Cső Jürgen!Mondanál bővebben rólla, miböl áll a kipuff cseréjénél a motor hozzáhangolása? Vagy a bejáratás alatt ne foglalkozzak még vele? Én 2 picike MIW dobot szeretnék rávarázsolni vagy annak a pontos másolatát karbon palásttal. A gyári dobokat akármeddig is nézegetem sehogysem tetszik, de még az Akrák se különösebben. Egyébként a Mille iszonyat király, csak kár h egész nap minusz van, igy minimálisakat tudok csak gurulni vele, mert szétfagyok rajta! üdv Z
Ha valakinek lenne 06-07-es tuonora hátsó ülése (kapaszkodós!) az érdekelne. Úgy rémlik a párnázása is vastagabb, mint a 2007-é, mert bár asszony nem panaszkodik, de nem lenne baj, ha lenne egy ilyen típusú. Ár megegyezés szerint, köszi
Én a mez m-1 es veszem a falcora!Talán nem kopik olyan hamar mint a rensport!Ma lecseréltem a fékolajat a gépen! A hátsó munkahengert valóban csak úgy lehet légteleníteni,hogy leszereltem a féknyerget,és a főfékhenger fölé emeltem! Még jó, hogy olvastam erről a fórumon!
Sziasztok!
Hogy törne le a keze, aki kitalálta az akksi helyét és kiszerelési módját... Ilyet még nem láttam, hogy az ülés két szélét fel kell feszíteni és úgy lehet kicsavarozni 2 csavart, majd leszedni az ülést. Értem én, hogy súlyelosztás meg helytakarékosság (45fokban beszerlve az akksi), de akkor is....
Mind1, most már a meleg szobában pihen (párom rosszalló pillantásaitól kísérve )
Viszont a két akra óriásit szól az ezres szervíz óta , jó lett az összehangolás is, alacsony fordulatról jobban, rángatás mentesebben megy, jobb lett a gázreakció is, nem mintha rossz lett volna eddig
A tounonak 2-1-2 rendszere van, ha jól tudom, a Falcoé viszont csak két kimenő cső, nincs összekötve. Az enyém nem eladó, azaz jó áron nem eladó Viszont egy gyári kellene 2009-ig a vizsga miatt, ezzel tuti nem megy át ("not for street use") Ebay.de-n multkor láttam egész jó használtat arrow dobokat, én ott néznék körül. Vagy amit már láttam motoron és nagyon állat volt, az egy magyar gyártmány: http://www.martindob.hu/. Arrownál biztosan olcsóbb
Hali!
Nagyon szép a géped! Gratula hozzá!Az osztrák tavak is egy frankó cél lehet,még sosem jártam arra,jó volna betársulni egy csapatba!Bár hozzánk sokkal közelebb van Erdély ország az sem kutya,és azt mondják az utak állapota is szépen alakul! Jó volna már,ha tavasz lenne! Legszivesebben én is téli álmot aludnék mint a medvék, csak tavasszal nem az árnyékomat nézném, hanem a motorral kerülnék egy karikát! Ha fázok visszabújok az ágyikómba,ha nem fázok akkor ....!
Megvan végre az ezres szervíz, fent az akrák összehangolva a géppel, de most jön a a a téli álom
A mátrás összeröffenet jó gondolat, sztem sokan lennénk . Az én gépem 6-ig pörgetve fogyaszt 7 körül, tehát lesz az átlag 8és fél biztos, de kit érdekel? Ha érdekelne, nem ezt a szörnyet veszem , imádom és gyönyörű és még az asszonynak is kényelmesebb, mint a kawa volt (egyébként meg az is kit érdekel? , na ez persze csak vicc, nem lenne jó, ha nagy nyafik lennének túra közben)
Mi egyébként egy barát párral az osztrák tavakat célozzuk meg jövőre egy kis szlovák szerpentinnel 4-5 napra és persze brno sem marad ki...
Hali!
