csőőő nekem az én blokkomba koyo C5 ös csapágyak 4500 ft darabja, de italmodonál SKF német C5 ös csapágy 3 ezer darabja szimeringszett italmodonál 5850 ft a komplett blokkhoz vízszivattyu csapágy 750 ft
itt van blokk részletes rajz, kuplung stb... KATT RÁ
én meg gondolkoztam közben.....lehet, hogy én se tudok menni Kunmadarasra.....mert ha minden igaz, akkor a jövő héten kapom meg a pénzt a dugóra, és akkor a hétvégén csinálom meg......és bejáratásnak emg lehet, hogy nem pont egyhuzamba 100km kéne neki, meg még be is kéne állíttatnom a karbit, olajozást is......
Sajna nekem meg szét kell borítanom a blokkomat mert ki van készülve a főtengelycsapágyam..
Csinált már valaki ilyet? Mire kell figyelni? Azt hallottam hogy ezek a rotax blokkok elég furcsa módon épülnek fel.. Nincs valakinek esetleg robbantott rajza hozzá? Vagy hol találok 1 jó szerelési könyvet vagy valamit a neten?
bezony szétjött... meg kellett melegíteni azt az alsó fekete öntvényt ami a tengelyt tartja mert csavarrögzítővel volt benne a becsúszószár de megindult és kijött.... most néztem itt fél lityis kiszerelésben van repsol villaolaj de sztem az nem elég bár kitudja... csak a boltban 1 van belőle...(okosan) na mind1 az a lényeg hogy holnap már tehetem be a vellát aztán ha kell még feltöltöm ha nem akkor GO motorozni
Na de most takkkarodok táncra... majd écccaka jövök
és Elissa hogy-hogy nem tudsz jönni?
am megvettem a légtelenítő csavart....750ft volt, és az Italmondóbol hozatták jah, és még mindig nem tom rendesen megcsinálni a féket, ha tövig lenyomom a pedált, akk satu, de amúgy meg gyengus....ha csak hátsóval fékezek 20km/h-ról vagy 5méter alatt állok meg jóesetben meg vmiért nem nagyon akar kipörögni.....7ezer felé nem pörög egyesben, vagyis pörög, de nagyon nehezen......sztem az lehet, hogy túl sok olajat kap.....
nah most lépek
bye all
széles utat!
Na látom mindenki el van foglalva a gépével.
Fire - én komolyan mondtam h megbeszélhetjük azt a csapatást. A felniküllőzést illetően nem igen tok segíteni.
Elissa - reggel itt is hűvös volt -reggel 06 előtt.
itt van blokk részletes rajz, kuplung stb... KATT RÁ
Sajna nekem meg szét kell borítanom a blokkomat mert ki van készülve a főtengelycsapágyam..
Csinált már valaki ilyet? Mire kell figyelni? Azt hallottam hogy ezek a rotax blokkok elég furcsa módon épülnek fel.. Nincs valakinek esetleg robbantott rajza hozzá? Vagy hol találok 1 jó szerelési könyvet vagy valamit a neten?
Thanks!
Tuareg 125 - Vegyél mégeggyet ha fél lityis. . Az enyémbe kb 4 dl ment darabjába.
Na de most takkkarodok táncra... majd écccaka jövök
am megvettem a légtelenítő csavart....750ft volt, és az Italmondóbol hozatták jah, és még mindig nem tom rendesen megcsinálni a féket, ha tövig lenyomom a pedált, akk satu, de amúgy meg gyengus....ha csak hátsóval fékezek 20km/h-ról vagy 5méter alatt állok meg jóesetben meg vmiért nem nagyon akar kipörögni.....7ezer felé nem pörög egyesben, vagyis pörög, de nagyon nehezen......sztem az lehet, hogy túl sok olajat kap.....
nah most lépek
bye all
széles utat!
Fire - én komolyan mondtam h megbeszélhetjük azt a csapatást. A felniküllőzést illetően nem igen tok segíteni.
Elissa - reggel itt is hűvös volt -reggel 06 előtt.