Az Osztrák/.... rendőr meg magasan letolja az "E" betűt/kódszámot meg a "dbkillert", odateszi a kipufogóhoz a decibelmérőt és adott esetben már írja is a csekket...!
Annyival szeretném kiegészíteni, hogy az "E" betű "mellett" van egy kódszám/sorozatszám is, ami arra utal, hogy milyen márkájú/típusú és mekkora köbcentis motorra való...
Tehát egy Tuonora való dobot, nem "lehet" felrakni mondjuk egy MT-01-re, mert nem azt a zajemissziós normát fogja produkálni, mint amelyik motorra tervezve van!
felhívtam az akrapovics.hu-t, nagyon rendes volt a srác, elmondta, hogyha benne van az E betű nem köthetnek bele. Ennyi!
A biztonság kedvéért viszek még magammal pár ropogós bélást, hátha az segít majd.
Egyenlőre itt esetlenkedek a környéken. Csobánkán voltam a bányában valamelyik hétvégén és épp tegnap voltam a Solymári cross pályán, de az meghaladja a képességeimet és erőnlétemet, így átmentem a Pilisborosjenői téglagyár mögé. Na az való nekem gyakorolni! Nagyon fasza kis hely, majd dobok fel róla képeket! De ígérem, hamarosan csatlakozok hozzátok is!
kösz az infót! Lehúztam a vékony levegőcsöveket, és bár újszerű állapotban vannak, repedést sem láttam, miután visszatettem, a motor pöccre indult, és indul azóta is!
Mégegyszer köszönöm!
Hali,
Jövőhéten viszem a mocit műszakira, tegnap kértem időpontot és útvonal engedélyt, az ARC felhívta a figyelmem, hogy gyári dob legyen rajta, mert elkaszálják a vizsgán.
Mondom neki, hogy akra street-legal E-betűs dob van rajta, amihez megvan a műbizonylat is és beledobom a hangtompítót is, egyébként hangtompító nélkül sem annyira hangos....
ARC válasza: meglátjuk........
Meglátások?
A sor4nek és a 175Le/141Nm nyomatéknak köszönhetően 6.-ban 1000rpm-ig le lehet lassulni vele anélkül, hogy egy kicsit is rázná a láncot vagy rángatna a motor!
A V2-es bokorugró üresben már ~1700rpm alapjárat alatt lefullad magától és ~3000rpm körül már úgy rázza a láncot, mint buzi a @át!
Igen, igazat kell hogy adjak Neked! Bár még nem próbáltam, de sokat olvastam róla. Ezzel szemben a Tuono valószínűleg a V2-nek köszönhetően, kis sebességnél tol és egy kicsit darabos. Tehát, nem a korom igényeinek megfelelő. Egyszerűen kívánja, hogy húzzam neki a gázt. Ha egy kicsit jobban meghúzom, már ágaskodik. Egy igen feltűnő jelenség, már messziről nézik, hogy mi jön, köszönhetően a hangjának. Tehát, szerintem egy nagyon jó motor, csak én lettem öreg hozzá.
Nehogy azt hidd! Én is meglepődtem, mikor megvettem! Azt hittem, hogy egy "baromállat" motor lesz! Közben meg egy nagyon kezes és kiegyensúlyozott sport-túra gép! Azt teszi amit "kérsz" tőle! Lehet vele lassan csorogva kirándulni és 200+ is állatkodni! Csak tól mint egy mozdony, miközben nem emeli az elejét és nem ficánkol a fara! Csak hiányzik belőle az a "tűz", ami az Olasz "csődörökben" meg van!
Tehát egy Tuonora való dobot, nem "lehet" felrakni mondjuk egy MT-01-re, mert nem azt a zajemissziós normát fogja produkálni, mint amelyik motorra tervezve van!
A biztonság kedvéért viszek még magammal pár ropogós bélást, hátha az segít majd.
Egyenlőre itt esetlenkedek a környéken. Csobánkán voltam a bányában valamelyik hétvégén és épp tegnap voltam a Solymári cross pályán, de az meghaladja a képességeimet és erőnlétemet, így átmentem a Pilisborosjenői téglagyár mögé. Na az való nekem gyakorolni! Nagyon fasza kis hely, majd dobok fel róla képeket! De ígérem, hamarosan csatlakozok hozzátok is!
Mégegyszer köszönöm!
Jövőhéten viszem a mocit műszakira, tegnap kértem időpontot és útvonal engedélyt, az ARC felhívta a figyelmem, hogy gyári dob legyen rajta, mert elkaszálják a vizsgán.
Mondom neki, hogy akra street-legal E-betűs dob van rajta, amihez megvan a műbizonylat is és beledobom a hangtompítót is, egyébként hangtompító nélkül sem annyira hangos....
ARC válasza: meglátjuk........
Meglátások?
A V2-es bokorugró üresben már ~1700rpm alapjárat alatt lefullad magától és ~3000rpm körül már úgy rázza a láncot, mint buzi a @át!
lehet, hogy egy túra enduró kéne járó kerettel!