A váltást kb 5 perc alatt megtanulod
Ezt nem értem az aeroxod 120 megy az én 50-es gyári rs-em 100 megy és azt mondod nem veszel speedet mert szarok az utak Mikor az aeroxxal 120-al kened akkor nem szar az út és nem fosol?
Az egyik az h nemtok váltani...
A másik h nem szeretem őket, mert csak a gizdázásra jook, ezeken az utakonj sehol se tod használni, én egy endurot fogok venni
KI mondta h érdekel engem az Aprilia, Speed-re alapból nem ülnék itt kezdődik a dolog, tudom h gizda amikor látnak ien motorrral, de nekem jobban megéri a biztonságom, és elvagyok a "szar" yamahámmal....
Norbi semeik se lenne joo, mert először tapasztalat....ismerek vkit, akinek a bátyja ismert tesztpilóta volt, nagymotorokat tesztelt, és forgalomban egykerekezett, beszitált neki, ő nekirepült egy oszlopnak, a motor meg egy munkásnak, a munkás meghalt, ő meg elvesztette mindkét lábát...Ja és 90-nel ment...
Úgyh így vegyetek supermotokat, meg ien-oan fasságokat, mehettek ki Amerikába, ott max mehettek 200-al de itthon biztos nem, a balesetek 80%-a motoros baleset itthon....Sok szerencsét emberek
Nem tom ez már nehéz kérdés mert kurva jók a supermotok nekem nagyon bejönnek lehet olyat veszek jövőre én is 125-be de szerintem a speed gépek is kurva jók.Az én gépem 8 éves és nem csalódtam benne Nagyon fasza
Haggyuk már a hülyeségeket, h így nem stabil meg úgy...Aeroxom van, 120-at megy és teljesen stabil, az igaz, egy Apriliára a fasznak se ülnék fel, me utálom, szar vezetni, de Aeroxot 100-asban is gyártanak, és az már bedőlésre van kiképezve, nincs már a robogóérzése az embernek annyira....
Hát lehet mert ha előveszem aocit akkor 20 km az fix . MErt egy ilyen győrhőz csatolt kulvárosba falúba lakok azért helyijárat ját oda. De a suli meg az edzés is 10-11 km. Aztán és meg egyzser edzés vagy 2-szer meg suli. Egy hona alatt megyek 1000 km-et. Az meg nem kevés . Ezért akrok minél alacsonyabb fogyasztásu gépet.
Akkor nekem váltos gépet ajánlanátok én naponta 40-45 kilométert megyek. Sokat megyek lakott területen meg lakott területen kivül is de ahol lakott területen vagok ott se piroslámpa van. Van itt valaki győri,???
Igen görgőt érdemes benne cseréltetni.Köztudodtt a leo vince kipuffokhoz tartozék a görgő, benn van a dobozban.Amugy az nem lehet hogy szarabbul megy, max teligázzal indul a rezonátor miatt.Akkor lehet hogy a szerelő nem állította jól hozzá a motort!Ugyanis ha nincs jól beállítva télleg nem fog menni.
Hi!
Igen egy csepeli aprilia kereskedésbe kérdeztem és ott mondta a szerelő hogy ami ott áll két sr carbis azokra rakott leo vincet és szarabbul megy én sem értettem miért.
Mondjuk még nem probáltam fojtás nélkül a motort mert csak a jövö héten szedik ki belőle.
Görgőt érdemes cserélni a kipuval együtt?
Egyébként visszatérve a váltós motor témához ezért nem tartom én se jónak azokat mert városban a dugóban szlalomozni és gyakran megállni nekem nincs idegem állandóan váltogatni meg stb.
Ha vidéken laknék akkor biztos olyat vettem volna de a belvárosba az halál.
Amugy az aprilia honlapján rajt van egy kép a bukó tartórol, és benne egy zárt bukóval, de az a kép vagy nem eredeti, vagy kicsi, kerekebb állú bukó van a képen.De egy kisebb kerekebb állú sisak lehet belefér, de köztudott hogy a komolyabb bukókból nem lóg ki az állad.Egyik haveromnak van valami rossis, robogó sisak de zárt, és ha felveszi a fél ála kilóg alul, na az lehet belefér.Amugy az ő sisakja xl-es és kisebb mint az én M-es sisakom.
Ja 288-at akartam irni bocsesz. Nekem NITRO N 311-V sisakom van. Amugy haverom mds sisakja se fér bele, ezért nem vettünk ilyen gépet. A laser sisak kb ugyan akkora sztem az se fér bele, de nem tudom probáld bele!Amugy kurva kicsi az a sisaktartó, meg olyan furcsa az egész.Olyan mintha nem is lenne kialakítva vagy nem tudom.egyvonalba húzódik valahogy az üléssel és csak egy kissebb mélyedés van a bukónak, és felnytva ugy néz ki hogy hátúról van csak "fala" a sisaktartónak, oldalról a váz tartja ugy 45 fokos szögben, előről semmi.Ugy próbáld elképzelni mint egy szelet sajt aminek az egyik oldalára fekteted, és csinálsz a másik oldalába egy mélyedést, na kb olyan az a bukó tartó.Remélem érthetően m,agyaráztam el, de szerintem ugy se fogod megérteni, inkább lehet majd lerajzolom.
Ezt nem értem az aeroxod 120 megy az én 50-es gyári rs-em 100 megy és azt mondod nem veszel speedet mert szarok az utak Mikor az aeroxxal 120-al kened akkor nem szar az út és nem fosol?
A másik h nem szeretem őket, mert csak a gizdázásra jook, ezeken az utakonj sehol se tod használni, én egy endurot fogok venni
Úgyh így vegyetek supermotokat, meg ien-oan fasságokat, mehettek ki Amerikába, ott max mehettek 200-al de itthon biztos nem, a balesetek 80%-a motoros baleset itthon....Sok szerencsét emberek
Haggyuk már a hülyeségeket, h így nem stabil meg úgy...Aeroxom van, 120-at megy és teljesen stabil, az igaz, egy Apriliára a fasznak se ülnék fel, me utálom, szar vezetni, de Aeroxot 100-asban is gyártanak, és az már bedőlésre van kiképezve, nincs már a robogóérzése az embernek annyira....
Igen egy csepeli aprilia kereskedésbe kérdeztem és ott mondta a szerelő hogy ami ott áll két sr carbis azokra rakott leo vincet és szarabbul megy én sem értettem miért.
Mondjuk még nem probáltam fojtás nélkül a motort mert csak a jövö héten szedik ki belőle.
Görgőt érdemes cserélni a kipuval együtt?
Egyébként visszatérve a váltós motor témához ezért nem tartom én se jónak azokat mert városban a dugóban szlalomozni és gyakran megállni nekem nincs idegem állandóan váltogatni meg stb.
Ha vidéken laknék akkor biztos olyat vettem volna de a belvárosba az halál.