Tisztában voltam vele mit vettem!
Persze ha másik márkából is üzemórásat veszel azzal is így lesz a tulaja.Neki is ugyan ennyit kell foglalkozni vele mint az SXVvel, én azért vettem utcai Supermotot mert nem ennyire szervizigényesek és én hosszabb kiruccanásokra is eljárok vele 200-300km.
Nem nagyon lehet elkeseriteni tisztában vagyok vele mit vettem!
Te nem nagyon voltál mint azt irod!
Ha nem vetted volna észre motorkerékpár értékesítő volnék vagy mi fene dolgoztam Apriliánál is!
Meg Honda és Suzuki szalonban is!
A leg nagyobb élményt idáig ez meg a Dorsoduró és az MV agusta adta életembe Ducatit még nem probáltam de fogok!:-)
A te motorod is nagyon szép nem ismerem ezért nem is irok semmit rola azt tudom hogy Olasz az is.
Egyéként a KTM úgyan ez ott is meg kell tenni mindent annak érdekében hogy jó legyen mégsem fikázza senki ezt a motort gyakorlatilag meg mindenki aki egy szer a közelébe került vagy a barát barátnak volt már:-)
Nem akarlak elkeseríteni de ezzel a motorral nem fogsz elmenni 25000-30000km megbontás nélkül.
Nincs olyan új üzemórás motor vagyis nagyon kevés ami elmenne addig dugattyú, gyűrű, főtengelycsapágyak cseréje nélkül.
És az SXVnél ugye ez árban duplája az 1hengeresekéhez képest mert mindenből még egyszer annyi van, jó csapágyból nem.Nekem a szervizben akkoriban mondták hogy 10000-15000kmnél biztos hogy már cserélni kell a dugattyúkat ha akármennyire is kímélve használod, de nem értem mit is vártok tőle, pályamotorok lámpával.Nem utcai Supermotok valójában.
A súlya végett cseréltem el a kettő motort.Nekem nem számít hogy ez üzemórás.Nem fogok vele járni túrázni.A sok kerekezés meg néha hobby pályázás a célom vele.Kerekezés részét már kapta tőlem rendesen még a mikor hozzám került de lassan 1 hónapja le sem szarom.tegnap megjöttek az iridiumos gyertyák.Beletekerem és megpróbálom beindítani.Ezen amugy csak 3500km van az óra szerint.
Talákoztam úgy kb 3hete egy sráccal az erdöben csodálkoztam is hogy Aprilia van allatta 550 volt persze a drz cserélte le!
Nem nézte meg mit vesz egy banki lefoglalt volt minden úgy nevezett gyári tulkapás le volt szerelve róla pl ventilátor stb.
de ez a lényeg 30c ben a katlanban csodálkozott hogy megforralta pesrsze motorozni se nagyon tudott (nem mintha én tudnék) de legalább fel vagyok készülve ventilátorral!
Na őőő biztos azt irja majd minden forumra hogy ez egy szar motor!Már ott is mondta a DRZ igy meg úgy!:-(
Én úgy gondolom ha mindent be tartasz! pl: olajcsere figyelsz is rá!,nem forralod meg a gépet, és nem forgatod szét lehet bele tiltást rakni nekem 12000rpm nél letilt nem forgatom 14000-ig(és még itt is brutálisan megy), csak sokan még ezt sem veszik észre mert úgye ezt is képes a motor abszolválni!:-)
Igy én bizom benne 25-30000km elmegyek vele. El kell dönteni mit enged a pénztárca 12000rpm vagy engedi a 14000rpm is
Egyébként minden japó is kb itt veszit az erejéböl csak ezt a laikusok nem veszik észre Enduró Supermot-ra gondoltam nem négyhenger!
Nekem a DRZ-ben kb volt 40000 ezer mikor kezdtem érezni hogy valami nem stimmel 45000-nél be is ált a motor pedig évi 4 olajcsere volt rajta!
De mint irtad sokan úgy gondolkoznak hogy vesznek egy motort és aztán csak zörgetik a bokorban erre alkalmas a drz másra nem nagyon!
Még mindig fentartani sokkal nehezebb mint meg venni!
Minden versenyszerű enduró ilyen csak hajlamosak ezt az emberek elfeledni!:-)
Ha most mindent cserélnél benne, gyűrűk, dugattyúk, hajtókarok, én csodálkoznék azon ha többet elmennél vele 10000km-nél az újabb ilyen jellegű beavatkozásig.Az RXV/SXV széria egy kihegyezett, üzemórás motor, 500kmként olajcsere.Használati útmutató szerint 4500-5000km után esedékes már a dugattyúcsere, de ez pályahasználat mellett értendő.A Fazer után eléggé költséges motorkerékpárra ruháztál be, én is a Fazer 1000 elcseréltem egy SMre csak én nem üzemórásban gondolkodtam.
