Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem nagyon be vált csak ajánlani tudom!
az enyémbe még az is gyári (azt sem tudom hogy milyen kell/van benne).
Gyertya negyon fontos br8ekb kell bele ha jól emlékszem dupla negatív elektrodás!
köszi akkor megpróbálkozunk azzal!
...amit lentebb írtam (írtak), nekem a szoftverfrissítés segített.
hát jó neked :)
Indítási problémák hada mindenkinél...nem értem, engem nem gyötörnek!
üdv,egyik barátomnak van egy 2007-es 550 rxv-je és olyan inditási probléma jött elő ,hogy ha gondol egyet elindul ha gondol egyet nem.. hidegen melegen... járt már valaki igy ? van valami ötletetek?
keresek elado komplett 450-es blokkot. Lehetoleg felujitasra szorulot
ja, és nekem az akksim is még gyári, gondolom ez is jelent valamit!
Az én gépem SXV5.5 2007.06 havi. Mikor megvettem (volt benne 750km) nehezen indult és rázott alapjáraton, akkor az 1x elvittem márkaszervizbe, ott tettek rá egy frissebb szoftvert, kivették a fojtást, szétszedték az első telót cseréltek tömítést (amit utána otthon újra meg kellett húzni, mert szivárgott). Persze ezért megfejtek több mint 60e ft-al.
Azóta szervizben nem volt! Olajcseréket (M7100) a kötelező üzemóra 2/3-ál megcsináltatom, volt benne fékbetét csere is. Indulni is indul hidegen max a 3. rövid indításra mindenféle lábtartó rugdosós varázslat nélkül. Most van benne bő 4e km (melynek nagy része pályán ment bele....) és el nem adnám, pedig a szomszédom nagyon ráizgult.

Egyszer szívtam vele az eringen. Dicsértem a pályabíró srácnak hogy mennyire jó és megbízható, meg h semmi bajom vele....., mire nem indul a gép. Grrrr , szerencsére annyi bajom volt csak, hogy kiment egy biztosíték. Az ülés lett rosszul visszatéve, és megnyírt egy vezetéket.

Mivel közúton alig használom, így nem pörög bele a kilométer, az olajcsere meg nem egy ökör ára, a fenntartása meg semmi, hiszen 17kw van a forgalmiban.
UUUU ha nekem egyszer egy ilyenem lehetne!
Mármint kipuff!
Nekem is szivárgott ott az Olaj a szerelöm azt mondta nincs ott semmi így bátran meg húztam és már nem csöpög. :-)

Nekem is volt vele gondom mig meg nem találtam a leg jobb szerelőt és azóta miota őő kézbe vette gyakorlatilag semmi probláma!
És ennek már 3éve!:-)
Nincs másik móci amire le cserélném az biztos jelen állapotában!
Ha most kéne felujítani még akkor is meg érte volna de szerintem még vagy két évet el fog menni nekem és ha nem jön közbe semmi gikszer akkor meg is marad! :-)

http://youtu.be/dvGLJt8wC7g
Szerintem zárjuk le ezt a szájkaratét és egyezzünk ki döntetlenben!
Konkrétan én sem láttam, hogy le volt lazúlva a lendkerék, és te sem láttad, hogy nem volt!
OK:

Győztél...
Lehet, hogy hülyeség, de én bízok a szerelőmben! Hosszú évek óta szerel Apriliákat a márkaszervízben, miért ne láthatot volna egy-két kacifántos dolgot?! Volt nekem is szerencsém az Olaszoknál dolgozni, hát mi tagadás nem a munka hősei... Valami oknál fogva nem a Japánokhoz vagy Németekhez hasonlítják őket minőségben! Vajon miért...?
De mindezek ellenére imádom a "kis bokorugróm""!
Ha a hidegindítási procedúra az, hogy rugdosni kell a lábtartót miközben ráadom a gyújtást és ezt 3x meg kell ismételni, ....hát tudod az emberek szerintem többet várnak egy 2millás motortól...
Morgen ,
Csak gondold végig kérlek... lelazult lendkerék! Szerinted egy 10 ezer felett forgó blokk végén mennyi ideig tudna a helyén maradni egy körömnyi ékkel és egy lelazult anyával folyamatos terhelés váltás mellett?
Gyárilag elállított vezérlés? Miért tenne ilyet a gyártó?
Semmivel sem tudok többet bárki másnál de ezek számomra hihetetlen problémák.
De bízom abban hogy neked ezeket kiküszöbölték és teljes gázzal tudsz veretni keresztbe v hosszában a beton úton!
Amúgy meg igazad is lehet, mert ismereteim szerint jóval kevesebb gond van a 450-esekkel mint az 550-esekkel! De azért mert te még nem találkoztál bizonyos problémákkal az nem jelenti azt, hogy nem is léteznek!
...de nagyon szívesen meghallgatom a tanácsaid! Pl. Hogy is kell hidegen beindítani? Úgy látszik egyedülálló a tudásod a világon, mert minden fórum az indítási nehézségekről, önindító problémáktól és olaj-víz összefolyástól "hangos"! De öszintén örülök, hogy te orvosoltad ezeket!
A motorom Rxv 550 és Aprilia márkaszervízbe hordom...! ...de lehet hogy te többet "tudsz" a motoromról mint ő?!
Figyu,

Ha a szerelőd azt mondta hogy "le volt lazulva a lendkerék és azért indult nehezen" akkor ott valami igen nagy gáz van a buksiban
Gyárilag arrébb van rakva a vezérlés... jesszusom
Nem tudom milyen motorod van de tuti nem sxv v. rxv...
Tudod ezeknek a vasaknak van egy indítási procedúrájuk amit ha csinálsz minden megerőltetés nélkül gyorsba indul....
Esetleg a képet fel tudná tőlteni valaki ide mert hiába regisztráltam valami oknál fogva nem tudok képet beszúrni!

http://www.apriliaforum.com/fo...

Szia!
Nekem már 2x is fel lett újítva, de egyik sem vált be, pedig már a tekercset is áthúzták egy picivel vastagabra! A kollektor résznél állandóan szétfröcsköli a forrasztást a túlhevüléstől és az szépen elrendez mindent a szénkefékkel együtt... Szerintem próbálj meg szerezni egy ráncfelvarrott típust (2009-től), hátha az jobban bírja! Vagy nézesd meg a motort, ha nehezen indúl, mert az nyírja ki az indítót. A szerelőm szerint nincsenek jól összerakva gyárilag, arrébb van rakva a vezérlés... Nekem mióta összerakta újra a motort azóta 2-3 másodperces indítózással max másodikra indúl hidegen. Azt mondta, hogy meg volt lazúlva a lendkerekem is és lötyögött, többek között azért is indúlt nehezen. Bár még sok alkalmam nem volt vele menni mert most olaj"szivárgással" szenvedek!
Tudom már kérdeztem, de hátha azóta valaki felvilágosúltabb lett e téren... Tudja valaki, hogy mi ez a 4 csavar a blokkon (a pirossal jelőlten ömlik valamiért a motorolaj)?
Szia,
Felújítható. Meg is erősítik a tekercset akkor jobban bírja a strapát. Valaki szerintem már megcsináltatta majd mondják az itinert hozzá...
Sziasztok!
Esetleg van valakinek elfekvőben jó önindítója (RXV). Vevő lennék egyre.
Sajnos az enyém elfüstölt. Esetleg felújítható?

Előre is köszönöm a választ!