Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló. Nem tudjátok az mitől van hogy az én robogóm 60-ig úgy gyorsul mint egy 50ccm-es Simson, de utánna meg nagyon elidul(alig lehet megmaradni rajta), és 100-110 a vége! Nekem vmi rugót magyaráztak.
Leo Vince ZX kipu van rajta.
csak nem tudom hány ccm-es!
Geza en ugy halottam vagyis haver mondta mert neki is az van hogy pl.: 50es robogora monnyuk az o sr-ere a malossi a legjobb.
figyi 50CCM!!!!!! Láttam a neten egy giannelli sport 6 kipufogót...szerinted az jó lenne a matrixomra...sokat dobna rajta..az a jobb vagy a LeoVince TT??????????
mielőtt leállítanád húzzál pár kövéret..... mondjuk ott nincs üres
Robeszom is ezt szokta csinálni.Az nem probléma, ugyértem nincs semmi különös baja, csak annyi ha mész vele, bemelegszik, leállitod, és elgázasodik a henger.Nem megy ki az elégett benzin.Addig kell vele szenvedni amigy el nem indul.Enyémen ugye van berugókar és kész, azzal be lehet indítani.Vagy addig nyomod az önindítót amig be nem pöccenik.
Helósztok!!

Olyan problémám lenne hogy a 3 éves Sr50 ditech-em melegen nem szeret indulni. Mit kéne kitakarítanom hogy induljon??Segítséget előre is kössz!
Hát álandoan elkapnak minket gyorshajtásért.....stb. Meg rendszámozni éne az ötvenes gépeket is vagy csak valami megkülömböztetés kéne rá. Ugy mint olaszba.
NAHÁÁT VAZEGH KÉPZELJÉTEK EL MAI NAPON A RENDŐRÖK MEGÁLLÍTOTTAK 1 SR 50 EST AZ UJAT!"2006OST" AZT MONDTÁK RÁ 160 KÖBCENTIS E? DE ERRE MEGVOLT A PAPÍRJAI 49 ES VOLT:))) MINDENBE BELESZOLNAK MÁÁÁ,MI LESZ VELÜNK LASSAN.....
A gari miatt oda viszem természetesen, ha elrontják stb. majd megcsinálják.
De gondolom értenek hozzá, nem csak elválalják a munkát észnélkül.
És megkérdezted hogy meg tudják e ott csinálni?
a Csiki-Begé-nél vettem, nem ismerem a szervizt még.
A mocit megtartom, mert városba nem lehet kocsival közlekedni, 125-re nem cserélek az bizti. Max veszek 1 nagyot megint .
A garit megkérdeztem, elvileg ugy csinálják meg a tuningot hogy nem szünik meg.
Talán valamire oda kéne figyelnem majd ?
Hát ha neked megér annyit hogy fullra nyomd a robeszod!De elötte azért érdemes átgondolni hogy meddig is akarod hajtani, mert ha utána váltani akarsz 125-re akkor nem érdemes rá költeni, fogadd el hogy annyit megy amennyit megy.Ha viszont megtartod egy 4-5 évig akkor lehet hogy megérné, de mivel új mocid van, és 5-év gari van rá csak a márkaszervízbe tudod megcsináltatni, de akkor számolj azzal hogy nem lessz olyan jó, meg sokat fognak vele szarakodni, és valószínű nem fogják tudni jól összehangolni, nem mint ha egy profi szerelő csinálta volna meg.De nem ismerem hogy hol csinálnák meg neked, és a szervizet sem, ahol gariba összedobnák neked.
Sziasztok!
Érdeklödnék hogy valaki ismeri a Hebo Minarelli Racing II. Exhaust System sport puffi-t ?
Elvileg ezt venném meg, és 70 es hengert szintén Hebo, meg még mondtak 1-2 dolgot hogy érdemes
kicserélni.
Nem a legolcsobb megoldás, azt tudom.
Ha ezt veszem van értelme, vagy csak 1 jó cumó 3 szoros árért ?

Na csá, várom a véleményeteket
Nézzél szét a www.egumotors.hu
Ott lehet választani hogy Keeway Matrix és ott van egy csomó sportkipufogó
Én minden sr-en (RÉGEBBIN) ilyen kipufogót láttam szerintem ez gyári sportkipufogó!
Szerintem ha jó állapotú meg motorikusan is jó akkor megérte!
Amúgy Debreceni vagy?Én igen
Tegyél már fel a mociról képeket!
