Ne is haragudj DRÁGA barátom, de te akkora hülyeséget írtál ide, hogy az már fáj! Ne akarjál már egy HAYABUSA-t egy mito-hoz hasonlítani! Ne akard már megmagyarázni, hogy abban is a power szelepet állítja megfelelő állaásba! Sőt tovább rafozom a mondanivalómat lehet hogy van neki villanymotorhengja de az nyílván az AC ahogy felnyomja a benzint! Vagy tudom is én! De az a hang nem egyeztethető össze a mito elektro motorjának a hangjával! Sőt elmondom neked, hogy még az apriliákon sincs ilyenféle elektro motor hang, pedig poweres az is! Csak nem úgy működik hanem egy mágnes húzza be a nyelvet! Elég régóta az összes rotax 123-as blokkban! 100%. Szerintem gondold meg 3*, hogy miért akarod a TZR-hez hasonlítani a busát!
Én ezzel nem aszt akartam, mondani, hogy nincs nagytudásod a motorok felé sőtt, jó hogyha megfigyeled ezt egy motornál, mert ha egy mito, vagy egy TZR(125) nem csinálja ezt a kis vill.m. hangot akkor nagy valószínú, hogy nem is fog működni/nyitni a pówer! De figyelem! Van pl.: a HONDA NS 125, na annak nem elektronikus a pówere, hanem úgymnond mehanikus és ez utóbbiknál nincs ugyebár ilyen hang! De az ember úgy is megérzi, hogy nyit-e a szelep vagy sem
propuls, bocs ha nem vok túl nagy tudással a motorok felé...az én motorom nem csinálja...viszont mikor mitokat néztem, akkor midneki ezt mondta nekem, hogy erre figyeljek...és eddig más motoron én nem figyeltem erre el, de azért mert poweros motorral nem is mentem sak egy mitoval ami már szarrá volt hajtva...és ha ez powees speckó tulajdonság akkor azért nem tudtam..de ha busán is ez van..akkor még sok motort kell nekem látnom
"indításkor egy pici villanymotor hangot kell hallanod, ez egy speciális tulajdonsága
krasy, nem értem, hogy mire akartál célozni ezzel!
Az én TZR-em is ad ilyen hangot, sőtt haverom keresztapjának a Hayabusája is.
Mondjuk az kicsit tovább csinálja
Amúgy pedig, én már megfigyeltem, mit is mozgat ez a villanymotorka
Amikor ráadod a gyujtást, a powerszelepet állítgassa be a helyes állásba.
Először is beindítjátok, és indításkor egy pici villanymotor hangot kell hallanod, ez egy speciális tulajdonsága, egyébként ugyanazokat mint másnál..olajfolyásokat kell keresni, szimeringeknél, stb., ki kell próbálni, mennyire tisztán fut...power nyit e normálisan, meg az alapokat...
Az enyém svájcból jött! Más a plexit meg a farok idom! DE SOHASEM LEHET TUDNI!
Mondjuk még a gyári a hátsó gumim, és olyasminek néz ki hogy normálisan volt használva! De aztán tényleg nem lehet tudni, hogy kint miként bántak vele! Remélem az enyémnek nem csapták ennyire.
zotyavfr: Gratulálok a hercegnődhöz! (az enyém nem lány :P... node sebaj, majd tavasszal összeismertetjük őket :) )
Egyébként tényleg kötelező lesz majd egy mito találkozó!!! Lassan 10mito tulajdonost is feltudnék sorolni... azért ha 10-en mind együt gurulnánk, az szép kuriózum lenne :)
krasy, nem értem, hogy mire akartál célozni ezzel!
Az én TZR-em is ad ilyen hangot, sőtt haverom keresztapjának a Hayabusája is.
Mondjuk az kicsit tovább csinálja
Amúgy pedig, én már megfigyeltem, mit is mozgat ez a villanymotorka
Amikor ráadod a gyujtást, a powerszelepet állítgassa be a helyes állásba.
Az enyém svájcból jött! Más a plexit meg a farok idom! DE SOHASEM LEHET TUDNI!
Mondjuk még a gyári a hátsó gumim, és olyasminek néz ki hogy normálisan volt használva! De aztán tényleg nem lehet tudni, hogy kint miként bántak vele! Remélem az enyémnek nem csapták ennyire.
Ez nem a te géped volt?
Én nem tudom te hogy vagy vele, de nekem minden motorom lány volt!!!
Mert én alattam van!
by mito7gang
Egyébként tényleg kötelező lesz majd egy mito találkozó!!! Lassan 10mito tulajdonost is feltudnék sorolni... azért ha 10-en mind együt gurulnánk, az szép kuriózum lenne :)
Érdekes, erről még nem hallottam, olyan ducati féle vázavan, de a fejidoma nem a legszebb...