Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

attól mer enyhén tuningolt nem kell betojni, főleg ha ausztriából való! ott van pénz a felújításra, nem kókányolnak, ezzel persze nem mondom azt h az nem lehet leélve, de attól mert van rajta egy henger még nem kell temetni, mellesleg az enyém is onnan való volt és már 2 éve nálam van, a blokkjához nem kellett nyúlnom mind idági, pedig 1 éve már 70-80 ccmes hengerrel adom neki elég keményen! (gyári főtengővel)
Dobj egy linket.
Ezért vettem alapot! Ha tuninigomom, tuningoljam én!
jó hogy ezeket leírtad mert felére nem is gondoltam volna
nem akarok szemetet venni mert meloba járni kell ezért is félek a tuningolt motortól viszont az képeken jobban egyben van.
Írtam Neked!

Ja és még valami, amit észre vettem az Rx-en. Mivel qrva Olasz...A fékcsövek állapotam, főleg elöl a rugózás miatt és az elektromos rendszer. Szint kizárt, hogy egy nemtörődöm gazdánál minde működjön.
Természetesen!

Én kezdő endurós vagyok, de talán nem kezdő motoros.
Figyelj az elő benyomásra. Ez nagyon fontos. Tényleg nem mindegy, hogy honnan tolják ki. Talán több fontos dolgot kiemelnék.
Nézd meg a gumik állapotát, a kormány végállásokat, hogy megvannak e, a kormány csapágyat, a fékbetéteket, a blokk alját és a szimeringeket, hogy nem e dől az olaj. Ha van kedved csavard ki az oljsz ellenörzőt, az utal a tulajdonos figyelmességére.
A hátsó villa nem a lóg oldalra. Csak hidegen indított motorral állj szóba. Nézd meg, hogy a kipuff herélt e. Indítsd be és hallgatózz. Ne csörögjön, ne zörögjön. Minden fokozatot próbálj ki a próba során! Figyeld a kupplungot, hogy hol fog és mennyire finoman. Nézd meg, hogy nem e húz el valamerre. Állíts valakit az utca végére és nézze közben az egyenes futást.
Motor és alváz sz!
Kb ennyi! Ha kihagytam valaimit, akkor bocs!
majd azért írd meg mi lett az eredmény...
üdv
hétvégén megyek megnézni két aprilia rx (2003évi) et,az egyik magyar a másik osztrák.
milyen típushibái vannak ezeknek miket nézzek meg mire figyeljek oda
az osztrák az tuningolt (metrakit 50cc,21 karbi,gianeli kipu) a magyar az gyári
bontottat nem veszünk semmiből. Azért tart itt a hazai motorok állapota. Nem volt drága az új szett. Pénteken berakom és várom a csodát.
Persze csak vicceltem . Veszek bontottad de nem kopó alkatrészből.
vegyél bontottat... lamellák vannak egész olcsón..
Nem old ki. Be sem tudod tenni sebességbe. Arra gondolok,h elázott a tárcsa.
nekem nem távolodnak el.. forgás és a terhelés hatására fog eltávolodni... de mi a konkrét baj? lefullad 1. be rakáskor vagy mi?
HA benézel az olaj betöltőn, látod, hogy szépen eltávolodik a nyomólap és a lamellák össze vannak ragadva. Asszem marad a szett csere.
Mert Olasz! Bezzeg a Suzukihoz 350 oldalas manual van.

Nincs beverődés. Szinte tiszta új gyári minden.
Kerestem méret adatokat, de nem találtam.. beverődés a kosáron?
Konkrétan tökéletesen kiemel a kupplung szerkezet de a tárcsák össze vannak ragadva, mint a túrógombóc

Ha elmosom, jó. Ha megint olajat kap, azonnal ragad.
Olaj, a gyári, 75W-90 Synt.
Üdv nektek!
Ti milyen olajat javasoltok egy 50-es RX első teleszkópjába?
Hali mindenkinek! Eladó az aprilia rx 50-esem, vannak gondjai kéne kicsit foglalkozni vele. Egy új dugót elviselne de igény szerint ezt megcsinálom, kb egy hónapja kapott új DID láncot JT lánckerekekkel.
Kerek 100-ra gondoltam de alkudni kötelező
Mi a konkrét problémád?
Sehol sem találok adatokat a kupplung lamellák mérethatárára

Van valami ötletetek?
mivel mostanság inkább endurózgattunk, meg meredek falakon mászkáltunk ezért most 11:50 az áttételem!
amugy 12:50 et szoktam használni!
Szia.

Mekkora fogaskerekeid vannak fönt?
Jolvan várom válaszod és a himbáról egy közelit küldhetnél!
Nem tudja valaki, hogy balos Leo Vince rezót föl lehet cigánykodni RX-re?
szia.... régóta nem volt használva a moci.... nem tudom hogy hibátlan,de holnap kimosom neked benzinnel és megnézem... amugy 3000 ft himbával együtt a hátsóvilla!