Ha szereted a motorodat, leszeded az oldal deklit és a köztes hajtó fogaskereket kiszeded. Le legyél lusta, így megmented az olaj pumpádat a jövő kornak. Nálam is így van. Arról nem is beszélve, hogy az olaj tarályod milyen jó lesz a kúton a keverék olajnak, ha kell.
tegnap állítottam a bovdenen de még úgy sem az igazi szóval majd szét akarom szedni az olajpumpát lehet ott van a probléma.....a hajtóműolaj nem fogyott azt direkte megnéztem.....azt nem tudjátok véletlen hogy mit kell ahhoz csinálni hogy csak simán keveréket
tankoljak? ki kell kötni az olajpumpát vagy nem szükséges (olajat előtte kiürítem szóval az olajszivattyú nem keverne olajat )
Bár én nem használom a külön olajzást, azt mondják az okosok, hogy szegényebb keveréket állít elő, mint az előre kevert "ideális" 50-es.
Ha okosabb nem jut az eszedbe, szedd le az olajpumpát és nézd meg, hogy minden rendben van e. Állít e a bówden. Nézd meg, hogy esetleg nem e csöpöghet be az ejtő tartály miatt, vagy valami kopás miatt. Nem szabadna össze csesznie olajjal mindent. A kipuffnál, meg amúgy sem jöhetne. Mér rövid távon sem tesz jót sem a motornak, sem a kipu rendszernek. Találkoztam már olyannal, hogy valaki beüzemelte a külön olajzást de közben keveréket tankolt. Nézed meg a manuálban az olaj pumpának van e valami hangolása a rendszerhez. Az a bówden nem véletlenül van rajta.
szevasztok...lenne egy olyan kérdésem hogy mi lehet annak az oka hogy a motor nem pörög ki rendesen és eléggé füstöl is meg folyik az olaj a kipu-nál még ha pörög akkor is...szerintem túl sok olajat kap ( külön olajzós) lehetne ezen állítani ? :)
Sziasztok! Érdekelne 1 2006os 50es aprilia sxhez, komplett hátsó lámpa rendszámtáblatartóval 1ütt, lámpás fejidom, a legjobb lenne ha gyári lenne, 1 balos kormánykapcsoló, és esetleg 1 komplett hengerszett rá! ebbe már D50b0-ás blokk van!
Eladó a képen látható kiválló állapotú am6 ra való 5 felömlős Top 80-as hengerem. A henger frissen furva, 0 km-es.Új 51 mm es meteror dugattyúval. A hengernek semmilyen hibája sincs. Nem összekeverendő a mostanában kapható 70 es kínai hengerekkel, aminek a vezérlésén van mit alakítani hogy használható legyen és a dugattyúja a nagymama aluminiumkanaliból készült :)
Hivj bátran! :) 06209564824 nagy1122@freemail.hu
23000 ft
Lehet, hogy semmi csak én vagyok hülye
persze örülnék, ha letesztelnéd a tiedén
Tedd be egyesbe és tekerd meg a kereket. Utána húzd be a kuplungot és úgy is tekerd meg. Kíváncsi lennék, hogy mennyire könnyű
Mivel nem tudom értelmes leírni inkább leírom, hogy mit tapasztaltam .
Beraktam az új szettet. Szárazon megint tökéletes volt. Ahogy kapott egy csepp olajat, ragadt a kiemelve is. A kerék felől forgatva alig akart átfordulni. Ezek után elborult az agyam és beindítottam. 20 másodperc járatás után úgy működött a cucc, ahogy kell. Tökéletes volt. Az is lehet, hogy csak a motor oldali hajtásra old ki rendesen? Na majd megnézem a másik mocimon is. Persze ez az alap problémára nem válasz. A régi nem is emelt ki, ha járt a motor. Behúzott kuplunga egyesben hátsó fékre lefulladt.
Ámen
Na azért még nem teljes a béke. Üresben van egy pici kopogó hangja a váltónak. Ha behúzom a kupplungot, csendben marad. És akkor is csendes, ha sebességben van.
tankoljak? ki kell kötni az olajpumpát vagy nem szükséges (olajat előtte kiürítem szóval az olajszivattyú nem keverne olajat )
Ha okosabb nem jut az eszedbe, szedd le az olajpumpát és nézd meg, hogy minden rendben van e. Állít e a bówden. Nézd meg, hogy esetleg nem e csöpöghet be az ejtő tartály miatt, vagy valami kopás miatt. Nem szabadna össze csesznie olajjal mindent. A kipuffnál, meg amúgy sem jöhetne. Mér rövid távon sem tesz jót sem a motornak, sem a kipu rendszernek. Találkoztam már olyannal, hogy valaki beüzemelte a külön olajzást de közben keveréket tankolt. Nézed meg a manuálban az olaj pumpának van e valami hangolása a rendszerhez. Az a bówden nem véletlenül van rajta.
Hivj bátran! :) 06209564824 nagy1122@freemail.hu
23000 ft
Neked is van játéka a kuplung kiemelő karnak fel és le, ha megmozgatod? (a blokk tetején)
persze örülnék, ha letesztelnéd a tiedén
Tedd be egyesbe és tekerd meg a kereket. Utána húzd be a kuplungot és úgy is tekerd meg. Kíváncsi lennék, hogy mennyire könnyű
Beraktam az új szettet. Szárazon megint tökéletes volt. Ahogy kapott egy csepp olajat, ragadt a kiemelve is. A kerék felől forgatva alig akart átfordulni. Ezek után elborult az agyam és beindítottam. 20 másodperc járatás után úgy működött a cucc, ahogy kell. Tökéletes volt. Az is lehet, hogy csak a motor oldali hajtásra old ki rendesen? Na majd megnézem a másik mocimon is. Persze ez az alap problémára nem válasz. A régi nem is emelt ki, ha járt a motor. Behúzott kuplunga egyesben hátsó fékre lefulladt.
Ámen
Na azért még nem teljes a béke. Üresben van egy pici kopogó hangja a váltónak. Ha behúzom a kupplungot, csendben marad. És akkor is csendes, ha sebességben van.
Na ezért megy ez így!
Megjött az új szett a kuplunghoz. Este bele is költözik. Már várom a csodát. Remélem a gyár nem téved és 75w olaj kell bele
érdeklődni:szacsomotor@freemail.hu