Mennyi egy tőtelék csere a blokkban?Nagy vonalakban,gyűrűzés,talán hajtókarcsapágy is mert néha jön valami ritmusos kotyogás,gondolom fejben szelepszimeringet is cserélni kell.Esetleg új programot tölteni bele.Na és ezek után mi a várható élettartam?
Sajna az RXV és SXV modelleken az önindító egy gyenge láncszem, én is sokat szívtam így vele, lábtartós technikát is próbáltam meg mindent de nem szeretett könnyen indulni.Főleg hideg időben voltak gondjaim vele indítás ügyileg.Nekem 2006os RXV550volt, megmondom őszintén örültem hogy megszabadultam tőle, amikor ment nagyon élvezetes volt vele közlekedni, de mindig volt vele valami problémám.Így úgy döntöttem inkább elcserélem, örülök hogy megtettem.
Ha van rá lehetőséged cseréld le a programot.
Addig is probáld úgy hogy gyújtás 3szor meg rugod a lábtartót és hallani fogod hogy tölt az ac!
Aztán szivató majd amikor inditasz húzd rá egy picit még a gázt nekem 1 hónap állás után igy 2ra indul!
Napi használatnál elsöre!
És csak rövid inditozásokkall!
Én is most fogok rajta frissiteni szoftvert.
Igen a fékpedál mögötti csavarra gondoltam.A blokkal még meglátom hogy mi lessz.Indításon kellene könnyítteni mert az katasztrófa.Tudom hogy ez jellegzetes de valahogy biztos lehet orvosolni meg elég jól füstöl ais a motor.
Mi a hibamentes blokk?
Ami volt velük probláma alegg többel az nem a blokk!
A program nem volt kiforrott rajtuk és így inditási problámák voltak!
Ezáltal le égett az öninditó mert a sok okos nyomta a gombot mint süket a csengőt!
Ja meg azt hiszik hogy versenyzők és nekik nem kell rá ventilátor úgye súly csökkentés igy meg forralták majd kijelentették hogy szar a DRZ re nem kell!De a DRZ soha nem lesz ilyen de még hasonló sem!Nekem momentán mind két oldalon van ventilátor!Ja és használom enduroként is voltam vele 30c ban katlanban beragadva mégsem fort fel!Én hamarabb döltem ki mint a motor!
És hol van az ellenörző szint azt tudod?
Egy imbusz csavar az oldalán a fék pedál takarásában ha nem!
A kipuf forgatható a végén és úgy kell be állitani hogy ne olvassza meg a müanyagot nekem nincs vele gondom!
És ne akard az 550es block ot az már nagyon hegyes sokkal több vele a gond és amig jó én nem cseszegetném!
A programozással lehet belőle kicsalni több erőt de így csökken az élettartalma a motornak.
A váltó nagyon jó csak kell a kuplung ha a nélkül váltogatsz az jelentösen csökkenti annak is az élet tartalmát!
Ezt úgy érted hogy utólag lettek kijavítva a hibák?
Kicseréltem az oldalsó idomokat is az ülés alatt mert azok szarrá voltak olvadva.Gondolom ismét várható a melegtől a deformáció.Nézegettem a kipuffot hogy berakok valami bakelitos toldatot a felfogatásnál és akkor nem viszi átt a hőt a segédvázra.Esetleg lecserélném a kipuffot mert ez szerintem nem nagy durranás meg tuti hogy folyt is jó sokat a gépen.
Az ellenőrző szintig öntöttem az olajat.Remélem hogy egy darabig azért majd még fogja bírni a váltó,bár ha lenne rá pénzem akkor rendbe dobnám a komplett blokkot vagy kicserélném egy újabb,hibamentes blokkra.Akár egy 550-es blokkot bele ha megoldható.
Persze ha másik márkából is üzemórásat veszel azzal is így lesz a tulaja.Neki is ugyan ennyit kell foglalkozni vele mint az SXVvel, én azért vettem utcai Supermotot mert nem ennyire szervizigényesek és én hosszabb kiruccanásokra is eljárok vele 200-300km.
Te nem nagyon voltál mint azt irod!
Ha nem vetted volna észre motorkerékpár értékesítő volnék vagy mi fene dolgoztam Apriliánál is!
Meg Honda és Suzuki szalonban is!
A leg nagyobb élményt idáig ez meg a Dorsoduró és az MV agusta adta életembe Ducatit még nem probáltam de fogok!:-)
A te motorod is nagyon szép nem ismerem ezért nem is irok semmit rola azt tudom hogy Olasz az is.
