1 Ha menet közben lemerült az akksid akkor ott már több van a dologban mint lemerült akksi ott a generátor nem tölt tehát nagyobb a baj ergo hiába tologatod elindulni úgysem fogsz max kimelegedsz nem fázol és az izmaid növekedésnek indulnak.Inkább indulás előtt szokott gond lenni reggel de akkor meg otthonhagyom a verdát megyek BKV val és elviszem szerelőhöz.
2Nagyobb 4 ütemű motort meg eleve nem tologatok mert a katalizátor tönkremehet az elégetlen benzitől és sok százezres lessz a javszerköltség a VN 2000 esen tehát ugyancsak elkapod azt a két embert és telefonálsz az ő telefojukkal.Ha egyátalán megáll neked bárki is ebben az el....rt országban egyik vagy másik esetben.Szerintem a z az eset áll fenn hogy senki a büdös életben nem fog megállni és tologathatod azt a mamutot egyedül.
Látom nem érted a dolgot. A váltós nagymotornál megvan az esély hogy betolod, mert ha nem is egyedül hanem hívsz még 2 embert, azt betoljátok. De a ditech-et soha nem indítod be ha lemerül az akksi, csak ha feltöltöd.
de tegyük fel 20 km-re a várostól megállsz megnézi a telefonodat a sisaktartóba. És utána nem indítja be az akksi. Esélyed sincs hogy valamit csinálj vele. De ha ugyanez egy váltós motorral történik több esélyes van beindítani.
Lehet hogy egyiket se fogod, de hamarabb találsz 2 arrajárót akiket megkérsz hogy toljanak be, mint 1 embert akinél lesz 230V meg akksitöltő ...
Hát hasonlíthatsz össze almát körtével de egyik sem lessz szilva.A robogót csak a kuplung miatt nem lehet betólni de a VN 2000 est meg a fizikai erő miatt te sosem tolod be az hétszentség.Már a nagy 600as endúrókra is teljes súlyal kell ráugrani és azok még csak egyhegeresek próbáltál csak egy egyhatos autót egyedül tologatni inkább szerelőt vagy vontatót fogsz hívni.
Nah jó tudod mit .... inkább hagyjuk mert én lefáradok az ilyen vitáktól! Az a lényeg, hogy nem kell lebeszélni mindenkit egyből a Ditechről hogy SZAR, hanem mondani kell neki érveket ellenérveket és majd eldönti magának!ennyi
De a váltós motor megint csak más tészta, mert azt be lehet tolni. Robogót told be
Mert egy váltós motoron ha szar az önindító akkor betolod. Egy robogónál is logikusabb lenne még 1 tartalék megoldás, mivel ha szar az önindító mit csinálsz? Vagy ne legyen szar az önindító, csak hervadjon le az akksi ....
Akkor teneked nem is lessz más motorod karbis robogón és endúró v. krossz motoron kívül? Én a motorok meghibásodásai közül még csak nagyon kis százalékot láttam indítómotor hiba miat! Elég érdekes lenne mondjuk egy GSX R 1000-en a berúgókar, de akár mondhattam volna CBF 1000-et, 600as fazert vagy akár valameilyen choppert is!
Igen, és most őszintén, a karbi vagy az injector a jobban beállítható? Meg melyiket az egyszerűbb?
Nem veszekszem ezen, mert kinek a pap, kinek a paplan ...
Helló!
"2. Az injector jobban beállítható? Haverom most vett kipufogót a ditech SR-jére, és teljes gázon fullad. Miért? mert talán kevés kaját kap. A karbisnál raksz egy nagyonn főfúvókát meg állítasz a tűn és semmi gond nincs. Csináld meg ugyanezt a DiTech-en ..."
Erre nekem az a válaszom, hogy mert te nem tudod hogy kell meg még nem láttál ijet, attól még igen is lehet hangolni az injektort!
Szerintem az 50 es motor (legyen az automata,vagy váltós) amin nincs berugókar számomra szart sem ér,mert a ha bedöglik az öninditó mi a gecivel indítod be.
