nem akartam én fehányni semmit, csak mondjuk gondolhattak volna erre mérnökök, mint pl az fz1eseknek is picsányi tankjuk van
most gondolj bele, elindulsz motorral svájcba, hányszor kell megállnod tankolni,,,
mondjuk a te kis fazered után ami majdnem 400km ert ment el egy tankkal azután kicsit szokatlan lehetett
Én tudom, hogy nem rossz. Pesten semmi bajom nem volt vele, de egy kisebb csiki-csuki városban már kicsit neccesebb. Elárulom gyári kipuffal is sasolnak rendesen.
Peti: ja ez kb a nagyon kevés hibából az egyik. Max 200 km és világit a lámpa! De utálok tankolni!
Hát csak városban nem sokat mentem vele, mert nem nagy poén ott. Nem oda találták ki. De nagyobb városban azért elég jól el lehet vele lenni, de kisvárosba már neccesebb. De engem nem izgat mert akkora poén, hogy simán megéri. Én mondok egy olyan 8 litert városba. Ez sztem annyira nem rossz, de csak saccoltam. FZ6-hoz képest, nem tudom milyen nekem FZS600am volt. Ugyan olyan, vagy még jobb. Nem vicc! Ki kell próbálni. Nagyon kezes és nagyon szeret kanyarogni! Futómű csillagos 5ös!
Hali mindenkinek
Ma tényleg szép idő lett,én keverek a" Nagyfaluban"
du ha még van vállalkozó,Andretti fagyizó?Ahol a külső váci kezdődik,jobra a kétsávos elött,motorosoknak 50%kedvezmény a fagyiból!és még a minőség is szuper
További szép napot
Ha valakinek lenne kuplung kar érdekel még mindig(2008-as tuncsihoz)
Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget.Igyekszem majd élni vele.Az persze nem baj ha nem túl csendes de szerintem amit a hjc produkál..Nekem az már kicsit túlzás..A szél is süvít benne hiába van lezárva az összes légbeömlő és veszett hangos is.
Hali Balu!
Én a második schubertet nyövöm!Az első schubi sport sityak volt!Ez meg a s1 túra sport!Az első könnyű a második meg halk! És még biztonságos is!Bár én szerencsére nem teszteltem! Ha összefutunk majd leteszteled!
Nekem Soumy Spec R1 James Toseland replika van, füstös plexivel. Nem hogy 2 éve, már 5 éve használom és maximálisan meg vagyok vele elégedve! A belseje még nem tágult ki, persze valamennyit tágult, de még mindig nem lötyög a fejemen, még mindig jól tart. Valóban nem olyan csendes, de a sportsisakok egyik sem az!
Azzal pedig egyáltalán nem értek egyet, hogy nem érdemes költeni 100000-t bukóra. Itt az én példám. Drága bukó (majden csúcskategória a Suomy kínálatában), de 5 év után is tudom hordani maximális biztonság mellet. A másik ami a drága bukó mellett szól. Egyik haverom benézett egy kanyart és ~80 km-val leugratott az útról és lefejelt egy fát. Karbon héjas AGV-je volt, a saját lábán szált be a mentőbe, végül semmi baja nem lett. Szerintem egy 50000 bukó esestében a halottaskocsi jöhetett volna. A fentiek miatt én ezen biztos nem fogok spórolni, az életed múlhat rajta!
Szép a tiéd is!
Meg a Factoryn asszem mindehol radiális a fék, meg a motor is könnyebb a carbon idomok miatt talán 1-2 kilóval de ez nem tuti. De állítólag a blokkja még durvább, kevésbé kezelhető, mint a sima!
most gondolj bele, elindulsz motorral svájcba, hányszor kell megállnod tankolni,,,
mondjuk a te kis fazered után ami majdnem 400km ert ment el egy tankkal azután kicsit szokatlan lehetett