Hello!
Nemrég vettem egy sr 50 factoryt, használtan, 10 hónapos volt 900 kilóméterrel. Most akartam belőle kivetetni a folytást, de épp nem tudják, mert a gép nem jó, vagy valami ilyesmi! Szóval erre még várni kell, de a srác azt mondta, h 100-al fog menni, ha kiveszik, na erre kíváncsi leszek! Gondolkodok még a sportkipufogón is, de nem tudom, h megéri-e az a legalább 30 e kiadás! Van még valakinek ilyen motorja és esetleg kivetette már belőle a folytatást? Csak érdekelne, h mennyivel fog jobban menni, meg persze mennyivel nő a fogyasztás? Köszi!
Az én NRG-m a legolcsóbb sportkipuffal menne 85-öt. Egyszer kihoztam az enyémből (lejtő,hátszél) 84-et, és a szar úton meg a kis kerekeken kezdtem félni . Pedig nem igazán szoktam. És az enyémen 13-as felni van. Én úgy vagyok vele, hogy a mostanira nem igazán akarok költeni, majd lesz 125-ös azzal lehet gyorsan menni. Igazából szerintem egy előnye van sportkipuffnak: a lápánál mindig ki tudsz lőni elsőként. itt olvasgathattok egy kicsit ha ráértek
De a 70-es henger igenis terheli a motort, meg a pénztálcád! Ezek a motorok, robogók a max 80-as tempóra vannak kitalálva, ha raksz bele 70-es hengert akkor már nem, lesz valami biztonságos.Élettartama a motornak egy sportkiputól nem csökken, de a 70-es hengertöl igen!
Ja a sportkipuba a folytást el is felejtettem.De versenykipuba nincs.Amugy a motorra káros nem a környezetre a gyári.A gyári kiput azt le kell venni és kibaszni a kukába, mert kábé annyit is ér!!!Amugy nem tudja valaki hogy a Leo Vince TT-ben mennyi, és hol van folytás?Gyári kipu a gyár elöirásainak fele meg, meg az eu-snak, és elvileg a folytást se szabadna kivenni!De azt ki tartja be?De a kipu télleg eltömödhet, legalábbis szűkülhet a lerakodott sok olajtol, és ki kell kormolni, de sportkiput nem!!
Norbi01: A nagymocikon is be kell állítani a karbit. A sportkipuffot rakhatsz a motorodra, de semmit sem fog érni ha nem állítasz a varión...
50ccm: A 70-es henger nem tesz olyan hű de nagy terhet a motorra. Tényleg agyon vannak folytva a mostani kipuffok, az enyém gyári kipuffal megy 65-öt, ismerősé 85-öt. Mongyuk én inkább nem rakok rá sportk.-t mert remélem fél év és lessz nagyobb moci . A gyári kipuff nem káros, azért van benne fojtás h megfeleljen mindenféle eu-s cuccoknak. Nem tom te hol láttál olyat h eltömődik a kipuff...
Ja meg az a gáz h lehet teljesítményre menni robogóknál, de nem nagyon tudod kihasználni városban .
Stoppie: Minden 2t kipuffban van folytás, mert ha kirámolod, akkor már inkább kályhacsövet rakj rá. 2t kipuffhoz ne nyúljatok hozzá (kivéve szűkítést kivenni, mert az kötelező)
Nos csak annyit szeretnék javítani a kipufogós dolgon hogy a gyári az általába katalizátoros és az kib..tul visszafogja !!! meg a gyáriba kamrák vannak és nehezen jut ki a kipufogógáz, meg a kamrákba lerakódik az olaj(ezért kell kiégentni) !!!
Nos arra meg hogy a tuningkipufogó nem folytott arra csak annyit hogy a sokak által jónak tartott gianelli shot-ba 11 darab folytó vas darab volt (most szedtünk szét 1et) !!!!! ez azért vanmert az a kipuff 1 EU homologizált darab!!
De még a LeoVince ZX-be is van 2db folytás!! az eggyik az elöl a leömlőbe(azt nem vészes kiszedni) de a másik az a hangtompító előtt van és ahhoz szét kell flexelni a kipuffot(ami nem a legjobb egy 40 ezres kipuff esetnén)!
