hú most értem haza. akkor gyorsan:
- nemtudom mennyi lucky-s mito van, de tudomásom szerint magyarországon csak nekem van pont ilyen. amúgy biztos többet adtak ki mert a cagivánál ez olyan mint a hondánál a repsol és természetesen drágább is lehetett mint az egyszínű változat
- elöl 110es, hátul 150 abroncs van. nem döntöttem még le a motort a gumi pereméig, de tuti hogy le lehet térdkoptatóig dönteni! ameddig pedig levittem, nem volt semmi szitálás.. köszönhető talán a széria kormánygátlónak
- a csizma nagyon fontos! márha biztonságban akarod tudni a bokád és a lábfejed. szerintem szerezz be majd egyet!
- a maximumot köbö 10000nél adhatja le, de 11ezerig lehet még pörgetni. városban én nagyrészt 5-7000 között tartom mert ott még nem nyit a power és így benzintakarékosabb no meg biztonságosabb talán. viszont 5000 alatt erőtlen (2 ütemű pörgős blokknak tudható be), így ha kellhet erő ne nagyon tartsa ott az ember.
- elöl a 4dugattyús Brembo eléggé harap a 320-as tárcsára, így biztos vagyok benne hogy simán lehet elsőkerekezni, mint ahogy van is egy videóm róla. de én ha nem muszáj nem szeretem magam és a motorom kockáztatni egy esetleges pereccel, szóval a biztonságos határok köztött szoktam fékezni. de nagyon erősek a fékek!!
- hátsókerékre nem nagyon kapkodja magát, mert alsó tartományban mint mondtam erőtlen. talán ha szórakozol a testsúlyoddal akkor gondolom fel lehet kapni
- a jogsi nekem 70ezer körül volt, de ha van már jogsid, olcsóbban is megúszod. 50-60 között talán. ezt nemtudom, sulija válogatja
Olyan kérdésem is lenne, hogy le akarom tenni 125-ösre, mennyiből lehetne meg?egészségügyi meg a könyvek nem kellenek mert az megvan az M miatt, szóval kressz meg ezek cirka mennyiből jönnének ki?
Denny, akoriba hány Lucky Strike-os Mito készült?milyen okból és mettől meddig?és akkor ezzel a festéssel drágább volt a Mito?Ja, meg nekem a TZR-en 130-as gumi van hátul, 100-as elöl, de én ha már lenebb dölök az ülésről térddel az aszfalt felé, beinog már...így ennél a motornál nem volt szükségem térdkoptatóra, de ha a Mito-t már majd megérezném, szükségem lehet egyre?meg szerintetek mennyit ér egy csizma?fontos?Mekkora fordulaton adja a maximumot?hol jó tartani?hol nem jó?elsőkerékre könnyen áll?egykerék megoldható vele?teljes motorgenerál mennyi maximum?
ja hogy már voltál itt BPesten megnézni... óóó pedig elmentem volna veled. én is kíváncsi lettem volna rá. hát amúgy egyébként ha ennyiért odaadnák azt a mito, akkor nagyon nem érné meg olaszból behozni... én is gondolkodtam rajta annó, de lutri a kiutazás. összegyűjtesz 4-5 címet, és lehet abból mind szutyok szar, széthajtott. akkor már felesleges volt kimenni. és ha találsz is egy jót, az meg nem hiszem hogy annyival olcsóbb lenne....
nem sajnos, de csak mert még várnánk úgyis, de beindította...és amit mondtál villanymotor meg volt, szépen szólt, kihagyás nem volt, nem fulladozott...és szépen mindig melegítve volt, persze, hogy a kipróbálás dönt el midnent...de igazából azért olcsó, mert eszámították...azok meg olcsóbbak...meg amúgy 85...de az irányár... :) de ott van egy ideje, nem tudom mnnyire leksz, a XV. kerben van a szántőföld utca 4/b-ben
nem nagyon találnikülsőre hibát...belső döntene szinte...de szerintetek ha kimegy vki olaszba megéri a fáradtsg és lehetne találni jó állapotba olcsbban mint itt?
annyiért igen jó vétel lenne!!! de azért a csilivili külsőnek, a vadi új gumiknak meg annak amit a csávó állít ne feltétlenül dőlj be. túl szép hogy igaz legyen ennyiért. azért átkéne szépen alaposan nézni belül is.. és kipróbáltad???
ojjaj...ez a motor midnen tuninggal : !!!800k!!! baszki elgondolkodtató... őő, hát igen Leo Vine de nem Vince, hanem Vinci volt ráírva..de afsza fémtábla midnen, de csak dob, de igazi 2t dob vlt, és nagyon grutál hangja volt, de ha én ezt megveszem, nm kellene valakinek az idomszett, a tuning csmag...és lehet h nem is lenne 300k se az gész...nekem elég lenne maga a mito...
ahogy leírtad tökéletes állapotban lehet az a motor, plusz a sok tuning... az alapgép jó esetben lenne egy 750-800.000 de elképzelhető hogy ennyire jó állapotú motort csak 900tól kapsz (de mindjárt megnézem most mik az árak). a tuningok rajta meg.. hagy számoljak csak... a kipuff rendszer legalább 80e ---bár nem hallottam olyan kipuffról hacsak nem Leo Vince-t akartál írni, de az meg azt hiszem 4T-s de az Arrow az 80ezer ---, a pollini szett új hengerrel dugóval hajtókarral nagyon minimum 200e de inkább 250, új gumik márha vmi jobbat tett rá akkor jó áron 80e. ez így alulról számolva mindent 360körül van. na most gyanítom van benne nagyobb karbi, esetleg sportlégszűrő, ezek +65e. most lehet at mondjátok, hogy azért nem ennyire drágák a dolgok.. de igen, ennyire drágák!!!