Még nem sokat tudok mondani!240km -et tettem bele a gépbe!Kb 7 liter és közepes kergetésnél!Átlag sebesség:140km/hMost pihen a vas,nemsoká megkapja az iponet olajat valamint az új gumikat!Tavasszal jó volna egy közös aprilia csapatást összehozni a mátrában!Mi a véleményetek?!
Csak egy kérdés: Neked mennyi a fogyasztásod? Az enyém megeszik 8,5l-t, egyszer volt 7 körül, de akkor apriliahoz nem méltóan közlekedtem vele, max 5000 és negyedgáz :)
Riasztó ügy... Gepárd cucc, először kaptam egy gyufásdoboz szerű valamibe bedrótozott kütyüt hőpisztollyal felragasztott csatlakozóval. Jó, mondom berakom így, majd a powertape vízállóvá teszi. Ez fontos, mert ha van öt bogár a szélvédőn, viszem a mosóba. Jöttek a gondok. Az indexek nem villognak, relét rendesen bekötöttem, a probléma a riasztóban van, nem zárja testre a kimenetet. Aztán a másik, hogy nincs kapcsolt kimenet. Ez annyit jelent, hogy a kétzónás radar (ami amúgy nekem nagyon bejön, kb 2 méterről pittyeg, fél méterről riaszt) nem kapcsol ki, amikor nincs élesítve a riasztó. ez faxa, 3 napot áll így a garázsban és lemeríti az aksit. Visszavittem, ígértek szép aluminium bombabiztos házat és kapcsolt kimenetet, az indexvillogás egy kihagyott alkatrész miatt nem volt. Összeségében szívás, de nem hibáztatom azt a kisvállalkozást, amelyik a riasztót gyártja, mert amúgy nagyon rendesek voltak és én, mint fényező is csinálok néha bakikat, csak nem sűrűn adok át szar munkát az ügyfélnek. Az egyetlen bajom, hogy most itt áll a motor a műhelyben és száll rá a gittpor
Szassz! Én mindkettőt használtam már utcán és hobby -pályázáshoz, sztem a d-208 tapadósabb és esőben is jobb de azM1-el sincs semmi baj ,az is többet tud mint az atlag utcai motoros. üdv Z
Szerintem a sima D208 kevés a Tonyohoz, nem véletlenül van rajta RR gyárilag. Bár szerintem én ezt is vmi betegebb gummára próbálom majd lecserélni, pl. Supercorsa vagy vmi ilyesmi. A másikról nem tudok nyilatkozni, nem ismerem.
Valami info kellene, hol lehet jó áron 15 lánckereket venni!
Milyen gumival dobják piacra a tuonot?
Hogy törne le a keze, aki kitalálta az akksi helyét és kiszerelési módját... Ilyet még nem láttam, hogy az ülés két szélét fel kell feszíteni és úgy lehet kicsavarozni 2 csavart, majd leszedni az ülést. Értem én, hogy súlyelosztás meg helytakarékosság (45fokban beszerlve az akksi), de akkor is....
Mind1, most már a meleg szobában pihen (párom rosszalló pillantásaitól kísérve )
Viszont a két akra óriásit szól az ezres szervíz óta , jó lett az összehangolás is, alacsony fordulatról jobban, rángatás mentesebben megy, jobb lett a gázreakció is, nem mintha rossz lett volna eddig
A tounonak 2-1-2 rendszere van, ha jól tudom, a Falcoé viszont csak két kimenő cső, nincs összekötve. Az enyém nem eladó, azaz jó áron nem eladó Viszont egy gyári kellene 2009-ig a vizsga miatt, ezzel tuti nem megy át ("not for street use") Ebay.de-n multkor láttam egész jó használtat arrow dobokat, én ott néznék körül. Vagy amit már láttam motoron és nagyon állat volt, az egy magyar gyártmány: http://www.martindob.hu/. Arrownál biztosan olcsóbb
Nagyon szép a géped! Gratula hozzá!Az osztrák tavak is egy frankó cél lehet,még sosem jártam arra,jó volna betársulni egy csapatba!Bár hozzánk sokkal közelebb van Erdély ország az sem kutya,és azt mondják az utak állapota is szépen alakul! Jó volna már,ha tavasz lenne! Legszivesebben én is téli álmot aludnék mint a medvék, csak tavasszal nem az árnyékomat nézném, hanem a motorral kerülnék egy karikát! Ha fázok visszabújok az ágyikómba,ha nem fázok akkor ....!
