Betolni sem tudod? Nekem is így volt tavaly. Nem vettem észre, hogy tönkrement a generátor, akksiról mentem, egyszer csak már nem tudtam beindítani. Betolni be tudtam, haza is értem vele. De ne olaszozzunk ezen, akkor a haveri körböl 2 cbrnek is beszart a generátora.
Ebben igazad van, kérdés az hogy sikerült e átadni elég áramot bár azt írtad ha rövidre zárod az indítórelét akkor a műszerfalról elmegy minden, ez vagy attól van hogy nincs elég áram vagy zárlat van valahol.
A borulàs érzekelő jò! Ha eldöntöm nem enged indìtani. A baj az amit már ìrtam hogy cseteg csak a relé és nem indìt. Sztem az meg még nagyobb baj hogy rövidre zàrva sem indìt hanem minden elmegy a műszer falròl. Mellesleg az önindìtòt is levettem,gyönyörűen megy..
Nyugi ne parázz!
Nekem akkor csinált ilyet amikor az aksi teljesen beszart! Raktam bele egy másikat és ok!
Az első az legyen hogy megnézed egy másik akuval és motor akut tegyél bele, az a biztos!
Ha teker akkor nézzétek meg hogy van-e töltés?
A borulás érzékelődben a golyó (vagy mi a f.sz) nincs fennakadva? Pöcögtesd meg ha hallod hogy mozog a golyó benne akkor jó! Ez az akkumulátor mögött a kis doboz.
A sokat emlegetett barna csatlakozót ellenőrizd hogy nincs szétolvadva!
A közeledben nincs kolléga? Indító relét, fesz.szabályzót esetleg átcserélhetnétek és úgy kipróbálni. -csak 1 ötlet!
A létező összes csatlakozást szétszedtem megnéztem szinte oxidációt sem találtam. Nincs benne semmiféle hiba. Az aksim az tönkrement. A kocsimról próbáltam indítgatni.
Most azt csinálja hogy ha indítanám akkor csak az indító relé kattog,de nem úgy mint amikor levan merülve hanem erőteljesebben+villog a sztender vissza jelző. Ha meg rövidre zárom akkor minden eltűnik a műszerfalról és ennyi.
Holnap felhívok valakit,már mint szerelőt!Polyák László számát kaptam..
Én vagyok az egyik legnagyobb olasz motor rajongó! DE MOST ISMÉT MEGINOGTAM! 5600km van a motorban!
Ez tényleg érdekes eset, ugyebár azért állt meg a motor mert lemerült az akksi. Ami fesszabályzó hiba vagy generátor hiba miatt lehet főleg. (még nézd meg a lenti csatit a blokknál amin a generátor vezetékei mennek). Másik akksival sem indít, és ahogy írtad az indítórelét is összezártad.... Max az önindítónak lehetne direktbe áramot adni de úgyse férsz hozzá bontás nélkül.
Nekem akkor csinált ilyet amikor az aksi teljesen beszart! Raktam bele egy másikat és ok!
Az első az legyen hogy megnézed egy másik akuval és motor akut tegyél bele, az a biztos!
Ha teker akkor nézzétek meg hogy van-e töltés?
A borulás érzékelődben a golyó (vagy mi a f.sz) nincs fennakadva? Pöcögtesd meg ha hallod hogy mozog a golyó benne akkor jó! Ez az akkumulátor mögött a kis doboz.
A sokat emlegetett barna csatlakozót ellenőrizd hogy nincs szétolvadva!
A közeledben nincs kolléga? Indító relét, fesz.szabályzót esetleg átcserélhetnétek és úgy kipróbálni. -csak 1 ötlet!
Most azt csinálja hogy ha indítanám akkor csak az indító relé kattog,de nem úgy mint amikor levan merülve hanem erőteljesebben+villog a sztender vissza jelző. Ha meg rövidre zárom akkor minden eltűnik a műszerfalról és ennyi.
Holnap felhívok valakit,már mint szerelőt!Polyák László számát kaptam..
Én vagyok az egyik legnagyobb olasz motor rajongó! DE MOST ISMÉT MEGINOGTAM! 5600km van a motorban!