Délután viszem a motort Debrecenbe Oláh Józsihoz. Ennyi volt a szarakodás!
Ha már ott van mit kellene még megnézetni vele? Olajat, fékolajat, gyertyákat fogok cseréltetni. A fékeket fogom még átnézetni. Esetleg van még valami amit nézzen át?
lehet nemsokat segítek de teherautón-személykocsin már szopatott meg a gyujtáskapcsoló betét nézd át sima voltmérővel átmegy e az áram mindenhova?lehet egy sima csati,vagy bizti szívat
Na az helyzet hogy a csatlakozó jó! Nincs összeolvadva!
Viszont azt a gyertyát kivettem ami "hatul" van és rádugtam a pipát és semmi szikrát nem ad! Na most mi van? Sajnos új gyertyám nem volt de olyan régi volt ami csak a km. miatt lett kicserélve! Trafó?
Hivd fel a Polyák Lacit, én nem értek az áramhoz. Ha teker rendesen, nem áram ellátási gond van. Nekem mikor meghalt a generátor és nem vettem észre, akksiról ment a motor. Ajkán megáltam, de az indítómotor meg se nyekkent. Betoltam és még hazaértem vele Veszprémbe annyit tudott még az akksi.
Vedd le az alsó ekeidomot, majd a hűtőfolyadék takaró idomot. A cucc bent van a hűtő kiegyenlítő tartály mögött. Így már elő tudod bányászni, de ha leveszed a tartályt, amit 3 csavar fog és félrehajtod, könnyebb dolgod lesz. Ez a müvelet eddig kb 5 perc, szóval ne aggódj. Ott egy barna csati lesz, amibe a fesszabályzó 3 sárga vezetéke megy be. Az szokott összeégni, van aki kivágja és összeforrasztja a vezetékeket csati nélkül, én egy más típusú csatlakozást iktattam be.
Az Aszódi Briantől szoktam venni a gumikat, de most nincs nála semmi utcai. Ezekkel is pályáztak de nagyon faszák voltak csak a széle volt egy kicsit lenyalva.
A vágott slik milyen?
Gyertyakat sztem felesleges nezni azokst nezd inkabb amit a kollega leirt inditorele meg nezz korul a fesszabtol meno vezeteknel van egy nagy barna csatlakozo hogy az milyen allapotban van
Sürgősen keresek gumit előre és hátulra is.
Milyet javasoltok és mennyiért?
Most Dunlop Sportmax GP 190/55ZR17 és 120/70ZR17 van rajt.
Jó állapotú kicsit használt is érdekel.
A baj, hogy a két oltári uborkás üveget a hengerekben csak igen nagy amperrel lehet mozgásba hozni és ha eközben nagyon leesik a kapocsfesz akkor már nem jut az ECU-nak. Mielőtt elrohannál akkut venni, oxidmentesítsd az indítórelére menő sarukat, és az indítórelé tőcsavarjait meg töltsd fel az akkudat ami alig több, mint 2 éves tehát nem hiszem, hogy vége lenne. De legalább a te motorodban már 150A-es a relé ugyanis korai példányoknál szerelték 50A-essel is, az tudott cudar parajelenségeket.
Amit itt leírtál, szinte szóról-szóra így történt velem is, ahogyan írtam. Ez az gépezet így "tolerálja" a nem tökéletes akksit. Arra még van ereje, hogy megforgassa a főtengelyt, de ahhoz már kevés, hogy a szükséges feszültséget biztosítsa a szikrához. Cserélj benne akksit minél hamarabb, meglásd, jó lesz !
Nagy a baj!
Nem indul a kicsike. Teker-teker, de nem indul be! Mi a fasz lehet vele?
Pár nappal ezelőtt levettem a töltőről az aksit beleraktam és gyönyörűen indult elsőre. Pár száz méter után leállítottam kb. 30 percet állás után már alig indult be. Párat villant a kijelző de azért elkapta. Akkor kiírta hogy SERVICE! Gondoltam az aksi nagyon gyenge. Egy kicsi motorozás után újra leállítottam a gépet, de a következő indítás ismét tökéletes volt. -gondolom a generátor kicsit töltött az aksin. Törlődött a SERVICE üzenetet, minden jó volt!
Gond nélkül haza értem. Ma beöltözök a régi aksit újra feltöltöttem mert ezt a gyönyörű időt ki akartam használni és menni egy karikát. A BMW-s srác ott áll a kapu előtt indulásra készen. Én beteszem a feltöltött aksit a mociba és nyomom az indító gombot. Erre semmi! Teker-teker-teker és nem indul! Majd ujjra próbálom, de semmi nem indult be! A srác meg csak savazott, hogy olasz motor nem indul? Motort kell venni!-BMWt!-német precizitás! Meg stb.!
Faszák ezek a Bannerek, én is ilyet vettem bele, jó volt. Sőt, amikor a motort vettem, akkor is ilyen volt benne, csak a több mint két év állás és gondozás elhanyagolása nem tett jót neki. Ennek ellenére is feléledt, csak már nem volt az igazi, ezért azonnal cseréltem. De a cimbora CBR 600 F3-ja még ma is vígan elrotyog vele, elvégre mégse két nagy tejesköcsögöt kell lökdösnie, hanem csak egy pár kis gubicsot ...
Ha már ott van mit kellene még megnézetni vele? Olajat, fékolajat, gyertyákat fogok cseréltetni. A fékeket fogom még átnézetni. Esetleg van még valami amit nézzen át?
Viszont azt a gyertyát kivettem ami "hatul" van és rádugtam a pipát és semmi szikrát nem ad! Na most mi van? Sajnos új gyertyám nem volt de olyan régi volt ami csak a km. miatt lett kicserélve! Trafó?
Az enyém csak teker-teker de nem indul!
A vágott slik milyen?
Nincs róla fotód?
(vagy itt vagy az rsv-n láttam már képet csak nem találom)
Milyet javasoltok és mennyiért?
Most Dunlop Sportmax GP 190/55ZR17 és 120/70ZR17 van rajt.
Jó állapotú kicsit használt is érdekel.
Holnap a gyertyákat fogom megnézni.
Nem indul a kicsike. Teker-teker, de nem indul be! Mi a fasz lehet vele?
Pár nappal ezelőtt levettem a töltőről az aksit beleraktam és gyönyörűen indult elsőre. Pár száz méter után leállítottam kb. 30 percet állás után már alig indult be. Párat villant a kijelző de azért elkapta. Akkor kiírta hogy SERVICE! Gondoltam az aksi nagyon gyenge. Egy kicsi motorozás után újra leállítottam a gépet, de a következő indítás ismét tökéletes volt. -gondolom a generátor kicsit töltött az aksin. Törlődött a SERVICE üzenetet, minden jó volt!
Gond nélkül haza értem. Ma beöltözök a régi aksit újra feltöltöttem mert ezt a gyönyörű időt ki akartam használni és menni egy karikát. A BMW-s srác ott áll a kapu előtt indulásra készen. Én beteszem a feltöltött aksit a mociba és nyomom az indító gombot. Erre semmi! Teker-teker-teker és nem indul! Majd ujjra próbálom, de semmi nem indult be! A srác meg csak savazott, hogy olasz motor nem indul? Motort kell venni!-BMWt!-német precizitás! Meg stb.!
Mi lehet a baja a kicsikének?
most exide-ot vettem teszteles celjabol kicancsi leszek