Szépen veszi a sebességet, igaz 1esnél kicsit harapós hangja van, de lehet a bovdenen kell állítani. Rég nem motoroztam már, szinte azt is elfelejtettem hogy mi hogy merre és ilyen kis kétüteműm nem volt még:D 6-éve kb elestem egy KLE600-al és azóta motorra se néztem, de most a munkám miatt kellett egyet újítanom, így lett az RX- amit 5 éve nem használtak csak állt.. 2 hetet és kb 20e ft-t költöttem már rá, de úgy látom ti okosabbak vagytok hogy egyből észre vesztek mindent :) lehet még rá megy a gatyám is és annyit költök rá majd mint amennyiért vettem (50e XD)
A komplett blokk ami nem kellene vele a gyujtás a szivomembrán csonk karbi se kell így mennyi ill a henger milyen állapotú ez az amelyik a felömlő alatt karcolt?
Hát az elég nagy gáz!Kurva sok váltoolajat raktál bele!Az ellenőrző csavart csavard ki hogy a felesleg kifolyon,mellesleg tudsz normálisan váltani,?mert az a kuplungrugó eléggé lazásan néz ki a kép szerint.?
Nos, a bejelölt 2 helyen (kuplung és annál a kis csőnél) Folyt az olaj miközben alapjáraton ment a motor mert a világítást csináltam. Most az a gáz hogy 6dl olajat kapott vagy nagyobb a probléma? Eddig nem folyt egy deka sem pedig azóta tettem bele 10 kilométert XD
Sziasztok! Aprilia sx-50 (2007) motorom eladása miatt eladóvá vált egy Leo Vince V6 kipufogó és egy Dellorto Racing PHBG 19mm-es Black Edition karburátor Szabolcs-Szatmár Bereg megyében. A hiretést ill. több képet megtalálsz az Alkatrészek kínál rovatban.
Az úszószintet úgy tudod állítani hogy görbítessz az úszón.de csak nagyon keveset szabad. De először nézz utána hogy mekkorának kell lenni a szintnek és csak akkor állíts rajta ha rossz.
Köszi, Csak az a baj hogy a Dellorto 14es karbinak szerintem nem lehet állítani az úszó szintjét, mert csak egy kis tű van benne ami zár és nyit, de azonkívül a kis műanyag úszón semmi sincs amit lehetne állítani. Fúvókát meg kitakarítottam a lerakódástol és azóta csinálja ezt, lehet igízíd van, vagy sok kaját kap vagy nem tudom. Légszűrűt is próbáltam szivacs nélkül is..
11 órától eate 6 ig szereltem ezt a szemetet (RX50)... 11 körül kitakarítottam a karbi szűrőit, át mostam minden kis zeg zugot... össze teszem és erre max ha van 6e fordulatom dadog füstöl..... nem értem.. az agyamra megy ez a 2t ..... és még mindig semmi eredmény.. tegnap még mentem vele, minden rendben volt. reggel is pörögtünk kicsit, utána mint akit szétvertek kalapáccsal... Váááá! Help! ! Van ötlet mit cseszhettem el? 14es dell karbi van rajta..
Szimering csere
Membrán csere
Olajcsere
Légszűrő tisztítás, beállítások
Mindent megcsináltam, de még mindig nem tiszta a rendszer...
1,8e-2e van alapjárat fél percig, utána mint ha kiszívta volna a karbiból a benzint és le áll.
Utána meg szivatón 4-5 rugás kell mire megint beindul..
Szépen ketyeg, de nem értem miért kopik el a benzinem..
Csap dugulás? Csepeg a benzin igaz nem folyik és nem is tölti fel a csövet csak ha be índítom a motort..
Valaki ötlet? (csap tisztításon kívül)
Top DUE+ 90cc hengerszett: 25000ft
Top Racing telisonkás főtengely: 20000ft
olajpumpa: 2500ft
gyújtórész + lendkerék (Ducati Energia): 6000ft
blokkfelek: 6000ft
RS dekli (0km-s vízpumpaszettel): 3500ft
6-os váltó: 7000ft
Ha érdekel valami akkor írj ide, vagy a rocky96@citromail.hu címre. Postázom is. Igény esetén képek.
-kevlár kuplunglamella szett rugókkal
-dellorto olajpumpa
-feszültségszabályzó
-elektronikus indexrelé
-tuning membránház polini carbon lapokkal,szívócsonkal
Érdeklődni az alex_94@citromail.hu címen lehet.
Membrán csere
Olajcsere
Légszűrő tisztítás, beállítások
Mindent megcsináltam, de még mindig nem tiszta a rendszer...
1,8e-2e van alapjárat fél percig, utána mint ha kiszívta volna a karbiból a benzint és le áll.
Utána meg szivatón 4-5 rugás kell mire megint beindul..
Szépen ketyeg, de nem értem miért kopik el a benzinem..
Csap dugulás? Csepeg a benzin igaz nem folyik és nem is tölti fel a csövet csak ha be índítom a motort..
Valaki ötlet? (csap tisztításon kívül)