Sziasztok!
Kosatt, a felniket hol csináltattad (ha nem igy vetted)?
Ha jól látom Neked a hátsó henger kiömlője nincs meghosszabbítva az nem gáz, nem dolgozik igy a két henger egymásra ?
A május 15-re tervezett nyílt napunkat a kedvezőtlen időjárás miatt június 5.-re halasztottuk. További esőnapra nincs lehetőség, minden körülmények között június 5.-én kerül megrendezésre az esemény!
Reméljük az új időpont az eddigi jelentkezők többségének megfelel! Úszósapkát, szörfdeszkát azért hozzon mindenki.
Feliratkozni,illetve módosítani a feliratkozáson(pl rájöttél,hogy nagyon akarsz mégis csak versenyezni),az alábbi linken lehet:
Huh, nagyon szépek ezek a csövek!
Mivel én jellemzően csak pályán használom (és ott meg van az esélye, hogy eldobom), így én nem merek szépészeti beavatkozásokat tenni rajta.
azt mondják a 450ek jok mint drzkovi is irta, de én 550-röl lebeszélnélek. ha ugy indulsz neki, hogy ha szervizigényes akkor nincs rá lóvé. bár tényleg jot is rosszat is mondanak rola. nekem ilyen nem volt csak amiket hallok róluk, ami vagy igaz vagy nem. bár nem egy embertöl hallottam illetve itt olvastam, hogy az aprilianal beszélték le az embereket az 550esröl.
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok mégpedig ,hogy a 450-es rxv-sxv-nél és jelentkeznek azok a problémák, melyeket az 550-es gépekről regélnek?
Nagyon tetszenek ezek a vasak supermotoként és enduroként is és fontolgatom a vásárlását egynek, de a kis összekuporgatott pénzemből ,ha meg is tudom venni, szeretném élvezni nem pedig a garázsba tartani valami probléma miatt, amit pénzhiány miatt nem tudok megoldani!
Mondanak róluk hideget-meleget , ezért is fordulok hozzátok, tulajokhoz ezzel a kérdéssel ,mely lehet hülye kérdés, de nem szeretnék mellényúlni motorvásárlás ügyben.
Köszönöm annak ,aki megtisztel a válaszával!
Gumifát és ingyen benzint mindenkinek!
a pegaso egy túra gép, az ehhez megfeleő kényelmes rúgózással. az SXV egy versenygép, amit utcára "kényszerítettek". lehet játszani a guminyomással, a futómű beállítással, illetve sokan nem a megfelelő üléspozíciót választják, azért szitál a gép eleje. ha teljesen új gumival ilyet produkál, akkor ezekkel lehetnek gondok legfőképpen.
Sziasztok!
Nekem is vannak ilyen gondok 120 felett eléggé könnyű a gép eleje és az utcai gumival is ezt produkálta, telók beállítását nem piszkáltam még gyári az állás csak 700km van a vasban. Az előző motoromhoz (pegaso) képest elég fityma pedig azon nem ez a márkás nemtom milyen teló volt csak egy "kinai" tömegcikk tudomásom szerint.
Sziasztok!
A bringa eleje 120-tól kibaszott instabil, kisebb úthullámokra is vadul bólogat, próbáltam kicsit az elején alul-felül feszíteni, picit mintha javult volna, de nem stabil. Valakinek hasonló tünet?
Ja, felkerült egy vágott slick, a gumi hibája okozhat ilyen problémát?
Ha valakinek van info teleszkópbeállításról, mennyi klikk, merre, hol azis érdekelne.
Kosatt, a felniket hol csináltattad (ha nem igy vetted)?
Ha jól látom Neked a hátsó henger kiömlője nincs meghosszabbítva az nem gáz, nem dolgozik igy a két henger egymásra ?
Reméljük az új időpont az eddigi jelentkezők többségének megfelel! Úszósapkát, szörfdeszkát azért hozzon mindenki.
Feliratkozni,illetve módosítani a feliratkozáson(pl rájöttél,hogy nagyon akarsz mégis csak versenyezni),az alábbi linken lehet:
http://www.ducatiklub.hu/forum...
illetve itt:http://www.rsvforum.com/forumH...
Az "erő" legyen velünk
Mivel én jellemzően csak pályán használom (és ott meg van az esélye, hogy eldobom), így én nem merek szépészeti beavatkozásokat tenni rajta.
Mert mintha nekem erőtlen lenne most alul! :-(
Ki nyittattam a kipufogó-t a Toto val.
Neked kellet állítani a motor programon?
Vagy neked a Dynojet van a motorodon és össze hangoltad?
Nekem 450-es van és jóóóó!
De álltalában akinek az van annak jóó!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok mégpedig ,hogy a 450-es rxv-sxv-nél és jelentkeznek azok a problémák, melyeket az 550-es gépekről regélnek?
Nagyon tetszenek ezek a vasak supermotoként és enduroként is és fontolgatom a vásárlását egynek, de a kis összekuporgatott pénzemből ,ha meg is tudom venni, szeretném élvezni nem pedig a garázsba tartani valami probléma miatt, amit pénzhiány miatt nem tudok megoldani!
Mondanak róluk hideget-meleget , ezért is fordulok hozzátok, tulajokhoz ezzel a kérdéssel ,mely lehet hülye kérdés, de nem szeretnék mellényúlni motorvásárlás ügyben.
Köszönöm annak ,aki megtisztel a válaszával!
Gumifát és ingyen benzint mindenkinek!
http://www.rsvforum.com/hir.ph...
Nekem is vannak ilyen gondok 120 felett eléggé könnyű a gép eleje és az utcai gumival is ezt produkálta, telók beállítását nem piszkáltam még gyári az állás csak 700km van a vasban. Az előző motoromhoz (pegaso) képest elég fityma pedig azon nem ez a márkás nemtom milyen teló volt csak egy "kinai" tömegcikk tudomásom szerint.
Ha van valakinek elfekvőben, vagy nem használja, megvenném!
Csak a gyári érdekel!
SXV=endofrin!
A bringa eleje 120-tól kibaszott instabil, kisebb úthullámokra is vadul bólogat, próbáltam kicsit az elején alul-felül feszíteni, picit mintha javult volna, de nem stabil. Valakinek hasonló tünet?
Ja, felkerült egy vágott slick, a gumi hibája okozhat ilyen problémát?
Ha valakinek van info teleszkópbeállításról, mennyi klikk, merre, hol azis érdekelne.