Be kell roffenteni es megnezni hogy tolt e a generator, indito relevel menet kozben nincs gebasz
Nezd meg a barna csatit is hogy nem olvadt e el de sztem generator allo resze szallt el
Volna egy "kis" problémám! Ha vki tudna segíteni azt megköszönném! Ma megállt alattam a Tuonom. Az aksi lemerülve. Feszabályzóra gondoltam egyszerre de nem indul! Mi lehet vele? Az indító relé csak kettyenik egyet és annyi. Aktív hiba nincs benne.
Plazer! Másik fórumon is láttam írtad hogy fájlalod a csuklód, meg hogy lehet hogy nem leszel ott a balatoni bandázáson. Most meg hogy új motor után kell nézned. Történt valami, eldobtad a vasat vagy ó téged?
Néha én is körülnézek, hogy mire cserélnem le de semmi nincs. vagyis lenne de azok kurva drágák. amióta láttam a dobozos képedet azóta van, hogy a na erre elcserélnem ;-)
Meg szeretném tőletek kérdezni vagyis a véleményeteket kikérni az Aprilia tuono 1000 es motorokkal kapcsolatba!
Elsősorban a régi típusra gondolok a 2003-2005 ös évjáratra!
Legyetek szívesek írjatok le nekem mindent ami a tapasztalotok vele!
Esetleg Somogy megye környékén van valakinek Aprilia Tuono motorja?
ha vkinek az a fíling ,h sokkal több odafigyelést igényel terelgetni, akk igen. 6 éve hajtok rsv-t, de a fék-futóművet leszámítva még mai napig afféle összegányolt érzetet kelt bennem, persze ez nem biztos, h hátrány, legalább mindig koncentrálok rajta
Sejtem..., de gondolom a V2-nek sokkal nagyobb feelingje lehet (nem csak hangra), mint egy "unalmas" sor4nek!
A Tuono "Kistestvére" ma is egy nagy mosolyt csalt az arcomra!
Régen volt egy 750ccm-es egyhengeres 50Le túraenduróm és azon is úgy lehetett érezni, hogy megy mint barom! ...mind addig, míg (Pl.) a lámpánál oda nem állt az ember mellé egy kis 600-as sor4-es "pöcsköszörű"! Mert akkor olyan érzésem volt mindig, hogy véletlenül 3.-ban indultam el?!
Még vívódok magamban/magammal, hol így-hol úgy... Ha hosszú ideig nem ülök a Busán, akkor sokszor motoszkál a fejemben a Tuono, mert baromira tetszik a formája és a hangja!
De mikor megyek a Busával, mindig hatalmas vigyorral szálok le róla!
Sokat segítene az elhatározásban, ha alkalmam lenne kipróbálni közvetlen a Busa után egy Tuonot és utána ismét visszaülni a Busára...!
Mar nezem az utanpotlast amig ez fel nem tamad meg ott van azert az exc
Nezd meg a barna csatit is hogy nem olvadt e el de sztem generator allo resze szallt el
Remélem neked nem lett bajod?!
Mekkora pech, főleg a szezon elején!
Moci menthetetlen?
Cseréltünk a tónyóra.
Olyan volt mintha nem isi járna a motorja :-)
amúgy rohagálósnak jó lehet.
jó volt azért visszaülni a dübörgőre
Azt csak nem dobod el
Meg szeretném tőletek kérdezni vagyis a véleményeteket kikérni az Aprilia tuono 1000 es motorokkal kapcsolatba!
Elsősorban a régi típusra gondolok a 2003-2005 ös évjáratra!
Legyetek szívesek írjatok le nekem mindent ami a tapasztalotok vele!
Esetleg Somogy megye környékén van valakinek Aprilia Tuono motorja?
A Tuono "Kistestvére" ma is egy nagy mosolyt csalt az arcomra!
Régen volt egy 750ccm-es egyhengeres 50Le túraenduróm és azon is úgy lehetett érezni, hogy megy mint barom! ...mind addig, míg (Pl.) a lámpánál oda nem állt az ember mellé egy kis 600-as sor4-es "pöcsköszörű"! Mert akkor olyan érzésem volt mindig, hogy véletlenül 3.-ban indultam el?!
De mikor megyek a Busával, mindig hatalmas vigyorral szálok le róla!
Sokat segítene az elhatározásban, ha alkalmam lenne kipróbálni közvetlen a Busa után egy Tuonot és utána ismét visszaülni a Busára...!
emelők, takaróponyva, tárcsazár. stb stb
A van-tól nem kell félni
Az komfort nyereg is kellet neki!