Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.Segítségre lenne szükségem.A napokban került hozzám egy 1993 Sr50 old robogó leharcolt állapotban.Sok minden tákolva van rajta,de beindul van alapjárat és a fordulatot is veszi kicsi gázadásra kb 1/2 gázig aztán tartom itt a gázt majd szépen lehörög.Nyélgázra felpörög majd lehörög.Karbit tisztítottam,de itt is van egy kis bibi a súbertűt nem tartja benne semmi fixen van a súbertűre valami siegergyűrű féleség rányomva meggátolja a lefelé csúszástól de felfele simán felcsúszik.85 ös főfúvóka van benne van még közvetlen mellette egy 34-es.Ezek megfelelő méretűek?Esetleg még mik okozhatják ezt a fulladást?Túl olajos benzin?(igaz nem füstöl) főtengely szimmering?(nem lenne alapjárat sem). Gyertya hőérték?Kompresszió?(még nem mértem,de lehet ráférne egy fúrás). Köszönöm előre is a válaszokat.
Sziasztok. Sr50 ditech morini. 16,4 mm széles a szíj és a képen látható állapotba könnyen összehúzható. Ez már csere érett? Találtam a variatorhazban egy darab fémet is, amiről nem tudom hogy mi az. Esetleg tippek?
Sziasztok!!!!

Eladó a képeken látható Sr 50 ditech morini összes megmaradt alkatrész egyben,és csak személyes átvétellel!!!
Minden alkatrész törés,és sérülésmentes,a vezetékköteg eredeti gyári állapotú.
Csak egyben eladók!!!
Ára.:8000 Huf,alku nincs!!!
Újszász.
Te.:06702963556.
Mail.:dzsolesz71@gmail.com
Írtam
Írj privátban
Üdv Mindenkinek!

Aprilia SR Factory Ditech motirból hogyan lehet kiiktatni a riasztót?
A segítséget előre is köszönöm.
Szia! Akkor te otthon vagy ditechben?
Hozzá jutottam egy scarabeohoz amit valaki átalakított karbisra beindítani még sikerült nagynehezen de leáll. Szeretném valahogy megcsinálni vagy visszaalakítani de nem ismerem annyira a ditechet tudnál segíteni valamilyen formában?
Sziasztok ! Gilera Runner Purejet 50 ccm injektoros robogómhoz keresek használt BENZINPUMPÁT, vagy felújítása is érdekel !!! Típusazonos a Piaggio NRG MC3 és Aprlia SR Ditech modellekkel.
Szia! Elérhető vagy még dtech átalakítással kapcsolatban? Ha igen kérlek írj a labour31@gmail.com címre
Köszönöm Imi
Sziasztok!

Szeretnék tanácsot kérni, hogy mi lehet a gond. Van egy Morini blokkos Aprilia Ditech-em. Amikor sztenderen van, akkor szépen jár az alapjárat, ha húzom a gázt, rendesen felpörög, forog a kerék mint állat, szinte felszáll, viszont, ha leveszem a sztenderről, hiába húzom a gázt, egyszerűen nem pörög fel, sőt meg se indul a talajon. Csutkó gázon is csak áll a robogó a talajon és pöfög alapjáraton.

Valami ötlet, hogy ez mitől lehet? A variátorhoz nem nyúltam, egyszerűen csak injektor tisztítás volt meg cseréltem rajta dugót.
Hello

ugyan arról a sorról való mint az előző, csak a tiéd a 22525-ik darab abból a szériából. Viszont az "U" betű milyen modell évet takar, az rejtély. Ilyen elvileg nincs. V betű lehet inkább az 97-es gyártási év.
Én is kérhetek egy kis információt???zd4mzc000us022525 köszönöm.
Hello

