Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ebbe 4 gyertya kell és biztos vagy 3-4000 darabja...
Mennyi az az annyi a gyertyáknál?Nekem anno a suzukiba valami 6eft-ba jött ki a két gyertya..Asszem ngk cr8e volt..
Nekem is annyit mondott a db-i kawa szervíz..20 és 30 között lesz a szervíz de inkább a 30-hoz van közel..
Vario Auto Kft., Pécs
Velem mindig korrektek voltak.
Én is inkább 22.500-nál cseréltetnék gyertyákat.
Az sem olcsó mulatság.
Hol voltál vele 7500as szervizen?
ÁÁÁ nem hiszem.
Nekem már nem garanciális, mégis elviszem a márkaszervizbe a pecsétért, mert az később még jól jöhet.
Évente 1x kell menni, azt a 10.000 különbözetet meg kibírom.
Legutóbb a 7500-as kötelező szervizre fék és kuplungolaj cserével, beállításokkal együtt fizettem 28.000-et.
Apropó, 15e-nél már kell gyertyákat is cserélni?
Túl szép is lenne ha igaz lenne..Meg amúgy is miből élnének meg a márkaszervízek ha szabadverseny lenne..
Hát ja, különben nem lenne poén a dologban és sokkal könnyebb lenne dönteni. Ezért szép ez....
Na igen..Gondolom a kinti szervízárak NEM a magyar fizetésekhez lettek mérve..
Engem csak az zavar,hogy a márkaszervíz lehúz még egy tizest rólam mert márkaszervíz..Máshol ugye olcsóbban megcsinálnák csak bukom a garanciát..
Örülj neki, itt 5 év van a 3 év helyett. Nem fontos garis helyre vinned, csak ha vm beszarik (mint itt vkinek a blokkja) akkor van gáz. Kint meg ne akard megtudni mennyibe kerül egy szerviz, én majd a 7500asat kint csináltatom és majd megsúgom...
Ilyenkor miért kell rájönnöm mindíg,hogy Mo-on élek..
Hát valamiből meg kell szedjék magukat ha 5 év garanciát adnak. Az az 1-2 akinek beszarik a motorja ki kell h termeljék annak a szervizdíjából, aki 5 évi hordja hozzájuk. Ki sem számolom hány 100 ezer ft ha 5 évig márkaszervizbe horom...........
A gari meg csak a Castrol power1 10w-50- nel él, ami az egyik legszutyokabb olaj a piacon ebben a szegmensben
Ez igy igaz,csak az a gáz hogy a szervízben csak a 4l olaj 24000ft
néztem más normális ful szintetikus kijön 12-14 böl,jah és még ott a gari(vagy pecsétŰ)kérdése?nem tom?
Engem tavaly behúztak 40000-et fizettem a második szemlére,olajcsere volt,meg a kuplung olajat cserélté(azóta fekete)
sokalom még most is a 40-est!
Ez bizony igy van. Ha nem márkaszerviz csinálja a garanciális szervizelést, akkor onnantól vége a gyári garanciának.
Csak akkor ugrik a garancia!
Nem dughatok részvényt az olaj helyére.. A suzukinál jutányos áron megcsiálnák a szervízt..
Az olajukkal nincs, de a részvényeik jó lenne ha sürgősen megindulnának fölfelé!
MEg van hírdetve de a kötelezőt meg akarom csinálni a garancia miatt is és azért is mert míg el nem adom csak járnék vele..
A Mol motorolajokkal van valakinek tapasztalata?mol 10w 50 racing?
Na akkor mégsem adod el?
Nemsokára megyek vele kötelezőre.Kiváncsi vagyok Db-ben mit raknak bele majd..
Sztem az összes olaj jó, ugyan olyan, hogy szar motort nem nagyon csinálnak már. Lehet, hogy ami az egyik motorhoz jobban illik, az a másikhoz kevésbé. A Mille motor és így azt hiszem az összes magyar Aprilia szerviz Castrolt tesz az Apriliákba. Mivel kiterjesztették a garanciát 5 évre, és mivel a motor tartósságát óriási mértékben befolyásolja az olaj, biztosan jó a Castrol, nem kockáztatnának! De azt is írták, hogy lehet keverni az olajakat (persze a hasonló paraméterrel rendelkezőket), mert minden olaj kicsit különböző és jól kiegészítik egymást.
Ahány fórum annyi féle hozzászólás..Nekem az sv-be anno castrolt rakott a szervíz,semmi bajom nem volt vele..Az sv fórumon viszont sokan ócsárolják a castrolt..Ember legyen a talpán aki dönteni tudna..
Castrolt raknak az újabb RSV-kbe Tuono-kba, gondolom rossz nem lehet!