De ha raksz bele egy gyengébb hetvenes hengert, akkor jobban fog indulni(nem kell nyélgázt húzni).De köztudott hogy a keewayok nem nagyon birják a tuningot a gyenge főtengely miatt, de azért egy sima 70-esd hengert még elbirják, nem mondjuk egy polini öntött aluhengert!!De minden sportkiputól igy fog viselkedni.Én elégedett vagyok vele, mert rádobta azt +10 km/h-át ami nekem kelett, és én csak egy évre vettem rá, mert ugyis váltani szeretnék 125-ösre, és ezért nem akartam rá veni valami komolyabbat!
Gyári hengerrel megy annyit simán
Van egy haver neki is van ilyen gépe az is 90-95 megy.
TT-nek hangja mélyebb mint a töbi sportkipujé.Nem ad neki azért olyan üvöltő hangot mint mondjuk egy zx, vagy polini, ennek inkább mély hangja van.A végsebesség fog nőni tőle, egy 10-15 km/h-át, de azért , mert allúról veszi le az erőt, és a végére rakja a nyomatékot, inkább felső tartományban fog majd húzni a TT-től.Az én benellimen is TT-van.Tehát gyorsulásba romlani fog, nagy gázzal fog indulni, majdnem csutkán kell vele indulni, de 40-től húzni kezd, 70-ig, és onnantól fölmegy 80-ig, de ott már ugy pörög a motor, amit gyári kipuval mnég sosha nem éltem át!!
Sziasztok...van egy keeway matrixom..azt szeretném kérdezni tőletek,hogy milyen sportkipufogót tudok rá rakni?..néztem már a leovince tt-t... ez a kipufogó jó hangot ad neki? mennyivel fog többel menni..előre is kösz..
ezekhezz mit szóltok, jók e?
Hát ez a 90 körüli adat elég vad a teljesen gyári. Nekem van egy teljesen gyári f-12 17500-km-el. Már mentem vele egy év alatt 4000-et a vége 70-75-őt és 70 kg vagyok. Szerintem vagy nem gyári vagy nem jó az óra De ki tudja. De mondjuk elvan az én varitorom is kopva lehet mert néha olyan zörgö hangot ad ki.
Itt a kipufogó típusa. Kérdés, hogy ez sport e? Illetve érdemes e másikra cserélni?
c-1022 dgm 50882-s Aprilia márkájú
Ok a hétvégén csinálok képeket! Én nem azt mondtam, hogy sose volt megbontva a gép, de úgy néz ki mint amin nem variáltak. A kipufogó Aprilia, majd felírom a tipusát is (hátha az mond valamit). Az biztos, hogy 50-es, de lehet, hogy csal egy kicsit az órája, az Aprilianál azt mondták, hogy a régebbi robogók órája 10%-ot csal.
Van a városban (Debrecen) egy másik ugyanilyen egy srácnak (kicsit szakadtabb), az alatta (ö kb 90kg lehet) 102-körül megy (mondá ő és azt mondja olyan mint a doxa óra). Ő hónapokig vadászott egy ilyen masinára és végül áron alul 120-ért megkapta.
Az enyémet a srác 230-ra hírdette és én részben kp-vel, részben pedig a korábbi robogómmal fizettem érte így 200 körül jött ki minimum. Az Apriliánál azt mondták, hogy 130-140 körül lehet a forgalmi értéke, de ha jó a motor akkor ne sajnáljam a vézelt, mert egy lehajtott+javítás is benne van ennyiben. Szóval örülök is meg nem is. A motor jónak tűnik, csak jó lett volna olcsóbban hozzájutni, meg jó lenne olcsón egy kicsit feltuningolni. Ezért fordulok ötletért hozzátok. Jut eszembe, valami szerelési útmutató vagy tuningleírás található valahol pl angolul (esetleg magyarul)?
Tegyél fel képet(kipuról), nem hiszem, hogy minden gyári, 22000km után gögők, variószíj ennyi után simán elkopik. Sztem henger sem gyári mer ezek nem nagyon mennek 200kg-osan 90-et. Mennyit adtál érte?
Bocs de teljesen amatőr vagyok és ráadásul már nem vagyok a mai fiatalsághoz tartozó sem. Nemrégiben hozzájutottam egy 97 környéki vízhűtéses sr-hez. Szinte hibátlan az esztétikai állapota és motorikusan is jó és megbízható (eddig szűk 1000km-t mentem vele). 22000km körül volt benne mikor vettem (cseréltem, szóval bonyolult) és állítólag mindene eredeti. Óra szerint a 110Kg-om alatt 90-et megy és 3-3,5l-t fogyaszt tempótól függően. Gyári kipufogó van rajta (bár az eladó azt mondta, hogy az sportkipufogó).
Kérdéseim: Mit érhet egy ilyen gép maximum (attól tartok, hogy én nagyon sokat adtam érte)? Mit lehetne tenni, hogy viszonylag kis ráfordítással kicsit jobban menjen?