A mátrás összeröffenet jó gondolat, sztem sokan lennénk . Az én gépem 6-ig pörgetve fogyaszt 7 körül, tehát lesz az átlag 8és fél biztos, de kit érdekel? Ha érdekelne, nem ezt a szörnyet veszem , imádom és gyönyörű és még az asszonynak is kényelmesebb, mint a kawa volt (egyébként meg az is kit érdekel? , na ez persze csak vicc, nem lenne jó, ha nagy nyafik lennének túra közben)
Mi egyébként egy barát párral az osztrák tavakat célozzuk meg jövőre egy kis szlovák szerpentinnel 4-5 napra és persze brno sem marad ki...
Meg inkább egy másikat visznek el mellőle, amit egyszerűbb és mondjuk nem szirénázik a transporterben
Mi a picsának motorra riaszó?
Még nem sokat tudok mondani!240km -et tettem bele a gépbe!Kb 7 liter és közepes kergetésnél!Átlag sebesség:140km/hMost pihen a vas,nemsoká megkapja az iponet olajat valamint az új gumikat!Tavasszal jó volna egy közös aprilia csapatást összehozni a mátrában!Mi a véleményetek?!
Csak egy kérdés: Neked mennyi a fogyasztásod? Az enyém megeszik 8,5l-t, egyszer volt 7 körül, de akkor apriliahoz nem méltóan közlekedtem vele, max 5000 és negyedgáz :)
Riasztó ügy... Gepárd cucc, először kaptam egy gyufásdoboz szerű valamibe bedrótozott kütyüt hőpisztollyal felragasztott csatlakozóval. Jó, mondom berakom így, majd a powertape vízállóvá teszi. Ez fontos, mert ha van öt bogár a szélvédőn, viszem a mosóba. Jöttek a gondok. Az indexek nem villognak, relét rendesen bekötöttem, a probléma a riasztóban van, nem zárja testre a kimenetet. Aztán a másik, hogy nincs kapcsolt kimenet. Ez annyit jelent, hogy a kétzónás radar (ami amúgy nekem nagyon bejön, kb 2 méterről pittyeg, fél méterről riaszt) nem kapcsol ki, amikor nincs élesítve a riasztó. ez faxa, 3 napot áll így a garázsban és lemeríti az aksit. Visszavittem, ígértek szép aluminium bombabiztos házat és kapcsolt kimenetet, az indexvillogás egy kihagyott alkatrész miatt nem volt. Összeségében szívás, de nem hibáztatom azt a kisvállalkozást, amelyik a riasztót gyártja, mert amúgy nagyon rendesek voltak és én, mint fényező is csinálok néha bakikat, csak nem sűrűn adok át szar munkát az ügyfélnek. Az egyetlen bajom, hogy most itt áll a motor a műhelyben és száll rá a gittpor
Mi a vélleményetek a mez m-1 gumiról 55 ezerért hozzá tudnák jutni egy párhoz/2005-ös/ vagy inkább d 208 szintén 55-ért ?
Bukógomba és riasztó készül most, szóval szét van szedve a motor, meg amúgy is esik a hó, ilyenkor nagyobb élvezet egy lada
Mindenki a téli álmát alussza? Már a topikot is bezárják lassan, annyira passzív a csapat!
Szóval, engem a conti sport,és road attack gumi árai érdekelnének 120,180 as párban. Esetleg ha van jó árban pirelli diablo, is érdekelne!