ilyen gépeket, beleszerettem.
én ienről tudok,monnyuk ez a robogókhoz kapható tunnig,amin alapból nincs ien,de akartsz rá,de akkor műxik ez a nagyobb mocinál is..
Mért jó az embereknek, ilyen kamu hírdetésekkel szórakozni?
Itt egy újabb példa ITT
Ez az álmom:
Kaphatja a gyújtásról, vagy a töltésről, vagy mittomén. Vagy ha komolyabb, akkor a külön computerről.
De hogy egyik motorét hogyan lehet rákötni egy olyanra, amin gyárilag nem volt fordulatszámmérő? Hát fogalmam nincs...
Többnyire a fordulatszámmérő kap egy testet, egy gyújtásáramot és egy váltakozó áramot. (ezutóbbi függ a motofordulattól)
Mi a jeladó?
volt ma vagy 1-2 fok,monnyuk én ma jót mociztam..:) huhh,de king volt,már rég mentem a mitoval,1 hónap álllás a kb 0 fokos garázsba,önindító neki,kb 2-3 mp és röfffffffffffff már megy is,aztán vagy 10percig pöfögött magába,aztán szépen elindultam vele:)
nah meg volt a motorozás,kurvajó volt.. haverommal mentünk,föülült mögém és mentünk,meg haveromnak volt 1 kisseb balesete,őt meglátogattuk,jogsi persze az nincs..:)
de ment szépen a mito,ne mvolt semmi gond,belemelgítettem,aztán mentünk..áhh de jó érzés volt újra mitovalmenni:)
Van még egy eladó hibátlan állapotú Cagiva hengerfejem is, az enyémről maradt meg, kerekhengeres blokk. Azt nem tudom, hogy a termosztát jó e benne, de a felette lévő vízcsonk is rajta van.