én mentem '13-as busával, hát a tuono-hoz képest nagyon nagy és lomha - nem a menetteljesítményre értem - hanem ahogy mondjuk fordul
erőre nyilván jóval több mint a tuono, de annyira simán adja le hogy szinte észre sem veszed - meg persze az szél sem fúj mint a tuonon
Amikor a tuonoval mész azt érzed hogy tényleg a mennydörgés dolgozik alatta te vagy a mészárlás istene és épp csatába indulsz na ez a különbség a két gép közt, tuono-t csak olyan vegyen aki tudja hogy neki ez kell és semmi más mert különben sztem csalódni fog
Én azt nem értem, a tuonon miért nem lehet 2 személyel menni. Persze, kicsit kényelmesebb egy túra vas, de ez is szubjektiv. Én majdnem mindig 2 személlyel megyek. Szombaton is tekertünk 4oo km-ert. Annyival nem lesz kényelmesebb hogy százezres bukóval eladjam, meg újra átirogassam.
Srácok, mentünk már a csajommal erdei ösvényen, föld úton a csajommal a tuonoval, éppen egy várat kerestünk.
Ha csere, akkor négyhengeres túra, azt elhiszem, hogy kényelmeseb lesz. Nem ráz, nem kell annyit kapcsolgatni, stb.
Akkor oda nyugodtan jöhetsz motorral, mert szép nagy tágas parkolója van! Ha netán motorral jössz, akkor össze beszélhetnénk, mert érdekel a típus! Én az új, épülő gyárban melózok még egy darabig, de átjárunk a régibe is!
Ha az építési területre jössz melózni a Hankookba, akkor én javaslom, hogy először gyere le autóval és mérd fel a terepet, mert elég sok a "varjú a vetésben" és bazinagy a por/sár!
erőre nyilván jóval több mint a tuono, de annyira simán adja le hogy szinte észre sem veszed - meg persze az szél sem fúj mint a tuonon
Amikor a tuonoval mész azt érzed hogy tényleg a mennydörgés dolgozik alatta te vagy a mészárlás istene és épp csatába indulsz na ez a különbség a két gép közt, tuono-t csak olyan vegyen aki tudja hogy neki ez kell és semmi más mert különben sztem csalódni fog