Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok ez az égő befér az új SR-ekbe?
Géza nem neked van a keewayed?Csak azért kérdem mert ha verseny csövet akkarsz az csak a verseny hengerekhez jó.
ha tudja valaki hogy hol tudok nézni (netem) polini vagy malossi kiput,versenycsövet..az lécci írjon..kösssszzz!!!
Jó én is cask azért vittem, mert garanciális! Ha máshova vittem volna akkor lehet elcseszték volna, (mert hát azért az Aprisok tudják, hogy az a szint hol kell legyen!) nameg akkor lehet elveszti a garanciáját is mint az, hogyha nem az az olaj van benne amit ők adnak!
Én csak akkor viszem szervízbe ha "kilométeres" szervíz van, hogy meglegyen a szervízkönyvbe. De amúgy ki nem adnám(mostmár) senkinek. Ez viszonylag egyszerű technika, naggyon sok mindent meg lehet házilag csinálni...
Semmmi pénzért nem vinném szervízbe az enyémet ott (csúnya szó) rá. Inkább egy lelkes emberhez nekem is egy ilyen srác tunningolta meg karbatartja, semmi baja csak a külseje trapa
Sztem mind2 ugyan olyan erős! Mentem már mind2vel! Nekem a 2005-2006-os Apriliák tetszenek jobban! Nemhiába 2005ös az enyém is! :)

Amúgy a szervízbe az ember azért viszi a motort, hogy jobb legyen nem? Hát sikerült megcsinálni a benzintank mutatóját, viszont a csomagtartó fedelét elcseszték! Mielőtt bevittem tökéletes volt, most meg úgy tom kinyitni, hogy majdnem beletörik a kulcs! Bár javítottam rajta, hogy az egyik műanyagot a helyére raktam... de így meg túl könnyen nyílik!
Szerencséje van mondjuk 20ezer kmet bírnak ezek a blokkok csak ha 1 szer bele kell nyúlni ...... akkor a gatyáját is otthagya.

Az aerox meg az sr ugyan olyan erős nincs különbség.
1ik ismerősnek van egy di-techkes srje 2002ben vette újan és még semmi komolyat nem kellett neki cserélnie pedig húzza a fülét
Könnű a választás: az sr jobban néz ki. Szerintem... Melyik évjárat? A minarellis sr meg az aerox teljesen ugyanolyan, tehát az sr nem erősebb. Az piaggios sr meg jobban megy állítólag. A Di-techet felejtsd el!!!
Az aerox jobban néz ki az sr erősebb nehéz választás
Szinte ugyanaz aerox meg az sr, tök mindegy melyiket veszed kinek mi tetszik (csak ne ditech-et, mert a henger felújitó szet hozzá 85-nél kezdődik illetve ha elektronikusan valami meghal benne akkor nem találsz olyan embert aki megtudná csínálni).

Egy kérdés van nekem egy SR 94 állóhengeres kénne hozzá burkolat jó a bontot is (festés miatt) aki tud szóljon első idom lenne a legfontosabb egy kép is a kicsikéről
Szerintetek melyik a jobb választás Aprilia sr5a vagy a Yamaha Aerox R?
Légyszi írjatok valami okosat.
nah így már más én soha nem szídtam az aprilia szervízt nekem malám van és mégis apriláhóz hordom
Egyszer adtam oda haveromnak és azóta ilyen... Biztosan patkázott vagy f@sz tudja mit csinált vele! :)

Tegnap vittem szerzízbe a mutató miatt! Reggel 9re vittem és du 5-kor még nem volt kész... És azt mondták, hogy tuti kész lesz, be is lett jelentve 1 héttel ezelőtt!

Ennyit a szar Aprilia szervízről...
hát 1cm elferdülés nemtom hogy keletkezet bele megolvad vagy nemtom de ha nem estek vele nem húzna meg ilyenek
Már megbocsáss én vagyok az első tulajdonos és még egy karc nincs rajta...
nem reklámként mondom tok ajánlani oan szerelőt h hugyért szarért mindent meg csinál gyri alkatrészekből tőlem lehet érdeklödni amugy az ember 30évig non híres cross versenyző volt tápioszecsőn van a mühelye
alap 10 moci mindig van nála verseny cross gépek meg 750es suzuki meg cross-enduro ktm meg egyéb szépségek de ez csak egy nap volt szoval olcsó és minöségi
az sr-be elöször minarelli blokkot raktak amit a minarelli gyártot ( ki hitte volna) de mindenre yamaha volt írva amit amugy is a dr szálitot be
aztán jött a kaki morini blokk ugynevezet di-tech injektor
aztán piaggio van most benne gárilag 17,5 delorto karbival ami egy oan blokk ami 5 éven belül garisan csak görgöt és egyzser szijat kell cseréli
nekem egy 7 éves sr-m van www változat ami levegős gyárilag 16os delorto karbival semmi gond nincs vele gyári henger sport puf mert a gyári rozsdás volt igy valos 95re képes enyém is egy kicsit jobbra huz amugy nem nagyot de füben elcsiusztam vele
karbis ugy van lefojtva : karbiban kicsi fuvoka, nehéz görgök és a vario tárcsák közt alátétek vannak , a kipuban aleömlönél meg van a kipuban a difuzior után két terelő lemez de ez már nálatok gyáriaknál nem zavar sok vizet
Nked is csal az őrád balko mert én megyek 100 km-et aztán utána mozdul ki a mutató. Addig mindig teli tankot mutat
Hát az a benzint szint jelző az elég hülye nekem is mert 8literes tankba ha csak 4et tankolok akkor is 4/4et(full) mutatt.
El van ferdülve?Huhh akkor téged átbasztak egy kicsit Azzal zúgtak egyett az bizti!!A váz nincs elhajolva?
1cm lehajlás reflektor jobbra húz hát az elég gáz azzal nem is kicsit tanyáltak
"Ez egy 2001-es ditech..." Ne keresd rajta a karbit A kipuffban csak a leömlőnél lehet egy kis folytás, de még életemben nem láttam ditechet, úgyhogy nemtom. De ha van az ott van.