ma pölö megkérdeztem boltban mennyiért hoznának váltókart a mito-mhoz. 9500Ft! egy kis 20 centis alumínium darab.. szóval ez van
ájj, Denny mit láttam ma :) Lucky Strike-os Mito, 2000-es, és Leo Vinvi kipufogó volt rajta, kopmlett 160ccm-es Pollini tuning kit, és a fejidomtól kezdve a farokig minden idomról van üvegszálas másolat, ami gönyörű piros szinű, a motor annyira használatlan, hogy a gumin a kis kiálló darabok épek voltak, a fékpedál, a gázkar teljesen kopásmentes, az ülések csillogtak...látszott rajta, hogy ki isalig let tolva, tökéletesen járt a motor...megvolt a villanymotor hangja is :) és mindig 60C-nál indultak vele...tök sérülés mentes, csillog villog...mennyit érne egy ilyen gép?ezzel midnennel, és a tuningok nélkül?amikor elkezdtek LS-os festést készíteni az mennyivel volt több? (a TZR Rossi Replikája 99.000-el több..és az csak matrica)Mi a véleményetek a gépről?
Mikor 94-ben Massimo Tamburini bemutatta a varanói pályán a Ducati 916-ost, azt mondta az újságíróknak, hogy még abban az évben szolgál egy nagy meglepetéssel. És lám 2 hónappal később elővezetett egy a 916-osra szinte az utolsó csavarig hasonlító kisköbcentis erőgépet. Tamburini: "Nem csupán úgy néz ki, de úgy is viselkedik, mint csúcsmodellünk (a ducati akkori legjobb superbike-jára godolt, a 916-ra ugye). A rugós tagok belső szerkezete, az általunk szabadalmaztatott - a kormánnyak mögött felszerelt és vízszintesen elhelyezett - kormány-lengés-csillapító, vagy a kezelőelemek elhelyezése mind a 916-ossal egy időben került kifejlesztésre, és kivitekezése is annak megfelelő." Nem árulok el nagy titkot, ha mondom, hogy a Cagiva Mito Evolution-ról van szó.
Tényleg nagyon profin összevan rakva a motor, kicsit sem sajnálták belőle a versenymotorokból átmenekített technikát, a profi alkatrészeket, a lenyűgöző olasz formavilágot. Kis apróság, de egyedül az oldaltámasza is olyan szépre, designosra sikerült, hogy eddig egyik más motoron se láttam olyat ami jobban tetszene. Nomeg rendesen rugós, vízszintes talajon kitámasztva szinte feldönthetetlen... és ez csak az oldaltámasz, de minden más alkatrész is hasonló jelzőket kapna tőlem.
ennek a motornak a ordulatszámmérőtől kezdve semmi se volt jó...minden négyzetcentin volt egy karc vagy repedés, a hátsó villán a kipufogó már vagy 1 centit lefaragott...ugye a földutas rázkódás..még az első sárvédő is balra állt vagy 3 centit szétbaszva az első gumit ami egy szétrepedt felnin volt..ááh mesélhetném évekig a hibákat..és szerinte 15k km volt benne...nevetséges...de ha valaki tudna hasonló korú, JOBB állapotú Mito-t szóljon, pls
- nemtudom mennyi lucky-s mito van, de tudomásom szerint magyarországon csak nekem van pont ilyen. amúgy biztos többet adtak ki mert a cagivánál ez olyan mint a hondánál a repsol és természetesen drágább is lehetett mint az egyszínű változat
- elöl 110es, hátul 150 abroncs van. nem döntöttem még le a motort a gumi pereméig, de tuti hogy le lehet térdkoptatóig dönteni! ameddig pedig levittem, nem volt semmi szitálás.. köszönhető talán a széria kormánygátlónak
- a csizma nagyon fontos! márha biztonságban akarod tudni a bokád és a lábfejed. szerintem szerezz be majd egyet!
- a maximumot köbö 10000nél adhatja le, de 11ezerig lehet még pörgetni. városban én nagyrészt 5-7000 között tartom mert ott még nem nyit a power és így benzintakarékosabb no meg biztonságosabb talán. viszont 5000 alatt erőtlen (2 ütemű pörgős blokknak tudható be), így ha kellhet erő ne nagyon tartsa ott az ember.
- elöl a 4dugattyús Brembo eléggé harap a 320-as tárcsára, így biztos vagyok benne hogy simán lehet elsőkerekezni, mint ahogy van is egy videóm róla. de én ha nem muszáj nem szeretem magam és a motorom kockáztatni egy esetleges pereccel, szóval a biztonságos határok köztött szoktam fékezni. de nagyon erősek a fékek!!
- hátsókerékre nem nagyon kapkodja magát, mert alsó tartományban mint mondtam erőtlen. talán ha szórakozol a testsúlyoddal akkor gondolom fel lehet kapni
- a jogsi nekem 70ezer körül volt, de ha van már jogsid, olcsóbban is megúszod. 50-60 között talán. ezt nemtudom, sulija válogatja
remélem nem hagytam ki semmit.