Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Behalódott a kilométer órám és nem mutatja a sebességet és a megtett távolságot! A többi funkció működik.
Van valakinek valami ötlete mi lehet a baja? (lacigazda végignéztem a kábelt amit mondtál, de én nem látok rajta semmi rendelleneset)
Alul a teleszkópszáron lévő jeladónak nem kellene lennie ellendarabjának a kerékagyon? Mert én az agyon nem találok és látok semmit ahonnan kapná a jelet, csak a telszkópon a vevőt!
Halihó!
Holnap viszem a "doki bácsihoz" a motort "puszilgatni"!n
Sikerült megegyezni az időpontban és a helyszínben és ráadásul meg is várhatom míg elkészül!
Mégegyszer köszi a segítséget...
Kosat kolegának van Dinoyet és azzal aszem lehet
Hát szevasztok !

Millemotornál van agip olaj rendes áron. Igaz nem pest hanem dunaköszi. Ipone meg a budaOrsi motorosboltba írja a honlapja.
http://universalmotor.hu/shop....
Lehet házilag szoftvert írni az apriliára?
Én Ipone olajat használok a váltóba!
A motorjába meg 10w60 Selénia Racingot!
De a Motulnak is van váltó olaja ami szerintem jobb mint az Agip!
A Castrolnál meg végkép.......
Sziasztok! Valaki tudja, hogy hol tudok venni Budapesten Rxv-be Gyári Agip hajtómű olajat? Eddig akár hány Agip kútnál próbálkoztam nem volt! Végül még Castrolt kell beleraknom..
Proex csinálta nekem 20,000.- ért ha nem rakom rá a két kivezetőt hanem a helyére raktam réz gázcsövet ami lefelé lövi a gázt nagyon zsír hangja lett.
És szerintem jól is néz ki lefotózom oszt meg osztom!
Előtte sajna repedt fazék volt de így már............. fel akartam rakni róla vidít de a sok negatív kommentre nem vagyok kíváncsi!
Már a 2011 es NGK katalógus nem is írja bele az Irídiumot!
Egyébként meg kétszer leköpi a gyertyát az irídiumost és sajna az tönkre megy!
Nekem amióta más van benne sokkal jobban indul és nem köpi le!
Amit most hoz a katalógus és nekem is az van benne az dupla negatív elektródás! Nekem ez volt a DRZ ben!
Egyébként a drz sem indul egy hónapos állás útán, nekem le kellett fektettem meg vártam míg ki folyik a benya a túlfolyón majd kétszer háromszori indításra szívatóval gázrángatással indult!
Persze az 440 + akrapovic+ dynojet. és még így sem ment úgy mint ez a V2 es szörnyeteg!
Ez nem egészen ugyan az a történet ez csak az elektromos act húzza újra és újra fel!
A rugós az csak karbis!:-))
Én cseréltem egy párszor olajat a vason és a váltóból mindig fekete volt az olaj.Olyan hogy szörnyülködtem is. Okosok azt mondják, hogy "összetöri" az olajat. Nem tudom nem értek hozzá . Sztem nem érdemes kockáztatni. Abba az összegbe bele fog férni a váltó olaj csere is. Azért van az okosság, hogy külön van a váltóban az olajzás, mert a váltószennyezése teszi tönkre a motor olajat is. Mondják . Én azt vettem észre, hogy a motorolaj inkább volt még jó, így tapintásra, de a váltóból ami kijött apám.... .Ha új sisakot akarsz venni menj el budaőrsre a crossoutletbe. http://universalmotor.hu/shop.... nekem eddig bejött. Neked nincs is messze. Én sisakot mindig neten veszek. Ki lehet fogni töredék áron. Nekem egy sharkom van. Mondanak rá hideget, meleget. Nekem bejött . Újszerű volt 20,000,-.
Nézesd meg hogy a puffba benne van e a folytás. Ha kiveszik beszarsz úgy fog menni, ha már kinnt van egy szoftver esetleg még húz rajta. Gyanús hogy nem vagy rémült, hogy ki akar menni alólad. Vagy ennyire jól bírod .
Nem ismerem a berget, de amit láttam belőle az parádé . Még nem mentem vele, de remélem jövőre kipróbálhatom. Nem bántam meg az olaszt egyáltalán .
Még télen szeretnék valamit kezdeni a kipufogóval, egy ilyen arrow jó lenne, de megfizethetetlen számomra. Sztem átalakíttatom a Janódobosokkal. Ha egy 20asból kijön ámen. Igazad lehet terepen nem túl előnyös, de aszfalton kötelező. Jövőre ekkorát fejlődök . Á még dokizok, szúrom magam. Talán január közepe vége . De már idegbajt kapok, úgy hiányzik a terep . Elfoglalom magam, vadítom a fiamat! A cinkotai kamionteleppel szemben van egy motoros bolt. Igaz hogy most zárva márciusig, de asszem őnáluk volt sisak akció. A srác ott szokott lenni a telepen, ha arra jársz esetleg.

