Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na majd összebeszéljük ezt, hátha jön még ki vki! Jó lenne, mutatnék pár jó helyet!
Jövőre én is kinéznék Svájcba, nagyon tuti lehet.
Idén voltam Ausztriában és Olaszországban motorral, egy élmény volt, minden percét élveztem (1000 km kint).
Itthon csak a nyuglődés van a szar utak és a golyós vezetők miatt.
Nekem semmi baja..hibát nem írt ki legalábbis eddig
Engem sem érdekel sem a fogyasztás, sem a szélvédelem hiánya. Száguldozni nem szeretek, 130-140ig meg nincs gond. Majd tavasszal derül ki milyen is a motor. Újra Svájcban a szerpentineken.......
ja majd elfelejtettem! A tank alatt baloldalt van egy csomó kábelköteg meg csoki. Ott valahol valami rakoncátlankodik nekem! Gondol egyet, megjelenik kijelzőn ECU-felirat és nem reagál semmire. vagy nem indul vagy menet közben megáll. Kábeleket megmozgatom és mintha semmi nem történt volna. Volt már vele szervízben, de azt mondták nincs gond! Nektek nem csinál ilyeneket? Állítólag tipushiba és 10-ből 3 Tuono csinálja ezeket a tüneteket
Nekem minden téren bevált a Tuono! Mint menetteljesítmény, mint kényelem! A szélvédelmet én nem említem, mert azért vettem csupasz motort, hogy meglegyen a feelingje.Majd letépi fejem tempós haladáskor, de kit érdekel! Gumi terén: Dunlop sportmax d 208-as volt fennt mikor megvettem 3800 km-rel, 7000 körül cseréltem le, de akkor már kinnt voltak a szálak-- autópálya megette! Most Metzeller racetech van fent igaz slick, ebbe 3000-t sikerült beletenni! Szerintem nem is rossz slick-hez képest! Fogyasztásról annyit, ahogy hajtod úgy eszik. Ha szűzlány módjára közlekedek akkor 1 tankból max 210 km-t mentem (1 tank alatt értem mikor kivillan a tartalék jelző) amugy 140-és 170 km között szokott bevillani. Számoljátok ki! 18 liter, ebből 4 tartalék, 8-9-10 liter simán lecsorog a torkán ha élvezem az erejét....:)) de azért van hogy élvezzük és ne azon filózzunk, hogy mennyit eszik!szerintem
Nekem egy tartósabb meneten a nyáron,két személyes üzemben evett olyan 6-6,5 körűl..110-130-as utazótempóval és egy kis szerpentinezéssel együtt.Gumiról nem sok tapasztalatom van még mert nem használtam még el ami rajta van,első gen.michlen power.Az előző tulaj által lehetett a pályán is tesztelve mert kicsit meglátszik a gumin.
És nektek mik a tapasztalatok Tuono-ról? Fogyasztás, gumi mennyit bírt, kinek mi tetszik, mi nem? Ja és persze menetteljesítmény?
Barátnőm 171 én meg 194 vok! Ez az egy hátulütője van hogy nem lát ki a vállam felett. És néha kopogtat a bukóval mint egy fakopáncs:)
A kapaszkodókat az első adandó alkalommal le is dobtam róla..Kell a fasznak..Az utas belém kapaszkodjon és ne holmi kapaszkodóba Egyébként meg elég masszívak a kapaszkodók nem holmi műanyag szarok..
Jahm, szerintem a régi még kicsit jobbnak (magasabb+puhább) tűnik.
Viszont a kapaszkodók csak útban vannak, az nem kellene.
Az utas magassága érdekel inkább, mert neki lehet kényelmetlen.
Köszi,igen tegnap volt Nem tudom mi lesz még a motorral,szívem szerint megtartanám de sajnos az ezerszer leírogatott okok miatt nem biztos,hogy sikerűl.Ha el is adom maradok az apriliánál vagy max.fazer után nézek
A mivv-et csak azért adnám el mert tudnék rá venni egy mivv gp-t és eredetileg is ezt akartam venni rá.
Nem tudom melyik a magasabb..Nekem még a régi kapaszkodós űlésem van.Én egyébként 174cm vagyok.
Jól megy annak akinek a Tuono mellett meg SM is van!
Nekem tök kényelmes, barátnőm kb 10 percig ült rajta, azt mondta kényelmesebb mint a Fazer. Fogyasztás 100-140es tempóval 7 liter. Nem nagyon szoktam gyorsabban menni vele. De nekem itthon motorozni nagyon unalmas a svájci utak után. Meg nem is érzem magam biztonságban az itthoni szar utakon, meg a hülye emberek miatt...
Amúgy Balu boldog szülinapot, asszem tegnap volt. Mi van a motorral? Megtartod? Mert láttam már megint üzletelsz vmi MIVV dobokkal!
Balu: neked még a magasabb hátsó ülésed van?
Vagy olyan mint a mostani gépeken?
Jahm, így ki lehet bírni.
Amúgy milyen magasak vagytok?
Ja + hűvösebb időben irány az erdő, + lehet acsarkodni a városban sm-val! Tuono meg pihen tavaszig! Igy kilehet bírni:)
Sziasztok! Szerintünk is, vagyis barátnőm szerint elég kibirható az utasnak! 300 km-es túrát simán kilehet rajt birni, 1-2 megállással. Sok múlik azon mennyire csavarod,160-ig kényelmes 2 személlyel, utána már kinlódás az utasnak az én tapasztalataim szerint. Mielőbbi jó időt! Hideg nem számít, csak szárazok legyenek az utak :)! Üdv
Szevasztok!

A hátsó űlés elég kényelmes,legalábbis az asszony elmondása és az én észrevételem alapján is.Jobban párnázott mint a z750 vagy az sv 1000 hátsó űlése.Mivel nem kell annyira előredőlni a séfernek ezért az utas is kényelmesebben űl a motoron.
Utas volt már rajta?
Fogyasztása eddig hogy alakult?
Iszonyat tetszik a gép. A legdurvább a futóműve. Ahol a kis Fazer már ficánkolt ez úgy megy rajta keresztül mintha ott sem lenne. Fék brutál, teljesítmény egye kisebb fogaskerékkel és kis pc-írással über durva. Ugyan olyan kényelmes mint a Yamaha, a szélvédelem elég gyér, de ugysem száguldozok, meg kell rá egy jó sisak. Meg mindenhol úgy néznek mintha én lennék az első motoros akit életükben látnak. Ez sem utolsó.... Kell majd rá egy kipuff aztán kész!
Hogy szuperál a gép? Mik a tapasztalataid?
A hátsó ülést elvilesi az utas egy túrán?
Nekem minden nap hiányzik... De 10 fok alatt nem is nagy poén sokáig (városban kerülgetni jó), meg nem is akarom tönkretenni az izületeimet, meg ugye a gumi sem tapad....
10 fok alatt nem élvezem a motorozást a hidegben.
De reméljük a hétvégén napos, jobb idő is lesz egy kicsit.
Hetek óta nem ültem én sem a motoron, de még annyira nem is hiányzik.
Majd télen fog nagyon...
Hát sajna most stagnál egy ideje. Kb 1100. De most jó idő lesz tuti megyek, csak nem nagyon kívánom 8-9 fokban.... Jó meleg ruha, meg egy jó bukó is kéne hozzá.....