Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Betolni sem tudod? Nekem is így volt tavaly. Nem vettem észre, hogy tönkrement a generátor, akksiról mentem, egyszer csak már nem tudtam beindítani. Betolni be tudtam, haza is értem vele. De ne olaszozzunk ezen, akkor a haveri körböl 2 cbrnek is beszart a generátora.
Szopatott engem is akksi a régebbi tonyóval. Nem szerette az sem a bikázást se az indítórelé ...
Én a zàrlatra szavazok..
Veszek mindenképpen! De nem hiszem hogy ez megoldàs lesz.
Ebben igazad van, kérdés az hogy sikerült e átadni elég áramot bár azt írtad ha rövidre zárod az indítórelét akkor a műszerfalról elmegy minden, ez vagy attól van hogy nincs elég áram vagy zárlat van valahol.
Igen! Ezt mondom én is! Tegyél bele 1 másik motor aksit! Vagy vegyél! Úgy is kell, azt mondtad a másik zárlatos! Ezen nem múlik semmi!
Az autò nagyobb amperes,mint a motor. A rosszat meg természetesen kivettem.
Ha kocsidról próbáltál bikázni, az kevés főleg ha lemerült akksi is a motorban volt, és úgy kötöttél rá. Elszívja a kraftot.
A borulàs érzekelő jò! Ha eldöntöm nem enged indìtani. A baj az amit már ìrtam hogy cseteg csak a relé és nem indìt. Sztem az meg még nagyobb baj hogy rövidre zàrva sem indìt hanem minden elmegy a műszer falròl. Mellesleg az önindìtòt is levettem,gyönyörűen megy..
Nyugi ne parázz!
Nekem akkor csinált ilyet amikor az aksi teljesen beszart! Raktam bele egy másikat és ok!
Az első az legyen hogy megnézed egy másik akuval és motor akut tegyél bele, az a biztos!
Ha teker akkor nézzétek meg hogy van-e töltés?
A borulás érzékelődben a golyó (vagy mi a f.sz) nincs fennakadva? Pöcögtesd meg ha hallod hogy mozog a golyó benne akkor jó! Ez az akkumulátor mögött a kis doboz.
A sokat emlegetett barna csatlakozót ellenőrizd hogy nincs szétolvadva!
A közeledben nincs kolléga? Indító relét, fesz.szabályzót esetleg átcserélhetnétek és úgy kipróbálni. -csak 1 ötlet!
A létező összes csatlakozást szétszedtem megnéztem szinte oxidációt sem találtam. Nincs benne semmiféle hiba. Az aksim az tönkrement. A kocsimról próbáltam indítgatni.
Most azt csinálja hogy ha indítanám akkor csak az indító relé kattog,de nem úgy mint amikor levan merülve hanem erőteljesebben+villog a sztender vissza jelző. Ha meg rövidre zárom akkor minden eltűnik a műszerfalról és ennyi.
Holnap felhívok valakit,már mint szerelőt!Polyák László számát kaptam..

Én vagyok az egyik legnagyobb olasz motor rajongó! DE MOST ISMÉT MEGINOGTAM! 5600km van a motorban!
Ez tényleg érdekes eset, ugyebár azért állt meg a motor mert lemerült az akksi. Ami fesszabályzó hiba vagy generátor hiba miatt lehet főleg. (még nézd meg a lenti csatit a blokknál amin a generátor vezetékei mennek). Másik akksival sem indít, és ahogy írtad az indítórelét is összezártad.... Max az önindítónak lehetne direktbe áramot adni de úgyse férsz hozzá bontás nélkül.
Most mennem kell dolgozni. De délután folyt.köv..
Szoktak segiteni tippeket adni mit nezz at de ha meg sem probalod akkor biztos nem jutsz elorebb..
Telefonos javítást gondolom egyik úri ember sem végez. Én meg nem tudom elvinni 300 km-re..
az tök normál, hogy nem indul, olyankor nem akar motorozni
Nem vagyok szerelo uh ha ilyen lenne en hivnam Lacit vagy Petit
Azt nem értem hogy mért nem indít?!?
Nem tűnik most ebben a pillanatban bagatelnek!
Attol fugg mennyi ?amugy nyilvan valami bagatell hibaja lesz
Van egy eladó Tuonom nem veszed meg?
Kocsi aksival próbáltam hátha zárlatos lett a motoré de semmi.Természetesen összezártam.De semmi.
Akksit gondolom fullra toltotted ?
Ezt nem.tom relet probaltad mar zarni mondjuk egy csavarhuzoval ?
Csatlakozókat már megnéztem a fesz.szabályzó körül.. semmi.