1. Nem szeretek kitöltetlen adatlapú emberrel beszélni. Mert olyan no name, dolog ...
2. Az injector jobban beállítható? Haverom most vett kipufogót a ditech SR-jére, és teljes gázon fullad. Miért? mert talán kevés kaját kap. A karbisnál raksz egy nagyonn főfúvókát meg állítasz a tűn és semmi gond nincs. Csináld meg ugyanezt a DiTech-en ...
3. Nem kell itt vetíteni hogy az "össze ditech hozzád jár" szerintem több motort láttam szétszedve mint te. 50 méterre lakok az Aprilia szervíztől. 7 éves korom óta ismerem a tulajt, a szerelőt pedig11 éves korom óta (akkor került az Apriliához) ...
NEm általánosítok, csak a tapasztalatomat mondom el, ami nem egy-két motorra támaszkodik, hanem 20-30 motorra ...
De visszatérve a dolgokra. Mondjuk 1000 Km-en eszik 25 litert a DiTech, a karbis meg 35-öt. Olajból mondjuk 1 litert a ditech, 1,5 litert a karbis. Legyen 300Ft a benzin és 3"000 Ft az olaj.
7"500 Ft a benzin a Ditech-be és 3"000 Ft az olaj bele. Tegyük fel 10"500 ból kijön 1"000 km.
10"500 a benzin a karbisba, és mellette 4"500 Ft-nyi olajat eszik meg. Tehát 15"000 Ft-ból jön ki 1000km.
Tehát 1"000Km-en 4500 Ft-ot spórolsz a ditech-el. 10"000 km alatt 45"000-et. És 30"000km alatt 135"000 Ft-ot. Tehát bőven 30"000 km felett kell menned hogy visszatérüljön a DiTech ára.
Elég hosszútávra kell tervezned hogy megérje ...
Mindemellett megnézném a 30"000 km-es DiTech-et és a Karbisat.
Még egy dolog, én az olajon nem spórolnék, inkább egye meg a többet, de biztos nem ragadjon meg...
Ezekután mindenki eldöntheti hogy megéri-e neki a többletpénzt, a kevésbé tuningolhatóságot és azt hogy soha semmihez nemfogja tudni hozzáhangolni a gépet ...
Nem fikázni akarom én a más cuccat, csak hát a tények.
Annyit mindenképpen leszűrtem a hozzászólásaidból hogy utálod a ditechet ezzel semmi gond te véleményed szived joga és még alapja is van a dolognak vannak vele gondok.Amit nem szeretek az az általánosítás amit mindig hangoztatsz lehet hogy magyarország összes ditechje hozzád jár minden bajával és emiatt ez a nagy tapasztalat nem tudom de az is biztos hogy az enyémet nem láttad és az bizony nem SZAR és nem csörög pedig márt túl van a 10000 Km en.A tárgyi tévedésedről már nem is beszélek szerinted hol voltak befecskendezős motorok 56-57 ben sehol akkor még minden karbival ment a befecskendezők a 70-es nyolcvanas években kezdtek elterjedni pontosan a benzinfogyasztás és a környezetvédelmi normák szigorodása miatt.Azonkívül szerintem figyelmesen kéne elolvasni a hozzszólásomat és akkor kiderülne hogy én azt mondtam mindenkinek saját magának kell mérlegelnie milyen robogót vesz leírtam akkor is de a gyengébbek kedvért leírom mégegyszer a karbisnak egyszerűbb és megbízhatóbb a szerkezete tehát válassza azt akinek a fogyasztá és olajfogyasztás a fontosabb az válassza azt de készöljön fel több szervízbe járásra.
A karburátor mint keverékképzési eljárás rövid időn belül sajnos el fog tűnni mindenhonnan és nem azért mert rossz dolog de annyit fog véltozni a járműipar már csak az üzemanyagok terén is E85 re gondolok amit a karburátor mr nem tud feldolgozni.És itt én nem arra gondolok hogy egy két ember életben tartja mert jobb neki hanem a gyárakra sorra jönnek ki a befecskendezős motorok egyre kisseb hengerűrtartalommal amiatt a tény miatt hogy a befecskendezéssel sokkal pontosabban beállíthatók a paraméterek mint karbival.És valószínűleg a 2t motorok is el fognak tünni 10 éven belül még a robogókból is ezek miatt a gondok miatt ami miatt szerinted szar a ditech.