Kipufogóra ötlet valakitől?
Szép az a Arrow kidörrentő, de nem pont bele dobálja a kerék a dzsuvát?! Csak azért mert a kipufogó nem csak fúj, hanem szív is! Nem biztos, hogy a motor annyira kultiválja!
Hali!
Ma is beindúlt elsőre, úgy látszik csak tényleg szokni kell! Én gázfröccsel állítom le és az átlagnál lényegesen hosszabban kell tekertetni az önindítóval mire elkapja! Lehet, hogy eddig ez volt a baj, ha nem kapta el 3-4 másodperc alatt akkor nem erőltettem tovább az önindítóval. De majd megpróbálom hátha a gázfröccsel való leállítás felesleges és csak elég hosszan indítózni. A másik jelöltem nekem is a 650-es Husaberg volt, remélem jól döntöttem! Szombaton viszem a szerelőhöz Vácra, akit ajánlottál, ha csak nem szól közbe a munka. Folytás? Fogalmam nincs, de 2-ben gyönyörűen emeli az elejét gázra, 3-ban már nem jellemző, ott inkább csak gyorsúl. Nem nagyon használom mert már villog az olaj ikon a műszerfalon. Te nem érzed feleslegesnek minden olajcserénél cserélni a váltó olajat is? Mi baja lehet a váltóolajnak 10 üzemóra alatt? Szerintem ez csak a fogyasztói társadalom etetése! Hol lehet venni olcsón jó minőségű cross sisakot, tudsz valami jó boltot Budapesten vagy a környékén? Veled Mi újság?
Nem kis írói vénád van te kis Kosztolányi.
Sztem csak menned kell még vele egy pár centit és megjön a megszokás. Egyből indulni fog. Jóbarátomnak van egy husaberg 650-je. Van rajta berugó is. Hát ember legyen a talpán aki azt a határban fáradtan, rugdossa amikor elpereceltél és megszívta magát . A gyári aksinak nem nagyobb a kapacitása? Persze közel 30 forint, a savas meg 12. Megjegyzem a DRZ-nek is csak önindítója van. Bocsi ezen a fórumon nem lehet dicsérni a suzukit. Folytással hogy állsz? Van benne vagy nincs?

Miért nem jött be az iridiumos gyertya? Vagy mit mondtak miért kell bele?
Mér eszi a gyertyát? Ki tudja?
Visszavonok minden cinikus szavam! Lementem a garázsba és több nap után elsőre beindúlt!
I love it
Próbálom lejátszani fejben, hogy is nézhet ki egy motor vásárlás az Aprilia szalonban.

