Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2-3ezer huf..szimering párszár ft tól párezerig
annyira nem bonyolult azé szétszedni,de kel érteni az iesmihez azé... sztem meg pont h logikusan van felépítve a block
csőőő nekem az én blokkomba koyo C5 ös csapágyak 4500 ft darabja, de italmodonál SKF német C5 ös csapágy 3 ezer darabja szimeringszett italmodonál 5850 ft a komplett blokkhoz vízszivattyu csapágy 750 ft
itt van blokk részletes rajz, kuplung stb... KATT RÁ
Jó éccakát holnap korán kelek úgyhogy mindenkinek jó éjszakát és széles utat!
Én mikor kérdeztem nekem 8-12 rugó közti árat mondtak rá mindenhol. Szval azért elég jó nagy árrésük van rajta - megéri alkudni/keresgélni egy kicsit
én meg gondolkoztam közben.....lehet, hogy én se tudok menni Kunmadarasra.....mert ha minden igaz, akkor a jövő héten kapom meg a pénzt a dugóra, és akkor a hétvégén csinálom meg......és bejáratásnak emg lehet, hogy nem pont egyhuzamba 100km kéne neki, meg még be is kéne állíttatnom a karbit, olajozást is......
Jah jut még eszembe.. Mennyibe fájhat ugyan 1 ilyen csapágy? Normál méretezésű, mert akkor csapágyboltban meg tudnám venni? És a szimering?
Hali!

Sajna nekem meg szét kell borítanom a blokkomat mert ki van készülve a főtengelycsapágyam..
Csinált már valaki ilyet? Mire kell figyelni? Azt hallottam hogy ezek a rotax blokkok elég furcsa módon épülnek fel.. Nincs valakinek esetleg robbantott rajza hozzá? Vagy hol találok 1 jó szerelési könyvet vagy valamit a neten?

Thanks!
Szevasztok!
Tuareg 125 - Vegyél mégeggyet ha fél lityis. . Az enyémbe kb 4 dl ment darabjába.
v
amúgy milyen olaj megy alapból a illába? csak mert nekem valami sűrűbb kell
bezony szétjött... meg kellett melegíteni azt az alsó fekete öntvényt ami a tengelyt tartja mert csavarrögzítővel volt benne a becsúszószár de megindult és kijött.... most néztem itt fél lityis kiszerelésben van repsol villaolaj de sztem az nem elég bár kitudja... csak a boltban 1 van belőle...(okosan) na mind1 az a lényeg hogy holnap már tehetem be a vellát aztán ha kell még feltöltöm ha nem akkor GO motorozni
Na de most takkkarodok táncra... majd écccaka jövök
és Elissa hogy-hogy nem tudsz jönni?
am megvettem a légtelenítő csavart....750ft volt, és az Italmondóbol hozatták jah, és még mindig nem tom rendesen megcsinálni a féket, ha tövig lenyomom a pedált, akk satu, de amúgy meg gyengus....ha csak hátsóval fékezek 20km/h-ról vagy 5méter alatt állok meg jóesetben meg vmiért nem nagyon akar kipörögni.....7ezer felé nem pörög egyesben, vagyis pörög, de nagyon nehezen......sztem az lehet, hogy túl sok olajat kap.....
nah most lépek
bye all
széles utat!
Hali ...hát felénk hűs van...hiába süt a nap...hideg szél fuj....tiszta zima számomra ...
jött haza, aztán ak jött rá h mégh alszok,szólt h menyek kajolni
csak montam
A legszebb öröm a káröröm
A szőrös szívű
én fel 1 kor keltem vagyis,anyám keltett fel
mármint ilyenkor kelni , és utánna még a suliban is várhattam fél órát
Na látom mindenki el van foglalva a gépével.
Fire - én komolyan mondtam h megbeszélhetjük azt a csapatást. A felniküllőzést illetően nem igen tok segíteni.
Elissa - reggel itt is hűvös volt -reggel 06 előtt.
bazki 5 kor felkelni , remélem többszőr nem kell
hát én se sűrűn választom azt a kellemes időpontot
hát igen, de nem sürűn szoktam 6kor motorozni