"Ja és mutass egy nem a múlt évezredben gyártott autót amiben nem computer vezérli az összes paramétert" És ezek közül melyik kétütemű? Ezt se felejtsük el. Autóba 50 éve divat az injector. MERT 4 ÜTEMŰ! Teljesen más a kétütemű ... Ahhoz mindíg is a karbi volt a jó, és az is lesz a jó ...
Aki injectoros robogót vesz/vett az vessen magára. Tipikus magyar gondolkodás, ami drágább az jobb is ....
10"000 km után minden DiTech csörög. Érdekes ....
Haver levegős csőrös SR-je 67"000 km-t mutat, semmi csörgés. Ez a nemmindegy
Meg mindenki az olaj és benzinfogyasztást hozza fel. 150"000 Ft külömbség van a karbis meg a Ditech között. Le se bír futni annyi km-t a DiTech gond nélkül hogy VISSZAJÖJJÖN a többletköltség....
Lehet érvelni a DiTech mellett, csak nem érdemes
Egyszerűen SZAR.
Hát neked inkább a karbisat ajánlanám mivel nemigen értesz hozzá jobb a biztonság nehogy lerobbanj.Motoroknál én a teljesítményt tudom hiányolni nem a berúgókart.Ja és mutass egy nem a múlt évezredben gyártott autót amiben nem computer vezérli az összes paramétert.Amúgy tökéletesen egyetértek az előttem szólókkal.Ditech nehezebb és költségesebb tuning sok a meghibásodás ha kifogsz egy makacs darabot amit nem értek hogy egyes példányok valami rejtélyes okokból nem hajlandók elromlani de ezek a nagyon kis csoport viszont kicsi a benzin és lényegesen kicsi az olajfogyi..Karbis gép jobban tuningolható és nem hajlamos a meghibásodásra nagyobb a fogyasztás benzinből és olajból.A sarki javszeres srác is megold minden problémát viszont ez buheráláshoz vezethet tehát ha elkezded tuningolni a karbist is hozzértőhöz vidd mert a buhera megbosszulja magát.
Szerintem karbis sr 50 t fogok venni mert nincs benne copjuter vezérlés ami szerintem elégé idegesítő,a kalosunkban is az van és elégé nem viszavesz a teljesitményből.
Helló! Fenttartási költségei nagyon jók a Ditechnek mert keveset eszik olajból is meg benzinből is, de több odafigyelést igényel! Nincs rajta berúgókar csak a karbison
1 Ha menet közben lemerült az akksid akkor ott már több van a dologban mint lemerült akksi ott a generátor nem tölt tehát nagyobb a baj ergo hiába tologatod elindulni úgysem fogsz max kimelegedsz nem fázol és az izmaid növekedésnek indulnak.Inkább indulás előtt szokott gond lenni reggel de akkor meg otthonhagyom a verdát megyek BKV val és elviszem szerelőhöz.
2Nagyobb 4 ütemű motort meg eleve nem tologatok mert a katalizátor tönkremehet az elégetlen benzitől és sok százezres lessz a javszerköltség a VN 2000 esen tehát ugyancsak elkapod azt a két embert és telefonálsz az ő telefojukkal.Ha egyátalán megáll neked bárki is ebben az el....rt országban egyik vagy másik esetben.Szerintem a z az eset áll fenn hogy senki a büdös életben nem fog megállni és tologathatod azt a mamutot egyedül.
de tegyük fel 20 km-re a várostól megállsz megnézi a telefonodat a sisaktartóba. És utána nem indítja be az akksi. Esélyed sincs hogy valamit csinálj vele. De ha ugyanez egy váltós motorral történik több esélyes van beindítani.
Lehet hogy egyiket se fogod, de hamarabb találsz 2 arrajárót akiket megkérsz hogy toljanak be, mint 1 embert akinél lesz 230V meg akksitöltő ...
szevasztok
Mert egy váltós motoron ha szar az önindító akkor betolod. Egy robogónál is logikusabb lenne még 1 tartalék megoldás, mivel ha szar az önindító mit csinálsz? Vagy ne legyen szar az önindító, csak hervadjon le az akksi ....
Elég szopás ....
Nem veszekszem ezen, mert kinek a pap, kinek a paplan ...
