Jó én is cask azért vittem, mert garanciális! Ha máshova vittem volna akkor lehet elcseszték volna, (mert hát azért az Aprisok tudják, hogy az a szint hol kell legyen!) nameg akkor lehet elveszti a garanciáját is mint az, hogyha nem az az olaj van benne amit ők adnak!
Én csak akkor viszem szervízbe ha "kilométeres" szervíz van, hogy meglegyen a szervízkönyvbe. De amúgy ki nem adnám(mostmár) senkinek. Ez viszonylag egyszerű technika, naggyon sok mindent meg lehet házilag csinálni...
Semmmi pénzért nem vinném szervízbe az enyémet ott (csúnya szó) rá. Inkább egy lelkes emberhez nekem is egy ilyen srác tunningolta meg karbatartja, semmi baja csak a külseje trapa
Sztem mind2 ugyan olyan erős! Mentem már mind2vel! Nekem a 2005-2006-os Apriliák tetszenek jobban! Nemhiába 2005ös az enyém is! :)
Amúgy a szervízbe az ember azért viszi a motort, hogy jobb legyen nem? Hát sikerült megcsinálni a benzintank mutatóját, viszont a csomagtartó fedelét elcseszték! Mielőtt bevittem tökéletes volt, most meg úgy tom kinyitni, hogy majdnem beletörik a kulcs! Bár javítottam rajta, hogy az egyik műanyagot a helyére raktam... de így meg túl könnyen nyílik!
Könnű a választás: az sr jobban néz ki. Szerintem... Melyik évjárat? A minarellis sr meg az aerox teljesen ugyanolyan, tehát az sr nem erősebb. Az piaggios sr meg jobban megy állítólag. A Di-techet felejtsd el!!!
Szinte ugyanaz aerox meg az sr, tök mindegy melyiket veszed kinek mi tetszik (csak ne ditech-et, mert a henger felújitó szet hozzá 85-nél kezdődik illetve ha elektronikusan valami meghal benne akkor nem találsz olyan embert aki megtudná csínálni).
Egy kérdés van nekem egy SR 94 állóhengeres kénne hozzá burkolat jó a bontot is (festés miatt) aki tud szóljon első idom lenne a legfontosabb egy kép is a kicsikéről
Egyszer adtam oda haveromnak és azóta ilyen... Biztosan patkázott vagy f@sz tudja mit csinált vele! :)
Tegnap vittem szerzízbe a mutató miatt! Reggel 9re vittem és du 5-kor még nem volt kész... És azt mondták, hogy tuti kész lesz, be is lett jelentve 1 héttel ezelőtt!
nem reklámként mondom tok ajánlani oan szerelőt h hugyért szarért mindent meg csinál gyri alkatrészekből tőlem lehet érdeklödni amugy az ember 30évig non híres cross versenyző volt tápioszecsőn van a mühelye
alap 10 moci mindig van nála verseny cross gépek meg 750es suzuki meg cross-enduro ktm meg egyéb szépségek de ez csak egy nap volt szoval olcsó és minöségi
az sr-be elöször minarelli blokkot raktak amit a minarelli gyártot ( ki hitte volna) de mindenre yamaha volt írva amit amugy is a dr szálitot be
aztán jött a kaki morini blokk ugynevezet di-tech injektor
aztán piaggio van most benne gárilag 17,5 delorto karbival ami egy oan blokk ami 5 éven belül garisan csak görgöt és egyzser szijat kell cseréli
nekem egy 7 éves sr-m van www változat ami levegős gyárilag 16os delorto karbival semmi gond nincs vele gyári henger sport puf mert a gyári rozsdás volt igy valos 95re képes enyém is egy kicsit jobbra huz amugy nem nagyot de füben elcsiusztam vele
karbis ugy van lefojtva : karbiban kicsi fuvoka, nehéz görgök és a vario tárcsák közt alátétek vannak , a kipuban aleömlönél meg van a kipuban a difuzior után két terelő lemez de ez már nálatok gyáriaknál nem zavar sok vizet
"Ez egy 2001-es ditech..." Ne keresd rajta a karbit A kipuffban csak a leömlőnél lehet egy kis folytás, de még életemben nem láttam ditechet, úgyhogy nemtom. De ha van az ott van.
Amúgy a szervízbe az ember azért viszi a motort, hogy jobb legyen nem? Hát sikerült megcsinálni a benzintank mutatóját, viszont a csomagtartó fedelét elcseszték! Mielőtt bevittem tökéletes volt, most meg úgy tom kinyitni, hogy majdnem beletörik a kulcs! Bár javítottam rajta, hogy az egyik műanyagot a helyére raktam... de így meg túl könnyen nyílik!
Az aerox meg az sr ugyan olyan erős nincs különbség.
Egy kérdés van nekem egy SR 94 állóhengeres kénne hozzá burkolat jó a bontot is (festés miatt) aki tud szóljon első idom lenne a legfontosabb egy kép is a kicsikéről
Légyszi írjatok valami okosat.
Tegnap vittem szerzízbe a mutató miatt! Reggel 9re vittem és du 5-kor még nem volt kész... És azt mondták, hogy tuti kész lesz, be is lett jelentve 1 héttel ezelőtt!
Ennyit a szar Aprilia szervízről...
alap 10 moci mindig van nála verseny cross gépek meg 750es suzuki meg cross-enduro ktm meg egyéb szépségek de ez csak egy nap volt szoval olcsó és minöségi
aztán jött a kaki morini blokk ugynevezet di-tech injektor
aztán piaggio van most benne gárilag 17,5 delorto karbival ami egy oan blokk ami 5 éven belül garisan csak görgöt és egyzser szijat kell cseréli
nekem egy 7 éves sr-m van www változat ami levegős gyárilag 16os delorto karbival semmi gond nincs vele gyári henger sport puf mert a gyári rozsdás volt igy valos 95re képes enyém is egy kicsit jobbra huz amugy nem nagyot de füben elcsiusztam vele
karbis ugy van lefojtva : karbiban kicsi fuvoka, nehéz görgök és a vario tárcsák közt alátétek vannak , a kipuban aleömlönél meg van a kipuban a difuzior után két terelő lemez de ez már nálatok gyáriaknál nem zavar sok vizet