ZD4 - a gyár azonosító kód (Itali (Z) aprilia gyár (D4))
MZ - SR 50 LC régi
C000 - Kivitelezésbeli eltérések jelzése (ide van kódolva a motor típus és a gyári színe is.)
U - Ez a betű nincs benne a listában valamiért, mert 1996 jele a "T" 1997 gyártási év pedig "V"
8 - itt elvileg egy "S"-nek kéne lennie amúgy, Az Aprilia gyáregység azonosítója
011068 - sorozatszám, a szalagról való legördülés sorozatszámai
Sziasztok ZD4MZC000U8011068 alvázszám alapján hanyas kiadású a motor?
Akkor esetleg méreteket kaphatok?
Egy ilyen o-ring készletet hol szerezhetek be? Köszönöm
Gyönyörű.
Sziasztok!
Ditechem van.
Segítség,tanács,vélemény kellene.
Szerelőnél volt most nem rég hoztam ki(főtengelyes volt). Azt meg is csináltuk semmi baj nincs vele. De felmerült még egy probléma hidegen nehezen indul van hogy be se indul ha beindul akkor 1000 és 2000 közötti fordulaton ugrál és csak annyit lehet hallani hogy dadog. Egyszer be áll aztán megint csak dadog. Gyorsulással, menettel nincs baj. De ez az alapjárat biztosan nem jó így.
Hello.
Motorom: aprilia sr 50 factory ditech
Amit eddig csináltak: főtengely + csapágy szimering
Szerelőtől elhozva probléma: Mikor oda vittem ilyen problémám nem volt. Tehát hidegen a motor nehezen indul, van hogy beindítom és 1000 és 2000-es fordulatszám között ugrál és aztán leáll, ha sikerül beindítani akkor az alapjárat úgy néz ki, hogy tartja a fordulat számot, de dadog. Segítséget,véleményt,tanácsot szeretnék kérni, hogy mit csináljak mi lehet a hiba?
Hi!

Egy kis adalék - tapasztalat - SR spirálos kilométeróra pontosságról:

Több készülékkel (3 darab) is lemértem, illetve applikációkat is felhasználtam a kilométeróra tesztelésére. A Pirelli Diablo applikáció mérési eredményeit osztom most meg - ez szinte ugyanaz, mint amit a GPS-ek, valamint a Google navigációja is tükrözött.

- 10 Km/h az órán = 10 Km/h
- 20 Km/h az órán = 19 Km/h
- 30 Km/h az órán = 26 Km/h
- 40 Km/h az órán = 34 Km/h
- 50 Km/h az órán = 41 Km/h
- 60 Km/h az órán = 50 Km/h
- 70 Km/h az órán = 56 Km/h
- 80 Km/h az órán = 66 Km/h
- 90 Km/h az órán = 73 Km/h

Továbbra is várom a segítséget, miként lehetne hangolni az órát a "valósághoz". Köszönöm!
Ez is elkészült várja az új tulajdonosát .
Hi!

Azt tapasztalom, hogy a "kör" SR-em kilométerórája ~5-10 Km/h órás eltéréssel jelzi a sebességet a GPS-hez képest. Van javaslata valakinek, hogy a spirálos órát hogyan lehet finomhangolni, azaz a "sikkes olaszos tévedést" leredukálni, egyszóval pontosítani az órát?
Hello,

Végsebességre az tökéletes, nekem is kb annyit megy. Varióba nekem is fehér rugó van, egy malossi, ami 10%-al erősebb mint a gyári. A gyári görgőkkel (6.5g) ez a rugó szarul gyorsul valóban. Ezért raktam bele 5.7g-os görgőket amivel már hasít. Majd vettem hozzá gianelli extra kipuffot, amihez meg már 5.5g-os görgő kellett. Emelkedőn meg erős szembe szélbe enyém is visszalassul.
Sziasztok! Márciusba vettem egy SR50-es, 2012-es karbis mocit. Ez az első Apriliám. Az Én véleményem szerint nem gyorsul rendesen a gép, induláskor pörög rendesen, óra szerint kb 85 a vége. Ha jön egy kis emelkedő, akkor már lassul is. Semmi tuning nincs benne, legalább is ezt mondta a régi tulaj. Variátorba fehér rugó van. Az a kérdésem, hogy normális-e az, hogy induláskor pörög mint az állat, és ehhez képest nem tartozik, nagyobb gyorsulás?