Beraktam a zsír új akkut és semmi index. Azt hittem az a gond, hogy fos akksival vettem. Duda szólt, fénykűrt ment vele, de az önindítót már nem bírta tekerni. De mint utóbb kiderült, az indexnek semmi köze nem volt hozzá. Gondolom a relé van lefingva.
Ezt Én is nézegettem...Ha esetleg vásárolsz majd kérlek írd le nekem milyen a minősége ,meghogy minden rendben mente a vásárlással!
Ha minden ok, akkor Én is veszek 1 db-ot, elméletileg megegyezik a tuaregével is a mérete !
A motor jobb oldala,az első lánckeréknél.Leveszed róla a burkolatot,mert így férsz hozzá rendesen.A blokk közepe-teteje,3 db.imbusz csavar rögzít egy kicsi deknit,ez levesz és alatta van a szűrő.
Sziasztok.Van 1 125ös pegasóm rotax 123as .
Mostanában gyakran előfordul hogy inditáskor nem ugrik vissza a bendix a helyére, ilyenkor csak kattan de nem indít megszorúl.
Következő inditáskor pedig indit egyből.Levettema müanyag burkolatot, a bendix mozog kotyog valószinüleg ezért nem ugrik vissza a helyére mindig.Valaki megtudná esetleg mondani hogyan működik mi húzza vissza a helyére.Elég lehet egy másik bendix ,vagy más is el lehet kopva?
válasz erre
Szia!
Az bizony szerintem mindenkinek problem,a karbi és a henger közt is valami drótszövetes gumi van feltételezem nem ez a gyári,de a karbi és a lev.szűrő között ami van az dráma,nekem is szó szerint egy tekercs szig.szalag van rajta.Most megpróbálok szilikon csőböl fabrikálni eggyet hátha jó lesz,nincs sajna jobb ötletem.Az olajcserénél figyeljetek a feltöltésnél mert nem megy le az olaj egyből a blokkba a vázból.Én úgy csináltam 1 l olaj bele üresen tekertetés,másik 1l olaj tekertet,és az utolsó 0.7-nél szintén.Ja a egy olaj van a váltóba és a blokkba is.
üdv
Pubi
a vázon keresztül tölti fel a blokkot is,csak most itt az volt a kérdés hogy egy olajjal megy a motor meg a váltó is de ezekszerint igen,szerintem jó motor birja a strapát,nyomatékos,és nem zabálja le a hajadat!
nekem ez van benne ,igaz ez t 600 de nem hiszem h különbö
Keresek tuareg 600hoz fékpedál rugót / főfékmunkahengerről -sas-szeges kukucska műanyagot !
Emailt írj kérlek árral megtámogatva:
mcholskukacfreemail.hu
Ha minden ok, akkor Én is veszek 1 db-ot, elméletileg megegyezik a tuaregével is a mérete !
Mostanában gyakran előfordul hogy inditáskor nem ugrik vissza a bendix a helyére, ilyenkor csak kattan de nem indít megszorúl.
Következő inditáskor pedig indit egyből.Levettema müanyag burkolatot, a bendix mozog kotyog valószinüleg ezért nem ugrik vissza a helyére mindig.Valaki megtudná esetleg mondani hogyan működik mi húzza vissza a helyére.Elég lehet egy másik bendix ,vagy más is el lehet kopva?
válasz erre
Ha gondolod írj emailt.
tomnovak.94@gmail.com
Az bizony szerintem mindenkinek problem,a karbi és a henger közt is valami drótszövetes gumi van feltételezem nem ez a gyári,de a karbi és a lev.szűrő között ami van az dráma,nekem is szó szerint egy tekercs szig.szalag van rajta.Most megpróbálok szilikon csőböl fabrikálni eggyet hátha jó lesz,nincs sajna jobb ötletem.Az olajcserénél figyeljetek a feltöltésnél mert nem megy le az olaj egyből a blokkba a vázból.Én úgy csináltam 1 l olaj bele üresen tekertetés,másik 1l olaj tekertet,és az utolsó 0.7-nél szintén.Ja a egy olaj van a váltóba és a blokkba is.
üdv
Pubi
itt is van egy szívócsonk