A kompresszort direktben mértem, nem üzem közben. Egyébként nem kértem, hogy javítsa meg valaki látatlanban... Egy hozzáértőnek szerintem lenne tippje, mit próbáljak még meg.
A lakóhelyed környékén senki nincs aki ért hozzá ! Még a szervíz sem . A kompresszor soha nem nyom 7 bárt mivel 5 bár az üzemi nyomása . Látatlanban senki nem tudja megjavítani !
Sziasztok!
Vettem vagy 3 hete egy 2000 körüli Ditech-et (sajnos). Akkor lett indítva téli álmából, pár perces akku töltés után viszonylag könnyen beindult. Tankoltam bele prémium benzint, majd öntöttem bele injektortisztítót is, mert az alapjárat nem igazán volt az erőssége, de fordulaton jól ment, 80 km/h kényelmesen. Aztán kezdődött a szívás, majd minden nap toltam haza. Megálltam valahol kb egy órára, többet nem indult be. Otthon injektor szét össze, szemre semmi gond, és indult is mindig (bár nehezen). Azt vettem még észre, hogy teljes gázzal kell indítani kb 10-15 mp, majd amikor elengedem a gázt, akkor indul. Aztán jelenleg már nem indul egyeltalán. Kompresszort tudtam mérni, 7 bar körül nyom, üzemanyag nyomáshoz nincs órám. Új gyertyát vettem már 2-t is. Jelenleg, ha indítózok, úgy ködöl a kipufogó, hogy meg lehet gyújtani. Kivillogtattam a hibakódokat, elég szomorú eredménnyel: 8,9,10,3,6,7,11,12,13,4,5,14,17,18,20,21. Órákig villogott, ezért úgy hagytam estére, reggelre lemerült az akksi, így nem tudom, a végén tudott-e törölni, vagy javítani valamit belőle. Jut eszembe, a levegő injektort nem mertem erőltetni, az nem lett takarítva, csak amennyit az injektortisztító (stp), meg a prémium benzin esetleg tisztított. Ennyi hibakóddal lehetséges vajon beindítani, vagy a hibakódokkal kell kezdeni? Szemre minden jó, mégsem ad életjelet. Nagyon örülnék, ha valaki hozzáértő adna valami tippet, amit még meg tudok próbálni, mielőtt szervizbe viszem! Szeretném én megjavítani, érdekelnek a kihívások, de már kifogytam az ötletekből... (a nyomásszabályzó pohárkájában mindig van valamennyi benzin)
Sziasztok! SR50-emben lóg a hajtás oldali főtengelycsapágy, szeretném kicserélni. Ha már úgyis szét lesz szedve, dobnék bele egy főtengelyt is. Érdemes erősítettet beletenni, esetleg tudtok márkát ajánlani hogy milyet vegyek bele? A motor eddig csak egy hengerfúráson esett át.
Úgy tűnik, hogy megoldódik a probléma, és sikeres lesz a görgőzés. Elvittem gumishoz, azt mondta, hogy kisúlyozva nem lesz vele gond. Azért, ha valakinek van elfekvőben, akkor szívesen várom a híreket róla!
Szia!
Gondolom alufelni, első körben inkább érdeklődni kellene mennyiért görgőznék ki szakműhelyben. Házilagosan nem tudom hogyan lehetne javítani suakszerűen? . Valószínüleg lapos gumival áthajtottak valamin, pld. vasuti átjárón és megütötte. Anno a kerékpárommal jártam így, érdekes volt amikor nem forgott el a kerék mivel a kiszélesedett perem elakadt a fékpofákban.
Aprilia RS 50 Stealth 1997-es verzióm van. Hátul dobfékes. Nagyon szép a motor maga, de a hátsó felnit megütötte valamin a tulaj. Nem ereszt, csak a perem mindkét oldalon kihajolt. Ezt lehet javítani valahogy - gondolom nem hangos kalapálással - mert ritka az ilyen hátsó felni, mint a fehér holló. Egyébként, ha van valakinek, kérem jelezze!
Köszi!
Vettem vagy 3 hete egy 2000 körüli Ditech-et (sajnos). Akkor lett indítva téli álmából, pár perces akku töltés után viszonylag könnyen beindult. Tankoltam bele prémium benzint, majd öntöttem bele injektortisztítót is, mert az alapjárat nem igazán volt az erőssége, de fordulaton jól ment, 80 km/h kényelmesen. Aztán kezdődött a szívás, majd minden nap toltam haza. Megálltam valahol kb egy órára, többet nem indult be. Otthon injektor szét össze, szemre semmi gond, és indult is mindig (bár nehezen). Azt vettem még észre, hogy teljes gázzal kell indítani kb 10-15 mp, majd amikor elengedem a gázt, akkor indul. Aztán jelenleg már nem indul egyeltalán. Kompresszort tudtam mérni, 7 bar körül nyom, üzemanyag nyomáshoz nincs órám. Új gyertyát vettem már 2-t is. Jelenleg, ha indítózok, úgy ködöl a kipufogó, hogy meg lehet gyújtani. Kivillogtattam a hibakódokat, elég szomorú eredménnyel: 8,9,10,3,6,7,11,12,13,4,5,14,17,18,20,21. Órákig villogott, ezért úgy hagytam estére, reggelre lemerült az akksi, így nem tudom, a végén tudott-e törölni, vagy javítani valamit belőle. Jut eszembe, a levegő injektort nem mertem erőltetni, az nem lett takarítva, csak amennyit az injektortisztító (stp), meg a prémium benzin esetleg tisztított. Ennyi hibakóddal lehetséges vajon beindítani, vagy a hibakódokkal kell kezdeni? Szemre minden jó, mégsem ad életjelet. Nagyon örülnék, ha valaki hozzáértő adna valami tippet, amit még meg tudok próbálni, mielőtt szervizbe viszem! Szeretném én megjavítani, érdekelnek a kihívások, de már kifogytam az ötletekből... (a nyomásszabályzó pohárkájában mindig van valamennyi benzin)
Képet tudsz róla felrakni vagy esetleg facebookon beszélni privátban az árról,fizetésről?
Gondolom alufelni, első körben inkább érdeklődni kellene mennyiért görgőznék ki szakműhelyben. Házilagosan nem tudom hogyan lehetne javítani suakszerűen? . Valószínüleg lapos gumival áthajtottak valamin, pld. vasuti átjárón és megütötte. Anno a kerékpárommal jártam így, érdekes volt amikor nem forgott el a kerék mivel a kiszélesedett perem elakadt a fékpofákban.
Köszi!
Nekem van egy, de nem tökéletes állapotú, karcok vannak rajta. Fényes fekete.