Én amondó vagyok hogy kétüteműhöz karbi való
"2. Az injector jobban beállítható? Haverom most vett kipufogót a ditech SR-jére, és teljes gázon fullad. Miért? mert talán kevés kaját kap. A karbisnál raksz egy nagyonn főfúvókát meg állítasz a tűn és semmi gond nincs. Csináld meg ugyanezt a DiTech-en ..."
Erre nekem az a válaszom, hogy mert te nem tudod hogy kell meg még nem láttál ijet, attól még igen is lehet hangolni az injektort!
2. Az injector jobban beállítható? Haverom most vett kipufogót a ditech SR-jére, és teljes gázon fullad. Miért? mert talán kevés kaját kap. A karbisnál raksz egy nagyonn főfúvókát meg állítasz a tűn és semmi gond nincs. Csináld meg ugyanezt a DiTech-en ...
3. Nem kell itt vetíteni hogy az "össze ditech hozzád jár" szerintem több motort láttam szétszedve mint te. 50 méterre lakok az Aprilia szervíztől. 7 éves korom óta ismerem a tulajt, a szerelőt pedig11 éves korom óta (akkor került az Apriliához) ...
NEm általánosítok, csak a tapasztalatomat mondom el, ami nem egy-két motorra támaszkodik, hanem 20-30 motorra ...
De visszatérve a dolgokra. Mondjuk 1000 Km-en eszik 25 litert a DiTech, a karbis meg 35-öt. Olajból mondjuk 1 litert a ditech, 1,5 litert a karbis. Legyen 300Ft a benzin és 3"000 Ft az olaj.
7"500 Ft a benzin a Ditech-be és 3"000 Ft az olaj bele. Tegyük fel 10"500 ból kijön 1"000 km.
10"500 a benzin a karbisba, és mellette 4"500 Ft-nyi olajat eszik meg. Tehát 15"000 Ft-ból jön ki 1000km.
Tehát 1"000Km-en 4500 Ft-ot spórolsz a ditech-el. 10"000 km alatt 45"000-et. És 30"000km alatt 135"000 Ft-ot. Tehát bőven 30"000 km felett kell menned hogy visszatérüljön a DiTech ára.
Elég hosszútávra kell tervezned hogy megérje ...
Mindemellett megnézném a 30"000 km-es DiTech-et és a Karbisat.
Még egy dolog, én az olajon nem spórolnék, inkább egye meg a többet, de biztos nem ragadjon meg...
Ezekután mindenki eldöntheti hogy megéri-e neki a többletpénzt, a kevésbé tuningolhatóságot és azt hogy soha semmihez nemfogja tudni hozzáhangolni a gépet ...
Nem fikázni akarom én a más cuccat, csak hát a tények.
A karburátor mint keverékképzési eljárás rövid időn belül sajnos el fog tűnni mindenhonnan és nem azért mert rossz dolog de annyit fog véltozni a járműipar már csak az üzemanyagok terén is E85 re gondolok amit a karburátor mr nem tud feldolgozni.És itt én nem arra gondolok hogy egy két ember életben tartja mert jobb neki hanem a gyárakra sorra jönnek ki a befecskendezős motorok egyre kisseb hengerűrtartalommal amiatt a tény miatt hogy a befecskendezéssel sokkal pontosabban beállíthatók a paraméterek mint karbival.És valószínűleg a 2t motorok is el fognak tünni 10 éven belül még a robogókból is ezek miatt a gondok miatt ami miatt szerinted szar a ditech.
Aki injectoros robogót vesz/vett az vessen magára. Tipikus magyar gondolkodás, ami drágább az jobb is ....
10"000 km után minden DiTech csörög. Érdekes ....
Haver levegős csőrös SR-je 67"000 km-t mutat, semmi csörgés. Ez a nemmindegy
Meg mindenki az olaj és benzinfogyasztást hozza fel. 150"000 Ft külömbség van a karbis meg a Ditech között. Le se bír futni annyi km-t a DiTech gond nélkül hogy VISSZAJÖJJÖN a többletköltség....
Lehet érvelni a DiTech mellett, csak nem érdemes
Egyszerűen SZAR.
Egyébként vegyél karbisat a nagyobb fogyasztásért kapsz cserébe jobb tuningolhatóságot és kisebb erzékenységet.