Helló ha valakit érdekelne van egy 70ccm es hengerem am blokkra malossi membránnal henger fejel tömítéssel gugattyuval 12e magyar pénzért, semmi hibája működőképes motorról lett levéve.
ha a bovdenházad ép, tehát nem vágtál belőle, akkor tök egyszerűen veszel bele bovdent és megtudod csinálni, motoros boltban tudsz venni hozzá kis csavarral ellátott hengert amivel betudod szorítani a bovdent!
én mindig így javítom a kuplung és gázbovdenemet! :) (semmi gányolás)
Nincs valakinek 2001-es RX kuplung bovden?
Vagy ki hogy oldotta meg? Már 2* újra szereltem, de most már tul rövid.
Csináltatni akartam egyet Debrecenben, de 1,5-ös van csak, ez meg 2-es...
sziaszok lenne egy olyan kérdésem...hogy a minap vettem egy aprilia rx 50-et...viszont van neki egy hibája....a kuplung nem emel ki rendesen tehát a berakom egyesbe egy minimálisat húz ami a hanján is észrevehető...bovdenfeszítőn állítottam de az sem segített...tudnátok segíteni hogy mik lehetnek a problémák? előre is köszi :)
Üdv. Eladó Pár RX cucc: Fejidom foncsor nélkül, 1 pár index, 13-as első lánckerék, hátsó fékcső ! Ha bármi érdekel írj itt vagy a kispeter10@indamail.hu-ra
Sziasztok!
A motoromból kivették a folytást(sx50) azaz levágták a vakcsövet és kiszedték a szűkítőt a légszűrőből, DE így is 50ig gyorsul, utána semmi.. Az elektronika szabályozza le a max fordulatot? Hogyan lehet megoldani?
Köszi
A Yamaha DT80 mikuni 20-as karbival vagy az Aprilia RX70 dellorto PHBG 21-el az erősebb?
Nem tudom hova tenni az Apriliát, szerintem valami nem klappol vele...
Nem létezik, hogy ekkora különbség legyen a két motor között. 7000-től úgy megy a DT mint az állat, az enyém meg alig akar 7000 fölött pörögni.
Mit csináljak vele gyerekek?
Nekem konkrétan az volt hogy:
Így vettem ezel a tuningal mikor elhoztam aránylag jó volt kb 11000 pörgött mivel nem nagyon volt idő foglalkozni vele napi használatban volt így hagytam majd egyszer hazafele jövet nem akart 5000 töbett pörögni muszály volt megnézni lekerült az első dob csörgött bene valami hát szétvágtam egy ilyen perforált cuc volt bene gondolom katalizátor ként szolgált valamikor és az le volt szakadva benne ezután pedig beeset a "könyök" részhez és emiat nem akart pörögni mután szét lett vágva mindent kiszetem majd lángal haver összevarta!
Utána pörgöt 12500 - 13000 valahogy így és jobban is ment jobban gyorsult igaz kis karbi állítás kelett utána!
én mindig így javítom a kuplung és gázbovdenemet! :) (semmi gányolás)
Vagy ki hogy oldotta meg? Már 2* újra szereltem, de most már tul rövid.
Csináltatni akartam egyet Debrecenben, de 1,5-ös van csak, ez meg 2-es...
http://www.kepesmotor.hu/motor...
szívócsonk: 1500 Ft
50 ccm hengerszett, új tömítéssel, dugóval, de nincs hozzá gyűrű : 12000 Ft
kuplung bowden: 2500 Ft
új légszűrő: 3000 Ft
A motoromból kivették a folytást(sx50) azaz levágták a vakcsövet és kiszedték a szűkítőt a légszűrőből, DE így is 50ig gyorsul, utána semmi.. Az elektronika szabályozza le a max fordulatot? Hogyan lehet megoldani?
Köszi
21 PHBG-be mekkora fúvóka kell? Most 80-as van benne.
Nem tudom hova tenni az Apriliát, szerintem valami nem klappol vele...
Nem létezik, hogy ekkora különbség legyen a két motor között. 7000-től úgy megy a DT mint az állat, az enyém meg alig akar 7000 fölött pörögni.
Mit csináljak vele gyerekek?
Nekem egy 2005-ös Aprilia MX 50-en van és szükségem lenne egy km meghajtóra :)
Így vettem ezel a tuningal mikor elhoztam aránylag jó volt kb 11000 pörgött mivel nem nagyon volt idő foglalkozni vele napi használatban volt így hagytam majd egyszer hazafele jövet nem akart 5000 töbett pörögni muszály volt megnézni lekerült az első dob csörgött bene valami hát szétvágtam egy ilyen perforált cuc volt bene gondolom katalizátor ként szolgált valamikor és az le volt szakadva benne ezután pedig beeset a "könyök" részhez és emiat nem akart pörögni mután szét lett vágva mindent kiszetem majd lángal haver összevarta!
Utána pörgöt 12500 - 13000 valahogy így és jobban is ment jobban gyorsult igaz kis karbi állítás kelett utána!