Egyéként a KTM úgyan ez ott is meg kell tenni mindent annak érdekében hogy jó legyen mégsem fikázza senki ezt a motort gyakorlatilag meg mindenki aki egy szer a közelébe került vagy a barát barátnak volt már:-)
Nincs olyan új üzemórás motor vagyis nagyon kevés ami elmenne addig dugattyú, gyűrű, főtengelycsapágyak cseréje nélkül.
És az SXVnél ugye ez árban duplája az 1hengeresekéhez képest mert mindenből még egyszer annyi van, jó csapágyból nem.Nekem a szervizben akkoriban mondták hogy 10000-15000kmnél biztos hogy már cserélni kell a dugattyúkat ha akármennyire is kímélve használod, de nem értem mit is vártok tőle, pályamotorok lámpával.Nem utcai Supermotok valójában.
Nem nézte meg mit vesz egy banki lefoglalt volt minden úgy nevezett gyári tulkapás le volt szerelve róla pl ventilátor stb.
de ez a lényeg 30c ben a katlanban csodálkozott hogy megforralta pesrsze motorozni se nagyon tudott (nem mintha én tudnék) de legalább fel vagyok készülve ventilátorral!
Na őőő biztos azt irja majd minden forumra hogy ez egy szar motor!Már ott is mondta a DRZ igy meg úgy!:-(
Igy én bizom benne 25-30000km elmegyek vele. El kell dönteni mit enged a pénztárca 12000rpm vagy engedi a 14000rpm is
Egyébként minden japó is kb itt veszit az erejéböl csak ezt a laikusok nem veszik észre Enduró Supermot-ra gondoltam nem négyhenger!
Nekem a DRZ-ben kb volt 40000 ezer mikor kezdtem érezni hogy valami nem stimmel 45000-nél be is ált a motor pedig évi 4 olajcsere volt rajta!
De mint irtad sokan úgy gondolkoznak hogy vesznek egy motort és aztán csak zörgetik a bokorban erre alkalmas a drz másra nem nagyon!
Még mindig fentartani sokkal nehezebb mint meg venni!
Minden versenyszerű enduró ilyen csak hajlamosak ezt az emberek elfeledni!:-)
Most volt az Apriliánál akció minden féláron volt!
Én az elsőnél vásároltam be 50-60% engedmény volt!
Egyébként Yamaha az öninditó vagyis abban is ez van!
Addig is probáld úgy hogy gyújtás 3szor meg rugod a lábtartót és hallani fogod hogy tölt az ac!
Aztán szivató majd amikor inditasz húzd rá egy picit még a gázt nekem 1 hónap állás után igy 2ra indul!
Napi használatnál elsöre!
És csak rövid inditozásokkall!
Én is most fogok rajta frissiteni szoftvert.
Ami volt velük probláma alegg többel az nem a blokk!
A program nem volt kiforrott rajtuk és így inditási problámák voltak!
Ezáltal le égett az öninditó mert a sok okos nyomta a gombot mint süket a csengőt!
Ja meg azt hiszik hogy versenyzők és nekik nem kell rá ventilátor úgye súly csökkentés igy meg forralták majd kijelentették hogy szar a DRZ re nem kell!De a DRZ soha nem lesz ilyen de még hasonló sem!Nekem momentán mind két oldalon van ventilátor!Ja és használom enduroként is voltam vele 30c ban katlanban beragadva mégsem fort fel!Én hamarabb döltem ki mint a motor!
Egy imbusz csavar az oldalán a fék pedál takarásában ha nem!
A kipuf forgatható a végén és úgy kell be állitani hogy ne olvassza meg a müanyagot nekem nincs vele gondom!
És ne akard az 550es block ot az már nagyon hegyes sokkal több vele a gond és amig jó én nem cseszegetném!
A programozással lehet belőle kicsalni több erőt de így csökken az élettartalma a motornak.
A váltó nagyon jó csak kell a kuplung ha a nélkül váltogatsz az jelentösen csökkenti annak is az élet tartalmát!
Kicseréltem az oldalsó idomokat is az ülés alatt mert azok szarrá voltak olvadva.Gondolom ismét várható a melegtől a deformáció.Nézegettem a kipuffot hogy berakok valami bakelitos toldatot a felfogatásnál és akkor nem viszi átt a hőt a segédvázra.Esetleg lecserélném a kipuffot mert ez szerintem nem nagy durranás meg tuti hogy folyt is jó sokat a gépen.
Elöbb nézz útána aztán irogas!
Miért nem a Yamaha oldalra irogatsz baromságokat!