Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Közben megnéztem, az eredeti ditech kábel korbács van benne.
Lehet, csak azt nem tudom hogy tettek-e rá karbis műszerfalat és az állt meg vagy az eredeti van rajta azért nem megy. Meg lehet különböztetni valahogy a kettőt? Semmi életjelet nem ad. Létezik hogy az indexet is a műszerfal működteti?
Valószínűleg a kábelkorbács is cserélve lett nem fog müködni csak karburátoros müszerfallal .
Sziasztok! Vettem egy új SR50 Factory-t. Injektorosról át lett alakítva karburátorosra. Vagyis a komplett blokk cserélve lett egy injektorosról karbis blokkra. Az műszarfala egyáltalán nem működik semmi életjel és az indexei sem mennek. Minden más rendben van. Az eladó szerint csak a műszerfal állt meg. Ez előfordulhat? Én inkább arra gyanakszom hogy az átalakításkor gondolom cserélték az ECU-t is és a karbisé nem kompatibilis a ditech-el. Ergo nincs ami működtesse a műszerfalat. Vagy rosszul gondolom? Mennie kellene így is?
Èn is csepptöltőre teszem, de èn hetente beindítotom.....
Hát én nem indítgatom télen csepptöltőn hagyom az akkut teletankolom normális benzinnel öntök bele injektor tisztítót meg benzinkonzerválót azzal megyek egy pár km-t hogy mindenhol az a benzin legyen benn aztán elrakom 3-4 hónap után is indul pöccre na jó nem pöccre mert kettővel többet teker az önindító de simán indúl
Tényleg, az injektoros igényel különleges elbánást, hogy sokáig működőképes maradjon? Van valami speciális technika, taktika, amire figyelni kell? Halottam, hogy például télen is érdemes beindítani minden héten.
Minek vennél a te factoryd szép és jó is na persze vigyázol is rá !!
!!!!!!!!
Èn tőled becsukott szemmel is vennèk!!!!??
Nagyon igaz nem mindegy kitöl veszed !
Személyesen még nem néztem meg, csak hirdetésekkel szemezgetek.
Szia. Igen, megbízható tud lenni hosszú távon is, csak nem mindegy kitől veszed!!!! Van már kinèzve esetleg??
Sziasztok! Megtetszettek az Aprilia SR-ek, de szabad ebből ditechet venni? Nyilván nem a lestrapáltakra gondolok, egy szépen karbantartott körlámpás ditech megbízható tud maradni hosszú távon is?
Hi! Az enyém 2 évet állt(2003-as)! Akksi töltés után pöcc röff, 4. indítózásnál!
100-as benzin, új gyertya, injektor tisztítás!
Hi! Az enyém két évet állt (2003-as) aksi feltölt és pöcc röff a 4. indítózásnál!
100-as benzin, új gyertya, injektor tisztítás!!!
Ha jó a moci, akkor mennie kell!!!
Sziasztok!! Egy s6 mk2 70-es szetthez szerintetek mi az ideális ngk gyertya (hoertekre gondolok) a 8as az nem tud kiégni normál használat mellett...de ha nyél gázon megyek akkor kiég rendesen....a 7es értékű az kiég szépen normál használat mellett de nem bír 2 hónapnál többet..a segítséget köszönöm szépen.
Sziasztok. Lenne e valakine esetleg tippe? Aprilia sr 50 ditech kb egy évet állt nyilván igy nem is akar indulni. Valakinek valami praktika hogy hogyan lehwtne indulásra bírni?köszönöm előre is
Sziasztok! Adott egy ditech sr 50. Kb egy éve nem járt így nyilván nem is akar indulni. Van esetleg erre bevált praktika hogy hogyan leh3tne indítasra bírni? Köszönöm előre is
Sok minden lehet tömitetlenség alacsony nyomás a kompresszoron rossz nyomástartó szelep benzinpumpa nem nyom eleget .stb....
Sziasztok mitöl lehet az hogy az sr50 ditech injectoros rogògál Nincs alapjárat, nehezen indul amikor el kezd pörögni mielőtt eléri a max fordulatott elkezd dadogni és lehörög?
Összehúzhatóságot meg a kontraszt rugó gyengülése is befolyásolja, azt is érdemes időnként ellenőrizni.
Szia!

Az ékszíj csere akkor válik szükségessé, ha elkopik vagy töredezett-repedezett lesz. A kopást az ékszíj szélességén kell mérni és a megengedett mérethatár elérésekor lesz csere érett. Az a fémdarab meg erősen hajaz csapágykosárra.
A 20-as alkatrész hiányzik a tű és a rugó közül. A fúvókák gyári értékűek, ha elindul könnyen, szerintem felesleges kompressziót mérni.