Hello Máté350.Milyen típusú olajat raktál bele?Holnap készülök venni egy aprilia tuareg 350-et és érdekel ez a téma .Meg az is, hogy a vázban hol található a leeresztő .A feltőltés a nívónál történik oldalt a blokkon? Köszi a segítséget.
megpróbálom,újabb kérdésem van.cseréltem olajat,kitekertem a vázba is a leeresztőt meg a blok alján is,kijött majd 3 liter olaj,de visszatöltésnél csak a 2,5 liter fért mint azt mindenhol irják,ez hogy lehet?motor váltó olaj itt nincs külön?
http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Aprilia_ETX_donor_motor_nelkul___alkatreszek_28867357.htm?first=1
próbáld meg irjál rá vagy hívd fel nem-e volna esteleg szívócsonk
Üdv .Új vagyok aprilia témában. Eddig egy Honda mtx 125 2t-kergettem. Most lehetőség lenne lecserélni egy aprilia tuareg 350-re. Adjatok tanácsot, hogy milyen gépek ezek. Nagyon szervíz igényes? Meg az érdekel, hogy az olaj hűtőbe milyen olaj van. Meg persze a blokkban?
ahogy az elottem szolok irtak is nekem volt pont 94es Pegam.
en nagyon szerettem.en is pont azert valasztottam a korabbi szeriat mert jobban tetszett a kinezete es nem is bantam meg!
fenntartasa semmivel se dragabb es rosszabb mint barmely kategoriatarsae.mindre kolteni kell. :)
biztos lesz mit szerelni rajta elobb utobb mert nem mai csibek ugye, de ez minden hasznalt motoron igy van.
de ha rendbe van kapva akkor nagyon megbizhato gep, engem sose hagyott cserben pedig volt par szep turank. :) konnyebb terepen is allja a sarat es autopalyan is birja orakhosszatt a 130as tempot kenyelmesen.
fogyasztasban nekem megallt 5.5 liternel, erre sok helyrol hallok tobbet...
az tuti hogy ha inditasnal recseg, akadozik vagy olyan mintha elforogna elcsuszna akkor szabadonfuto csere (50 ropi es azt le kell alkudni! :) ) de ez sem olyan veszes tipushiba mint ahogy emlegetik... ha elkezd szetmenni akkor annak elojelei vannak es idoben eszreveszed, nem egyik percrol a masikra hagy ott vhol.
osszesegeben relative olcson tudsz egy jo motort venni! :P
Szia!
Nekem is 350 4 T-m van,34-es delortóval,pöc röff és nagyon jól megy,nem egy erőgép gyorsulásira sem szoktam vele járni,de megbízhító és én nagyon szeretem.Merre lehet téged megtalálni!Küldesz egy képet róla?Akár privibe is.
Üdv
Pubi
Nekem phbr 34bd(gyorsítós) karbi van a 600-on, gond egy szál se!
Nálad vagy főfúvóka dugulás vay a gyorsító membrán nem pumpálja gázadásnál a benyát azaz átszakadt ,de lehet játszani a súberrel + főfúvókával
Hellooo!
Tudom, hogy már nincs meg, de jelenleg te vagy az egyetlen aki eszembejutott, hogy kinek volt régi idomos Pegasoja. leírnád a tapasztalataidat mégegyszer újabb tagunknak? :D
Érdemes lenne találnod egy másik ugyan ilyen tuaregest, aki el tudná mondani, hogy az öváben milyen van, de mivel egy eléggé ritka motorról beszélünk, ez kicsit nehézkes.
Ha gyárilag nagyobb van beleírva, akkor előfordulhat, hogy nem megy úgy mint kellene.. egy kb 20 éves motornál megesik, hogy valamelyik gazdája cserélt benne karbit..
A tünetek amiket leírsz, azt egyszerű karbibeállítással is lehet korrigálni. Attól, hogy kisebb karbi van rajta, még tud menni szépen is vele.
De haveromnak a 4T Hondában seincs küklön a váltó meg a motorolaj
próbáld meg irjál rá vagy hívd fel nem-e volna esteleg szívócsonk
Itt találtam ha ijenre gondolsz.
irok en rola szivesen. :) van mit.
mi a helyzet a tieddel?
hianyolom en is a kis Pegat, de azota is van `sajnos` fontosabb a motorozasnal.
ahogy az elottem szolok irtak is nekem volt pont 94es Pegam.
en nagyon szerettem.en is pont azert valasztottam a korabbi szeriat mert jobban tetszett a kinezete es nem is bantam meg!
fenntartasa semmivel se dragabb es rosszabb mint barmely kategoriatarsae.mindre kolteni kell. :)
biztos lesz mit szerelni rajta elobb utobb mert nem mai csibek ugye, de ez minden hasznalt motoron igy van.
de ha rendbe van kapva akkor nagyon megbizhato gep, engem sose hagyott cserben pedig volt par szep turank. :) konnyebb terepen is allja a sarat es autopalyan is birja orakhosszatt a 130as tempot kenyelmesen.
fogyasztasban nekem megallt 5.5 liternel, erre sok helyrol hallok tobbet...
az tuti hogy ha inditasnal recseg, akadozik vagy olyan mintha elforogna elcsuszna akkor szabadonfuto csere (50 ropi es azt le kell alkudni! :) ) de ez sem olyan veszes tipushiba mint ahogy emlegetik... ha elkezd szetmenni akkor annak elojelei vannak es idoben eszreveszed, nem egyik percrol a masikra hagy ott vhol.
osszesegeben relative olcson tudsz egy jo motort venni! :P
ha kerdesed lenne irj batran.
udv, Attila
Nekem is 350 4 T-m van,34-es delortóval,pöc röff és nagyon jól megy,nem egy erőgép gyorsulásira sem szoktam vele járni,de megbízhító és én nagyon szeretem.Merre lehet téged megtalálni!Küldesz egy képet róla?Akár privibe is.
Üdv
Pubi
Nekem phbr 34bd(gyorsítós) karbi van a 600-on, gond egy szál se!
Nálad vagy főfúvóka dugulás vay a gyorsító membrán nem pumpálja gázadásnál a benyát azaz átszakadt ,de lehet játszani a súberrel + főfúvókával
patvaros87@gmail.com
Üdv
Tudom, hogy már nincs meg, de jelenleg te vagy az egyetlen aki eszembejutott, hogy kinek volt régi idomos Pegasoja. leírnád a tapasztalataidat mégegyszer újabb tagunknak? :D
Ha gyárilag nagyobb van beleírva, akkor előfordulhat, hogy nem megy úgy mint kellene.. egy kb 20 éves motornál megesik, hogy valamelyik gazdája cserélt benne karbit..
A tünetek amiket leírsz, azt egyszerű karbibeállítással is lehet korrigálni. Attól, hogy kisebb karbi van rajta, még tud menni szépen is vele.