Üdv köztünk :)
Nekem az újabb példány van, (`98 Cube), de mivel még ez is a karbis változat, ezért szinte teljesen ugyan az. Az idomokon kívül szinte minden alkatrész még a régiből kell nekem is.
Van itt a fórumon 1-2 olyan ember akinek a régebbi van, majd "felébresztem" "attilahuntert").
A lényeg: Ha megadsz neki mindent, akkor semmivel nem kell többet koltened rá mint bármelyik másik motorral. Átlagban 5-6 litert esznek, utazó sebessége 120-130. Ahhoz képest, hogy 1 hengeres, nagyon erős és harapós motorja van és nagyon szépen gyorsul.
Hibák:
Mivel fordított villa van elől, vételnél mindenképp érdemes megnézni h van-e olaj a száron, különben jobb esetben szimeringcserével, rosszabb esetben (mint én) új villával indítasz.
Pegaso tipushiba a szabadonfutója. Ha indításnál megakad egyszer-kétszer, akkor jobban jársz, ha már a helyszínen lealkudsz az árból. (felújítás 50eft).
üdv,tuareg 350 4t,gyári leírás szerint dellorto 36os karba van rajta,nekem 34es van.szerintem nem megy úgy ahogy kéne és teligázra fullad is kicsit,ez a karburátor akkor nem egészen odavaló?köszönöm
Üdv mindenkinek a fórumban!
Kinek van tapasztalata 1994-es évjáratú Pegaso 650-el kapcsolatban?
Meg szabad venni még ilyen idősebb példányt?
Bevallom őszintén a forma világa endúrósabb mint az újabb évjáratoké,nekem jobban tetszik..
Tehát mi a vélemény egy 94-es Pegasorol?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Szia! Nagyon halas lennek ha megosztanad velem , mert szeretnem a hengerfejet muhelybe vinni csiszolasra es nem szeretnem szerelohoz vinni inkabb en raknam ossze, mert hat csak lelkiismeretesebben folgozik mindenki a sajatjan! Emailom:mchols@freemail.hu ide attudod kuldeni
Elore is koszi
Valakimtudna segíteni tuareg 600 gépkönyvel kapcsolatosan , hogy honnét tudom beszerezni?(letölteni)
Nem service manual kell , mert ott csak karbantartásról van szó...
A műszerfalak igen egyformák, csak a mérési tartományok nem.
A vízhűtéseseknél kisebb 40-120°C, Ettől függetlenül lehet, hogy csak a számlap különbözik.
Sajnos képet én is csak szétégett ellenállásosról tudok. Egyszer cserélnem kellett, mert gyanús lett, hogy 80%-tól sosem megy feljebb...
Te vetted meg donornak vagy haverod? Ha jól emlékszem a piros Szimó a tiéd.
A te tuaregeddel mi a helyzet, megy még vagy felújítottad? Emlékszem, hogy fel akartad újítani.
Van olyan ember köztetek akinek nem esik nehezére megnézni tuareg/wind -nek a hőfokmérőnél a műszerfalban milyen ellenálás van ?(SOS)Igazából egy kép többet mond ezer ......Sajnos a gyújtást mikor ráadom 90C mutat egyből ,szétszedtem az óránál és eléget az ellenálás!
Azért lenne sürgős ,mert így nem szeretném használni ,félek ,hogy megsül!
Egyébként tuareg 600ról van szó ,de infók szerint mindnek egyforma a műszerfala 50 ,125 ,etx 350 stb
előre is köszönöm azoknak akik segíteni próbálnak
Rendben köszönöm az infót!
Szereztem egy af1 rotax 127-es blokkot tartalékba csak az önindítós az etx-em meg berúgós és csak érdekelt hogy a belsejük egyforma-e
Nekem az újabb példány van, (`98 Cube), de mivel még ez is a karbis változat, ezért szinte teljesen ugyan az. Az idomokon kívül szinte minden alkatrész még a régiből kell nekem is.
Van itt a fórumon 1-2 olyan ember akinek a régebbi van, majd "felébresztem" "attilahuntert").
A lényeg: Ha megadsz neki mindent, akkor semmivel nem kell többet koltened rá mint bármelyik másik motorral. Átlagban 5-6 litert esznek, utazó sebessége 120-130. Ahhoz képest, hogy 1 hengeres, nagyon erős és harapós motorja van és nagyon szépen gyorsul.
Hibák:
Mivel fordított villa van elől, vételnél mindenképp érdemes megnézni h van-e olaj a száron, különben jobb esetben szimeringcserével, rosszabb esetben (mint én) új villával indítasz.
Pegaso tipushiba a szabadonfutója. Ha indításnál megakad egyszer-kétszer, akkor jobban jársz, ha már a helyszínen lealkudsz az árból. (felújítás 50eft).