De szó ami szó jobb mint a gyári!!!!! És ez a lényeg!!!
Majd szombaton kimegyek akitöl vettem a mocit, és megkérdezem a sportpuffit , ha szebb töle
akkor megveszem, ha meg jobb az plusz öröm is számomra.
Aprilia üzletbe a falon láttam 38 000 -ért 1 fajtát, disznek is megvettem majdnem
Jó az NSR, csak már ujat nem kapni belölük.Cbr nekem tökéletes, suliba, városba futkozni,néha körgyürükön szabdalni Egy 120-at megküddeném.És nem eszik többet mint egy robesz, és váltós is.4T lasabb, de nem kell szervízbe cipelni, és olcsóbb is mint egy 2T.Tuningolni azt már inkább fogom sztem, föleg optikára.Repsolosba gondolkodok, ara egy felnicsik , és olyan moto Gp feelingje lesz, persze csak egy két változtatás után.Kár hogy SR-böl most nem csinálnak már 100-ast, csak az a Sportcity van.
Ugy ám!Nem tudom de sztem simán megérte az én kipum azt a pénzt.Én meg 70-es hengert ugy se veszek már bele, nekem utcai használatra kell, és a kipu is csak azért van rajt, hogy kicsit pörgösebb legyen.Hengert már azért ne veszek bele mert jövöre 125-re váltok ha minden igaz, csak még nem tudom mire is érdemes.
Mer a gyári nem jó rá. Én robogómba tolórugó is volt cserélve.De miért ne kéne sportkipu az sr-re?Az minden robogóra kell.... Egyrészt hogy jobban mennyen, meg az enyémen ugy vettem észre hogy jobban köpködi az olajat.De mióta fenn van a robogómon, szinte nincs is semmi gond vele.Mert elötte mindig szórakozott hogy 70 volt a vége, és nem akart 60 fölé menni, meg olyan volt mintha eltömödött volna.Nem tesz nagy terhet a motorra, mint pl egy 70-es henger, és jót is tesz a motornak.A gyári kipuffok károsak is lehetnek, mert márkátol, tipustól függetlenül agyon vannak folytva, tele van bélelve minden sz*rral.És kicsi rajt a cső átmérő.És emiatt nem tudja leadni a valós teljesítményét a motor.A fojtást kiveszik 1000 km után, de attol még marad benn sok apró dolog....A sportkipufogók 70-es hengerre vannak tervezve, és nincsenek agyontömkodve sem.Ezért nagyobb is a cső átmérő, igy nem tömődik el a kipufogó!Egy sportkipu sztem minden 50-esre muszály.A legolcsóbbat már 25-ért megkapod!!!
Köszi a válaszokat, majd jelentkezek addig is nyomatom az 50km -ert a szép mocival.
Volt egy szakadt Yamaha Jog -om régebben, azon kiakadt mindig a km óra, remélem ez is fog ugy
menni majd a bejáratás szerviz st. után.
Ha nem, frissibe eladom valakinek.
Elvileg 1000 km-ig bejáratós, úgyhogy nem hiszem h már kéne rá kipuff. Meg az sr-ek kipuffja nincs agyonfojtva, úgyhogy simán megy 80-at. Városba elég.... Meg ha már kipuffot cserélsz, számolj rá egy görgőcserét is... itt nézz szét
Sziasztok!
Tegnap énis vettem egy új sr t replica szinben!
Max 50 et megy, gondolom a folytás miatt.
500km-es szervinkor érdemes sport kipufugóra cserélni a gyárit, ha igen milyet vegyek?
Elöre is köszi.
Nemrég vettem egy sr 50 factoryt, használtan, 10 hónapos volt 900 kilóméterrel. Most akartam belőle kivetetni a folytást, de épp nem tudják, mert a gép nem jó, vagy valami ilyesmi! Szóval erre még várni kell, de a srác azt mondta, h 100-al fog menni, ha kiveszik, na erre kíváncsi leszek! Gondolkodok még a sportkipufogón is, de nem tudom, h megéri-e az a legalább 30 e kiadás! Van még valakinek ilyen motorja és esetleg kivetette már belőle a folytatást? Csak érdekelne, h mennyivel fog jobban menni, meg persze mennyivel nő a fogyasztás? Köszi!