Az én mocim egy F-12. Megtépem neki mint állat akkor kilő. Aztán utána elfogy a lendület és utolérnek. Aztán olyan 50-nél megint huz rendesen. Középtájt van egy holtpont. Lehet hogy nem jó görgök vannak benne???
2002-es Ditech-hez keresek mindkét oldali blokkfelet (blokkház) + hajtóműbe gyári áttételű fogaskerekeket. Törötten vettem annó és el vancsavarodva így a fogaskerekek csálén állnak benne és motorféknél visítanak az összeérő fogaskerekek.
Az az igazság hogy a gianelliket nem nagyon ismerem, de az a lényeg hogy 50-es sportkipu legyen rajt, ne versenycső, mert 50-es hengerrel nem fogsz sokra menni vele.Azért elég rá egy gyengébb kipu.De ha lessz benn 70-es henger akkor megéri rá egy jobb kipu, de akkor hengerhez kell választani.
Rakj bele egy 70-es hengert akkor megy alul is.És menny vele csak félgázon.Amugy hozzá kell szokni.Én mindig majdnem csőgázzal indulok, és ahogy eléri a 60-at ott vissza és hagyom rajt félgázon.Amugy az én benellimhez mit szólsz?Láttam neked is az volt!
Hát tucc rajta valamennyit javítani: nagyobb fúvóka, optimális görgő. A rezó kipuff a fordulatszámtól függően adja le a teljesítményét. Tehát erősebb kuplungrugó is segíthet. Nézd meg, h amíg gyengén gyorsul, mennyit pörög a gép
http://ivy.adatpark.hu/object.33305...
Moped91
K eresgélj...
2002-es Ditech-hez keresek mindkét oldali blokkfelet (blokkház) + hajtóműbe gyári áttételű fogaskerekeket. Törötten vettem annó és el vancsavarodva így a fogaskerekek csálén állnak benne és motorféknél visítanak az összeérő fogaskerekek.
pitta78@freemail.hu
Köszi,
Pitta