Reszketünk mint a nyárfa levél!
De én inkább örülök neki, hogy a "csaptaba" lesz egy cagivas lány is! Sőőt! Gratulálok az elszántságodhoz meg mindenhez! Ha meglesz a mocid, gyere ám velünk a gurulásokra! Én személyszerint nagyon kiváncsi vagyok rád!
Fehérvári vagyok! Próbálom erősíteni a női motoros társadalmat! Motor nélkül ugyan kicsit nehézkes, de ami késik....! A rajongás azért már elég régóta tart. Szóval reszkessetek!
Tudjátok, hogy min gondolkoztam fizika órán? Hogy a Ducati, vagy bármelyik olasz motor gyártó cég miért alkot marandadó dolgot? Például gondoljátok el, hogy egy K1-es 600as Gixxer már milyen öregnek néz ki pedig még csak 5éves. És ha megnézed ott van a Nagy szerelmem a Ducati 916 még a mai formák közé is odatenném legyen az egy K5-ös ezres vagy bármi. Lehet, hogy azért mert nem látok belőle minden sarkon egyet? De nem hiszem, mert bőven tízen pár éve csinálták változatlan formában és még nem mondaná rá senki sem, hogy Régi elavult kinézetű motor hiába ott a 999. Még mindíg Szép! Leht, hogy csak én látom így de szerintem ez van! Mondjuk az aprilia nem egészen ilyen, de a DUCATI az ilyen!
Munkahelyről tudok csak netezni, sajna nálam az msn kilőve. (körülöttem figyelő tekintetek....)
Pár mondatban nem tudnád leírni a tapasztalataidat a motorral kapcsolatban? Vagy esetleg nem tudsz jó állapotú, rendszámos eladót? Az a legrosszabb, hogy a pénz megvan rá, de nem találok sehol normálisat!
nem is rossz ez a matt történet... én is gondolkoztam régen vmi ilyesmiben, mert a matt ezüst 636-os nagyon tetszett.. nah de egyelőre marad a lucky :)
Ahogy olvasgattam a topicot láttam, hogy nagyrészt Mito-ról van szó, de azért remélem valaki tud nekem tanácsot adni.
Szeretnék venni egy 125-ös Super City-t, de nem találtam róla túl sok infót. Minden érdekelne a motorral kapcsolatban (tapasztalat, képek...stb).
A másik NAGY problémám, hogy idáig nem találtam olyan eladó motort ami megfelelt volna. Pedig csak annyi, hogy: érvényes műszaki, rendezett papírok, jó műszaki- és szép esztétikai állapot.
182 körül vagyok. Én ha nagyon akarom akkor látok mindent, de egyébként sokszor a gyors hátrapillantás a nyerő (főleg sávváltáskor!!!)!
Én amúgy lecserélném a tükröket, de ugyanúgy gyárira :).. ugyanis most a bal oldali a kis esésemnek köszönhetően, a jobb oldali meg egy ügyetlenkedés miatt egy kapunál jó karcos/csiszolt. ááá de inkább újrafestés.. olcsóbb sokkal. Na ezt jól megbeszéltem magammal :))
Te milyen magas vagy??? Mert én kb 185cm és én sem látok benne sokmindent. De nincs olyan isten amiért lecserélném a gyönyörű kis tükreimet csak azért mert nem látok vele tökéletesen! Inkább hátrafordulok!
Szerintem a gyári tükör teljesen jó. Igaz hogy nem akkora mint egy IFA-visszapillantó, de látni benne mindent amit kell (én legalább is igen), és emellett szééép is.
Nem haragszom DRÁGA barátom!
Én egy percig sem hasonlítottam a busát a mito-hoz!
Én csak annyit akartam azzal mondani, krasy-nek, hogy az nem a mito egyedi tulajdonsága, mert csinál olyat más motor is! És tudom, hogy a busánál nem a powert mozgassa a vill.motor , ha jol tudom valami benzin pumpát, vagy mit
Írtad, hogy az aprilis nem csinál ilyet, én ezzel tisztában vagyok és tudom, hogy azok is poweresek! figyelmedbe ajánlom az előtted lévő hozzászólásomból az innen kezdődő részt!:Van pl.: a HONDA NS 125, na annak....
Ja és még, hogy a TZR-t se hasonlítottam a busához!
Itt most amúgysem a pówerról voltszó, meg hogy mit mozgat a vill.motor(az tudom, hogy a TZR-emnél a powert!), hanem arról, hogy nem csak a MITO tud ilyet!!!
De én inkább örülök neki, hogy a "csaptaba" lesz egy cagivas lány is! Sőőt! Gratulálok az elszántságodhoz meg mindenhez! Ha meglesz a mocid, gyere ám velünk a gurulásokra! Én személyszerint nagyon kiváncsi vagyok rád!