Nekem Szegeden csinálták a brezomotornál, de elvileg minden aprilia szakszervíz rendelkezik az összehangoló eszközzel. 1 órás meló (az ehhez tartozó munkadíj). Fogyasztás nem nőtt, teljesítmény érzésre sokkal jobb lett, nem a gyorsulás, hanem az érzet - rángatásmentesebben megy, már 2ezres fordulat sem fáj neki (eddig 3ezer alatt nem volt szabad tartani, és ez városban nem kényelmes), sokkal kezesebb lett, bár előtte sem volt semmi gond, de jobb lett na...
üdv,
Jürgen
Minden motor, és motoros más, de így van ez jól! Néha én is elragadtatom magam,de a végén mindig kijózanodok,és rájövök,hogy mindig van jobb,erősseb motor,de nekem akkor is az aktuális a szivem csücske ! Érdekes,hogy az autóimmal sosem kerülök ilyen kapcsolatba. Azokat csak használom, szerelem,ha muszáj, félévente egyszer lemosom,és minden szívfájdalom nélkül eladom őket ha úgy alakul!
Van egy TL 1000Res cimborám, akivel együtt szoktunk találkozókra járni...
Csúny beb...szás volt mindig, meg tántorgás...
Mikor már eléggé felöntöttünk a garatra, elkezdtünk motorosokat inzultálni...
Srác megkereste az összes V2estulajt, és ott verték a nyálukat, hogy milyen fasza döntés volt a V...
Én meg matán szoktam osztani, hogy ezek mind félresikerült szarok, amiket sorkettesre terveztek igazán, csak a kisjapó a kelleténél több szké után formabontóan V-be rendezte az amúgy sorba rendezett hengereket, mint mikor az ember megpróbálja többféleképp kirakni a kindertojást:-)
És a kisjapó véletlen ugy rakta össze, hogy épp gurul is a V-ka:-)
Aztán fel szoktam ajánlani, hogy két láda sörért visszarendezem sorosra bármelyiket:-D
...
Gyula haverom nagy szövege meg az volt, hogy a V-elrendezés a szabadság szimbóluma: összevissza állnak a hengerek, ahogy akarnak, míg a soros blokkok katonásak, és szabályzottak, nem szabadok...
Csúnya hőbölgések, és tántorgások voltak ezek mindig...
Kösz a védelmet Pubec, de a Bandi nem szorul rá:-)
enyémet 600.000ért vettem tavaly patent állapotban, egy éve volt az országban egy kis ficsúr alatt, aki egyszer eldőlt vele, azt letette:-)
Most érhet vagy 750et alaphangon, azt monnyuk jövő héten is megkapnám érte...
;-)
Amit kell, azt tudja:-)
Fékei sztem jók, gumiból kéne rá valami a MEZ4helyett...
nem tudom elsőkerékre állítani az istennek se:-D
Lehet hogy elcsépelt a "nagy bőröndbe jól pakolni" szöveg, de imádnivló, mikor az a nagy tömeg nekiáll felemelkedni alattad.
Én imádom:-)
Ereje is bőven elég...
;-)
Fasza.
Van épp otthon egy pár 6dugós tokico féksnyergem (gsxr1100) ami felmenne rá pikpakk (kb egy óra meló légtelenítésse együtt) de nem teszem fel, mert aféke bőven fasza...
;-)
Ennyi pénzért ilyen vasat...
sehol, sehova...
Tavalyelőttig gyártották a blokkját:-)
Formája csak randább lett a váltással (2001)
Boldogság...
Kérdés: Mért lett ilyen magas a 2007es tuono ülése?
Na azért az 1.2-es banditra túlzás lenne azt mondani, hogy "nem megyek sehova" de a futómű meg a fék az tényleg nincs a helyzet magaslatán. Egyszer mentem egy 1.2es bandittal de 160nál úgy elkezdett szitálni, hogy azt hittem itt a vég. Nem mondom, hogy mindegyik ilyen para, de az tuti az volt.
Na látod ezért szép az élet! Nem vagyunk egyformák! Én meg a bandita "Visítok és nem megyek sehova" filingjét nem birtam! A futóművéről meg ne is beszéljünk!
Én bandit 1200vel tolom, ezért nem vagyok otthon a kávédaráló-alkatrészpiacon:-)
(Monnyuk nem, kávédaráló a Ducati család, úgyhogy ez inkább rotakapa:-))
Hétvégén mentem a srácéval, és "furcsa" volt nagyon...
Monnyuk ha nem lettem volna zsír másnapos, meg nem bandiról ülök át másfél óra csapatás után, meg ha lett volna időm megszokni...
Szóval a srác váltig állította, hogy márpedig a motor van érte és nem fordítva, és amint lesz érkezése, ki is fúrja a faridomot, és heberál a vasracsomagtartót (3500km-es atouono, és tavalyi:-))
Ui: mielőtt besérülnétek a kávéfőző/rotakapa metaforán, elmondom, hogy utoljára MTZben éreztem olyan rántást meg hirtelen megindulást (mikor a 9es sebességből engededed fel a kuplugot), mint a Tuono produkált sebváltáskor...
Nekem Szegeden csinálták a brezomotornál, de elvileg minden aprilia szakszervíz rendelkezik az összehangoló eszközzel. 1 órás meló (az ehhez tartozó munkadíj). Fogyasztás nem nőtt, teljesítmény érzésre sokkal jobb lett, nem a gyorsulás, hanem az érzet - rángatásmentesebben megy, már 2ezres fordulat sem fáj neki (eddig 3ezer alatt nem volt szabad tartani, és ez városban nem kényelmes), sokkal kezesebb lett, bár előtte sem volt semmi gond, de jobb lett na...
üdv,
Jürgen