Én férfiassan bevallom, hogy az Aprilia "bokorugrómnak" 2600km környékén összefolyt a víz az olajjal!
Lehet itt fikázni a gyártót..., de a motorgyáraknak is vannak beszállítói...!
Az én esetemben Pl. egy nem megfelelő minőségű tömítőpaszta okozta a galibát, de szerencsére időben észleltem, így nem lett baja a blokknak!
hát én nem akarok belevau....de sajnos nagy gyártók pl:MB-BMW-francia csodák.....lehetne sorolgatni...vagy pl a hires...hirhedt HD mindegyik gyártónál be esik néha rossz széria-rossz alkatrész,és ott a vacak Suzuki Swift...sose semmi baja...agyon se lehet ütni/bolondbiztos/ Ami ki van "hegyezve"-le van könnyítve...ott előfordulnak dolgok...pl a KTM nem véletlenül üzemórában adja meg a cros gépekre a szervíz- periodust.
ez van sajna néha bejön egy kis "defekt"
Azt nem értem, hogy akkor miért kellett "feldobnod a labdát, ha nem hagyod lecsapni"?!
Legközelebb inkább tartsd magadban, ne hagyj "lógva" egy egész fórumot!
Ide azért "járnak" az emberek, hogy megosszák egymással azokat a dolgokat, amik a Típusal kapcsolatosak, legyen az jó vagy rossz!
Együtt örülünk a másikkal és a lehetőségekhez mérten támogatjuk bánatában! És nem utolsó sorban, felhívjuk mások figyelmét azokra a dolgokra, amit még elkerülhetnek!
Istenem ez a titkolozas...nem ertem miert hiszi azt mindenki ha baj van a motorjaval az ot minositi ez is csak egy gyarto termeke...ha szar a tv-d vagy a telefonod azt siman leirod na de a motort azt mar szegyellni kell
Sziasztok!
Ma levizsgáztattam a Tuncim, ilyenkor vissza szoktam rakni az Akrákba a "furulyát". Így nagyon halk, anélkül meg nem túl szomszédbarát éjszaka! :)
Azon töröm a felyem, hogy a "furulya" hosszának rövidítésével arányosan nő-e a hangnyomás ami kijön a csövön?
Magarul ha levágok belőle akkor el lehet-e érni a két állapot közötti középértéket, vagy ez hülyeség így?!
Igen nekem is volt ilyen sajnos 2 szer beszoptam vele az agyfasz kerülgetett hogy finoman fogalmazzak .
Nekem indítórelé cseréje megoldotta a problémát mert az nyírta ki az akksit .
Pár ezer forintos művelet de mikor begurulsz benzinkútra tankolsz és indulnátok tovább de semmi akkor elgondolkozik az ember hogy máshogy használja fel azt a benzint amit tankolt .
De mikor mentem érte a szerelőhöz már széles vigyorral ültem rá .
Lehet itt fikázni a gyártót..., de a motorgyáraknak is vannak beszállítói...!
Az én esetemben Pl. egy nem megfelelő minőségű tömítőpaszta okozta a galibát, de szerencsére időben észleltem, így nem lett baja a blokknak!
ez van sajna néha bejön egy kis "defekt"
Legközelebb inkább tartsd magadban, ne hagyj "lógva" egy egész fórumot!
Ide azért "járnak" az emberek, hogy megosszák egymással azokat a dolgokat, amik a Típusal kapcsolatosak, legyen az jó vagy rossz!
Együtt örülünk a másikkal és a lehetőségekhez mérten támogatjuk bánatában! És nem utolsó sorban, felhívjuk mások figyelmét azokra a dolgokra, amit még elkerülhetnek!
Én sokat próbálgattam amikor a gyárit alakítottam.De a hangja is változik.
Ma levizsgáztattam a Tuncim, ilyenkor vissza szoktam rakni az Akrákba a "furulyát". Így nagyon halk, anélkül meg nem túl szomszédbarát éjszaka! :)
Azon töröm a felyem, hogy a "furulya" hosszának rövidítésével arányosan nő-e a hangnyomás ami kijön a csövön?
Magarul ha levágok belőle akkor el lehet-e érni a két állapot közötti középértéket, vagy ez hülyeség így?!
Azért ennyi tapasztalattal(motorral) a hátam mögött had "sírjak"...
Nekem indítórelé cseréje megoldotta a problémát mert az nyírta ki az akksit .
Pár ezer forintos művelet de mikor begurulsz benzinkútra tankolsz és indulnátok tovább de semmi akkor elgondolkozik az ember hogy máshogy használja fel azt a benzint amit tankolt .
De mikor mentem érte a szerelőhöz már széles vigyorral ültem rá .