Vevő: jó napot kívánok, szeretnék egy Rxv-t vásárolni.
Dealer: üdvözlöm, melyik típus legyen, a 450-es vagy az 550-es?
vevő: .....legyen az 550-es! Mennyibe kerül?
Dealer: több opcióra is van lehetőség
Vevő: igen, és mik azok?
Dealer: az alap típus 2 milló és ebből van két verzió is. Mind a kettőnek egyforma a teljesítménye és a fogyasztása, de az egyik könnyebb kb. 30 kilóval!
-az egyikben van motor, de nem indul be
-a másikban nincs motor
Vevő: ....., jól hangzik, de nem tudok dönteni melyik is legyen a kettő közül! Nincs esetleg még egy variáció, hátha megkönnyítené a döntésem?!
Dealer: van még egy típus, de ez szigorúan maradjon kettőnk között, mert erről még a gyártó sem tud!
- van egy extra kivitel amit kis szerencsével sikerülhet néha beindítani, de ez 10 liter felett fogyaszt és pár százezer forinttal többe kerül!


ui.: akár beindul, akár nem, én akkor sem bírok rá haragudni mert kicseszett gyönyörű....!
De ha már rugdosni kell, hogy beinduljon, akkor miért nem tettek rá egy berúgókart a lábtartó helyére?
Ez nem űrkorszaki, hanem kőkorszaki megoldás az Olaszoktól!
2 milla környékén már azért elvárná a vásárló, hogy ha már csak gomb van, akkor be is induljon vele!
Vagy az külön opció az Aprilia kereskedésben, hogy be is indúljon minden körülmények között?
Azt próbálta már valaki, hogy gázfröccsel állítja le?
Azért köszönöm a jótanácsokat, kipróbálom hátha sikerül "berúgni"!
Nem hiába ez űrtechnika kérem!

Így működik a pici drágaságom!


Egyébként ezt nem kell minden nap csak ha 2hétnél tovább áll, mindennapi használatnál nincs rá szükség!
Bazz, ez a lábtartó rugdosás ez nagyon maxiLOL!
Erről az Armageddon orosz űrhajósa jut eszembe mikor nekiáll kalapáccsal ütni a számítógépet és láss csodát, elindul!
Köszi szépen
Ja a lábtartót szoktad rugdosni mert akkor tölt újra az elektromos ac!
Nálam gyújtás belerúg a lábtartóba 2-3 szór szívató majd pici gáz és 2ra indul!
DE NEM IRÍDIUMOS GYERTYÁVAL!
Azt én is meg szívtam!
Vagy Itali és be hozni az alkatrészeket mert ott kb. az itteni fele!
Vagy az Angol Ebay!
És szerintem úgy kb. 60,000,-
2006-osok között is ki lehet fogni a jót pl az enyém! :-)
Már minden gyermek betegség javítva van rajta.
Az indulási problémákat már szoftveresen meg oldották.
Sportlégszűrő meg ngk gyertya nem irídiumos! És jó!
Feltéve ha jó motort fogsz ki és vigyáztak rá az olajra nagyon kényes és ha nem áll mindig a nívószint felett akkor jobban kopik a motorja!
Az Irídiumos gyertya mehet a kukába!
Már le írtam mi kell bele!
Nem árt ha a légszűrő házra csinálsz még lyukat!
Kéne neki szivacs szűrő!Mert a papír megint csak nem jó!
Aztán amikor ez meg volt ki cseréltél mindent akkor indítózol úgy hogy egy picit rá húzod még a gázt a szívatóra!
De ez csak akkor működik ha kicserélsz mindent amit írtam.
Sziasztok!
Tavasszal szeretnék vásárolni egy SXV-t. Még nem tudom hogy 450 vagy 550-et. Az elmúlt években egy Ktm 450 smr-el és egy Honda crf 450-el versenyeztem. Egy pár szakmai tanácsot szeretnék kérni a típusról, meg hallottam olyat hogy a 2008 utániakat szabad csak megvenni mert azok könnyebben indulnak meg egy pár dolgot átalakítottak rajta....
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv Peti
Halihó, tudnátok segíteni, hogy menyibe kerül kb. sxv 450-550-be szelepek, dugó. Rmz-m volt régebben abba az ebayről vettem jó áron cuccot, de ha az Apriliához keresek nem talál semmit. Gondolkodom ilyen motor vásárlásában csak hát ebbe mindenből duplán kell és szeretném tudni mire számíthatok Köszi